28. bölüm

3.3K 126 8
                                    

Medea aklını o kadar kaçırmıştı ki, açık ağzından tükürük sızıyordu.

Lyle, Medea'nın yanaklarından akan tükürüğünü yaladı. Telaşlı sırt işi yaparken derinden inledi.

O zevke o kadar dalmıştı ki, Medea'yı kıçından yakaladı ve kendini o kadar şiddetli bir şekilde içeri ve yukarı itti ki, kalçasının yanakları dövülmüş hissetti.

"Medea.…. Millie ……. ”

"Vay! O, oh ……. Ahhhh! Oh hayır!"

Göğsünden sarkarak beyaz göğüslerini Lyle'ın gömleğine sürttü. Gömleğinde hissedilen ahlaksız duygu, Lyle'ın dişlerinin arasından şevkle homurdandı.

Medea bütün kıyafetlerini giyerken dikiş atmıyordu.

Bekle. Bu kütüphane değil mi? Yatak odasından başka bir yerde, çıplak vücudu tamamen açıkta, tamamen uygunsuz bir şekilde İmparator'un kollarında zevk tattığı bir yerde.

Ama aynı zamanda inanılmaz derecede çekiciydi ve krallıktaki en yüksek statüye sahip bir kadına bir yatak odası kölesiyle uğraşıyormuş gibi imrenmesi Lyle'a sevinç veren bir zevk veriyordu.

"Ah, aahhhhh!"

Medea, sakladığı zevklere dalmış olmasına rağmen, sade ve son derece güzeldi. Lyle tutkusunu Medea'nın içine döktü. Ateşli horozundan sıcak bir sıvı fışkırırken, Medea korktu ve Lyle'ın boğazından asıldı.

"Hooo .."

Üç ya da dört kez, çoktan boşalmıştı. İçi Lyle'ın menisiyle doluydu.

Taşan bir kısmı girişinden dışarı çıkıyor ve yere düştü.

"Millie ... .. Onu tutman gerekiyor. Dışarı akıyor."

Lyle alaycı bir sesle fısıldadı. Ve Lyle sırtını rahatlattı. Medea'nın ağırlığı yüzünden, derinliklerine çoktan sokulmuş olan sütunu, Medea'nın içlerine doğru kıvrıldı. Henüz doruğa ulaşan, şişen ve seğiren vajina duvarı uyaranla gerildi.

"Ahhh…. yine böyle… .. Umm… ”

Lyle dudaklarını öptü çünkü ona ağlamaklı bir yüzle bakan Medea çok çekiciydi.

Utanmış olmasına rağmen, Lyle'ın öpücüğü güzel görünüyordu. Yüz ifadesi daha rahatlamıştı.

"Ne? Beğenmediysen ... bir öpücükle kes şunu. "

Fısıldayan Lyle, Medea'nın yumuşak dudaklarına kısa bir öpücük döktü. Medea iç geçirdi ve eli Lyle'ın yanağını tuttu.

Medea'nın mavi gözleri, Lyle'ın kırmızı bakışlarıyla buluştu.

Güzel gözleri vardı. Ve bu zevkli olduğum için değildi, etrafımdaki insanlar onu bu kadar överdi.

Ama onun güzelliğinin bilincinde olduğum sadece birkaç kez oldu. Hepsi Medea hafızasını kaybettikten sonraydı.

"Majesteleri…..?"

Medea, kafası karışmış görünen sessiz Lyle'a seslendi.

Lyle, Medea'ya korkutucu, yakıcı bir bakışla bakıyordu. Bir şekilde onu boğuyormuş gibi geldi.

"Bana Lyle deyin," dedi Lyle, Medea'nın dudaklarını kabaca kaparak.

Medea'nın inlemesi, açgözlü, ayaklar altına alan öpücüğünden aktı. Dili dudaklarının arasındaki yumuşak boşluktan geçiyordu.

Bu hissin ne olduğunu biliyordum.

Ama Lyle bunu kabul etmek istemedi; Eğer yaparsa, sonunda Medea'yı affedeceği anlamına geleceğinden korkuyordu ... ve ona karşı işlediği günahlar affedilemezdi.

***

"Aaohh ……."

Erkek organı kadından çıktı ve meni ve aşk suyunun müstehcen sıvı karışımı dışarı aktı.

O iğrenç dokunuşla Medea titredi ve dizleri sallanarak masaya yaslandı.

Lanet olası İmparator! Sabah olduğundan daha kötü! '

Medea, rakibi İmparator iken yüksek sesle küfür edemediği için Lyle'a baktı.

Lyle, çığlık atan konuya biraz hayal kırıklığına uğramış bir bakışla Medea'ya bakıyordu.

Yatak odasından çok memnun bir yüzle ayrıldığında sabahın tam tersiydi.

"Ne, ne?"

Bacakların titriyor.

Majesteleri yüzünden.

Lyle homurdanırken Medea'ya karmaşık bir ifadeyle baktı.

Lyle'ın duygularını anlayamayan Medea temkinli görünüyordu.

'O'nun nesi var?'

"Kalkamıyorsanız, neden sandalyeye oturmuyorsunuz?"

Ah, sandalyede bir leke var! Ugh, çok utandım! "

"Bu neden önemli?"

Tavrını anlaşılmaz bulan Lyle, hızla bir sandalye çekip Medea'yı oraya oturdu.

Bir an direnmek üzere olan Medea, yerde bir su birikintisi gördü ve fikrini değiştirdi. Lekeyi boşverin - zaten bir gölet yapmışlardı!

Artık kütüphanecilerle nasıl yüzleşebilirim? Nasıl geri gelebilirim - çok utanıyorum!

"Aman Tanrım! Bu nedir? Artık kütüphaneye gelemeyeceğim! Utançtan ölebilirim. "

"Yalnızca roman ödünç alacaksanız, bir hizmetçiye onu sizin için getirmesini söyleyebilirsiniz."

Yapamam! Sadece tatsız aşk romanlarını ödünç alıyorum bir İmparatoriçe onuruna yakışmıyor! Sadece biraz eğlence istiyorum! "

Homurdanması sızlanıyor gibiydi ...

Hiçbir şey giymediği için, Lyle'ın bakışları Medea'nın vücuduna geri dönmeye devam etti.

Medea bunu fark etti,

"Bu ne? Nereye bakıyorsun……. Ben artık yapamam! Belim ve sırtım kırıldı! "

Öyleyse, sırtın iyi olsaydı, devam etmeyi düşünür müydün?

"Şey …… Majestelerinin yüzü ve vücudu standartlarımın çok ötesinde ve iyi becerileri var ……."

Övgüleri beni iyi hissettirmeliydi… ama onu dinlerken nedense kendimi kötü hissettim. Benimle sadece bu nedenle mi yapıyorsun?

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin