"Neden sadece ben ……! Hhhh! Ah, hayır! Ah-ah-ang! "
Alttaki çiçek dudakları kalın parmaklarının etrafında dalgalandı. Yuvarlanıp çiçek tomurcuklarıyla dalga geçerken, parmakları aşk sıvısına batırılmışken, beli sallandı. Medea, vücuduna akan zevk karşısında korkuyla mücadele etti - duyarlılıktan bunaldı, ama Lyle asla sırtını bırakmadı ya da onu taciz etmeyi bırakmadı.
"Ah…. Ah ah. Ahhh……. ”
Sonunda, defalarca orgazm olan Medea, bitkin ve sarkıktı.
Lyle onu kanlı bir sırıtışla yatağa yatırdı.
Ne kadar tatlı.
Kıkırdayarak Medea'nın terli ve yorgun alnını öptü. Zevkle sırılsıklam gözlerle Medea, Lyle'ı seyrederek alt bedenine baktı.
Sabah odunu mu Lyle mi……. Zaten dikleşmişti ve şehvetli görünüyordu, ama vicdanı varmış gibi görünüyordu ve Medea'ya nüfuz etmeye niyeti yoktu.
Lyle, Medea'nın saçını süpürdü ve "Biraz dinlen" diye fısıldadı.
Lyle ayağa kalktı ve yatağın kenarına doğru yöneldi ama Medea'nın ayağı Lyle'ın bacağına vurdu.
Lyle arkasını döndüğünde, Medea kalçalarını ve kıçını ona doğru salladı.
“…….”
“……”
Hem Lyle'ın yüzü hem de Medea'nın yüzü kızardı. Medea, Lyle'a baktı ve sonra diğer tarafa döndü. Görünüşü, yatak odasını nazikçe terk etme niyetinde olan Lyle'ın göğsünde bir ateş yaktı.
"Bu ... ... küçük erkek fatma!"
"Ha - Ohhh!"
Medea'yı arkadan kucaklayan Lyle tereddüt etmeden penisi ile ona girdi.
Medea'nın masum yüzüne utanç verici bir gülümseme yayıldı ve Medea'nın içine girip onu arkadan sürdü.
***
'…… Bunu yapmak istemedim ama-'
Yine siyasi toplantıya geç kalan Lyle, hayal kırıklığına uğramıştı.
Bu sefer yaklaşık dört saat gecikmişti. Önceki 5 saatinden daha iyiydi, ancak geçlik yine de geç kalmıştı.
Toplantıyı ertelemek ister misiniz Majesteleri?
"Çok zahmetli olacak."
Lyle, Sid'in önerisine asık bir ses tonuyla cevap verdi, ancak dünün aksine heyecanlı görünüyordu ve adımına bir atlama oldu.
Lyle'ın yüzünde bir parıltı vardı. Yakın zamanda sevgilisi tarafından terk edilen Sid için bir göze batan şeydi.
'Hayır hayır. Fazla mesai bununla ortadan kalkarsa…… artık terk edilmeyeceğim - o beni geri alacak! '
Lyle'ın iş için sarsılmaz bir sevgisi varken, Sid İmparatorun ofisine bağlanmak zorundaydı.
İmparator işle meşguldü, onu aradı ve bir an önce onu terk etti - ne kadar adaletsiz! Sid sevgilisi tarafından yanlış anlaşıldı.
İmparator İmparatoriçe ile kur yaptığı için Sid, çalışma masasıyla sevgilisinden daha derin bir ilişki içinde olduğu günlere veda edebileceğini umuyordu.
Bugün saraya tekrar gidecek misin? Sid, Lyle'a bir göz atarak sordu.
Sonra Lyle'ın ince örtülü mutlu ifadesi bastırıldı.
'Ah, senin neyin var yine… Majesteleri neden bu kadar ciddileşiyor……. Bu adam neden bu kadar karmaşık? '
"Neden? İmparatoriçe gelmeni istemiyor mu? "
"Hayır, o değil… .. ama……."
Medea'ya olan düşmanlığı tamamen çözülmedi. Tabii bu sabah birlikte geçirilen zaman çok güzeldi.
Yine de…… Medea'yı bu şekilde affetmenin doğru olup olmadığını merak ediyorum.
İlk başta affedilebilir miydi?
Bunu hatırladığımda hala rahatsızlık hissediyordum. Çocukluğumda cinsel istismarın gömülü iğrenç hatıralarıyla iç içe geçmiştim…… kusacakmışım gibi hissettim, ama Medea, tam da bugün olduğu gibi, farklı bir insandı.
Tıpkı hafızalarını kaybetmeden önce ve sonra insanların bölünmüş ve bambaşka bir hal alması gibi, her bakış, bakış ve ifade bambaşka.
Şimdi Medea güldü ve ben de karşılığında sadece sesini duyarak güldüm.
Nereye baksam da eski Medea'yı hatırlayamıyordum. Ancak ikisi bir ve bir noktada çakışacakları bir zaman gelecek.
Ve Lyle bundan korkuyordu.
O anda, güzel Medea'nızı kaybedeceksiniz. Medea'yı asla aynı şekilde göremeyeceksin - şimdi olduğu gibi. '
Medea ile ilgili travmasını tamamen çözene kadar, ama…… Ama affetmek kolay bir mesele değildi.
Ayrıca Medea'yı sevmek için onu affetmek zorunda olmam da haksızlık hissettim: neden ve neden nefretimi bırakmalıyım?
Acım, incinmem ve dertlerim henüz çözülmemişti.
Ve onunla bu konu hakkında konuşmaya çalıştığında, özür dilemeye veya onu anlamaya istekli olmamıştı. Aslında Medea, karısı olarak haklarını kullandığını söyledi.
Özür dilemeyen birini nasıl affedebilirim?
Şimdi Medea bunu unuttu…… Belki de asla bir özür alamayacaktım.
'Afedersiniz? Bir özür dilemek mi istedim? '
Tüm durumun haksız, tatsız ve iğrenç olduğunu hissetti.
Daha ziyade, kendisini bu şekilde hissettiren kişinin de böyle bir sıkıntı yaşayacağını umuyordu ve 'üzgün' bir Lyle almak yerine tüm bunlardan uzaklaşmak istedi …….
Aşırı adaletsizlik duygusu ve dolaşmak zorunda kaldığı için öfke duyuyor ve pazarlık yapmadığı tüm bu duyguların ve incinmenin yükünü çekiyor.
İnsanların birbirlerine zarar vermesi kaçınılmaz olabilir ama yine de yapmamamız gereken şeyler vardı.
"…… Hayır. Bugün gitmeyeceğim, ”dedi Lyle soğuk, bastırılmış bir yüzle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romansa#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...