Hazır Majesteleri. Bu tarafa gel… … ."
Hizmetçi bir tırısla liderliği ele geçirdi. Lyle arkasından yürüdü ve Medea'ya sarıldı.
"II, Majesteleri!"
"Sessiz."
Soğuk bir sesle konuşan Lyle, şimdi hissettiği bu hissi odaklanmaya ve sürdürmeye çalıştı. Gelecekte bu acı ritüelden vazgeçebileceği ve bir çocuk doğururlarsa bunu gereksiz hale getirebileceği aklına geldi.
Görevli onları yakındaki bir yatak odasına götürdü. Kapı çoktan açıktı ve kapıda bekleyen eskortlar ve hizmetçiler vardı. Medea onlarla yüzleşemeden başını sakladı.
Sanki şu anki durum yeterince kötü değilmiş gibi, tüm bu zaman boyunca Lyle tarafından kucaklanmak beni çok utandırdı.
Medea'yı yanına getiren Lyle, onlara bakmadan yatak odasına girdi.
"Hıçkırık!"
Medea, yatak odası kapısının sessizce kapandığını görünce rengi soldu. Lyle onu da sürükleyerek doğruca yatağa gitti.
"M-Majesteleri!"
Lyle, yakışıklı kaşlarıyla kaşlarını çatarak Medea'ya baktı. Lyle yatağa gitti ve Medea'yı şaşırtıcı derecede nazik bir şekilde yatağın üstüne koydu.
Üzerine atılmadığı için rahatladı ama Lyle'ın yüzünün yaklaştığını görünce şaşırdı.
Refleks olarak yüzünü iki eliyle yakaladı.
Bir an için, Lyle'ın kırmızı gözlerinde bir ateş kıvılcımı parladı.
"İmparatoriçe …… şimdi ne yapıyorsun?"
"Ah, uh …… bugün yine yakışıklısın. Majesteleri, ”Lyle her zamankinden daha cesurdu.
Yaklaşan bir kriz hissini hisseden Medea, onu öpememesi için Lyle'ın boynunu sıkıca kucakladı. Lyle, dağınık bir yüzle tüm bunların neyle ilgili olduğunu düşünerek bir an düşündü.
"... İmparatoriçe öpücüğünden daha çok kucaklaşmayı mı arzuluyor?"
Ona güçlü bir güçle sarıldı. Kolları omuzlarına ve beline dolanmış ve vücudu tamamen ona yapıştı.
"Hıçkırık-ik!"
Medea, Lyle'ın kollarında yanan bir utançla kıvrıldı.
"Özür dilerim!"
Şimdi oraya gitmemi mi istiyorsun?
Lyle alçak bir sesle homurdandı.
Medea bir 'Hic!' İle hareket etmeyi bıraktı. Medea'yı yatağa koyan Lyle, ona kısa bir mesafeden baktı.
Medea gözlerini kırpıştırdı, ona baktı, görünce şaşkına döndü. Siyah saçları sarkan imparator, Medea kadar güzeldi - erkeksi, karanlık ve huysuz bir şekilde yatıyordu.
Düz alnı, keskin burnu ve kırmızı dudakları o kadar güzeldi ki güzel kadınlar bile kıskanırdı. Üstelik erkeksi çizgileri baskın bir his veriyordu.
'Vay vay… …'
Lyle'ın ihtişamından etkilenen Medea, böylesine tehlikeli bir anda bile nefessiz kalmaktan kendini alamadı, kulaklarındaki kanın yankısından habersizce ona hayran kaldı.
Lyle, görünüşte sakin görünen bir Medea'ya baktı, çenesini tuttu ve başparmağıyla dudaklarını okşadı. Uyumak üzere mi ?!
Dudaklarının arasındaki yarıktan bir dil delindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...