42. Bölüm

2.6K 107 18
                                    

Lyle sert öpücüğünün inlemesi onu erittiği için dişlerini sıktı.

Lanet olsun. Gerçekten ele geçirildim.

“Ceza olarak yatak odasından çıkmanıza izin vermeyeceğim ……. Bağışlanana kadar burada kalın …… ve bana hizmet edin ……! ”

ilan etti Lyle, başını kaldırdı ve aceleyle elbiselerini çıkardı.

Medea'nın Lyle'ı dinlemeye zahmet edip etmemesi farklı bir konuydu. Hala derin öpücüğünden yoğun bir şekilde nefes alıyordu.

Lyle o gece İmparatoriçe Sarayı'nı ziyaret edeceğine söz verdiği için Medea'nın giydiği giysiler basitti.

Korse yoktu, bu yüzden elbiseyi indirir indirmez göğüsleri ortaya çıktı. Lyle, çırpınan, sallanan beyaz göğüslerini kavradı ve gül renkli yumrularını ovuşturdu ve hızla ayağa kalktılar.

"Ahhh ……!"

Çok uzun süre bekledim Gecenin gelmesini günden beri beklediğim için sabırsız hissettim.

Kombinezonunu kabaca çıkardı ve yataktan attı ve Medea'nın amını örten küçük kumaş parçasını yırttı.

Lyle bacaklarının arasına uzanıp sabırsızlıkla alt dudaklarına dokunduğunda Medea utanmış görünüyordu.

"Bacaklarınızı açın. Seni incitmek istemiyorum. "

Lyle dizlerini açtı ve Medea bacaklarını açamadan yüzünü göbeğine gömdü.

"Ah!"

Ağzından şok bir nefes patladı. En güçlü adam olan İmparator'un tereddüt etmeden altını yalamaya başlamasına şaşırdı. Bu ilk defa bile değil.

Tabu bir şey yapmanın gıdıklayıcı heyecanını hisseden Lyle, daha da cüretkar hissetti ve Medea'nın bacaklarını daha da genişledi.

Parmakları yumuşak, kırmızı, ıslak alt dudaklarını araladı, girişini ve sert uyandırılmış klitorisini tamamen açığa çıkardı. Lyle diliyle tadına bakınca Medea'nın kalçaları titredi.

O çok tatlı.

Sıcak bir nefes alarak Lyle, yükselen heyecanına derin bir nefes aldı.

Bu tutkunun kolayca azalmayacağını söyleyebilirim.

Benim can sıkıntıma.

***

Penetrasyon boyunca ve onu sıkıştırırken, Lyle defalarca Medea'yı öptü. Sürekli ıslak, iffetsiz alkışlar ve yarıklarının yukarı aşağı gitmesinden kaynaklanan gıcırtı sesleri Medea'yı utangaç hale getirdi.

Lyle uzun bir süre öpüştü, yaladı ve üyesini çekirdeğini bükerken yumuşak dudaklarını ısırdı. Medea, Lyle'ın altında seğirdi, zirveleri ve zirveleri tekrar tekrar tattı… ve tekrar. Dört kez, beş kez……. Sekizinci kez geçerken Medea, saymanın anlamsız olduğunu düşünmeye başladı.

"Oooh ...! Haaa, aaahhh ……. Ha — Oooh ……. Ah……."

Kaçış yoktu.

Yatak ve Lyle'ın sert vücudu arasında ezilmiş ve sıkışıp kalmıştı. Onu kolaylıkla kaldıran Lyle, sağlam kollarını Medea'nın sırtına doladı ve diğer eliyle kıçını tuttu.

“Hnnnngh, huu……. Ahhh ……! Ah!"

Bunu neden yaptığınızı bilmiyorum ama herhangi bir şikayetim yok çünkü birkaç kez enfes zirveleri tadıyorum. Ama çok fazla hissetmekten başım dönüyor. [t1v: Medea'nın düşünceleri]

Tükürük Medea'nın ağzından sızmaya başladı - sert ve sıcak nefes aldığı için ağzını kapatamadı. Lyle, onu gördüğüne sevinmiş gibi, gözlerini Medea'dan ayırmadan açtığı ağzını öptü.

"Oooh uhnngh…."

Dilleri birbirine dolandı ve tükürükleri karıştı. Kulaklarının etrafında yapışkan bir ses çınladı.

Medea kollarının gerginliğini hissederek büküldü. Lyle'ın beli, sanki kaçacakmış gibi derin bir şekilde içeri girdi.

"Hek! Ahhh! Oh, uh huh……. Ahhh……! ”

Görüşü yoğun bir orgazmla bembeyaz parladı çünkü Lyle hassas olduğu yere tam olarak inip ovabiliyordu. Medea, zevkle sallanan Lyle'a boş gözlerle baktı.

Onunla ilgili bir şeyler aynı anda hem vahşi hem de çaresiz görünüyordu, ama nedenini bilmiyordu. Tek kaydedebildiği, bakışlarında acı veren üzücü bir şey olduğuydu.

"Ohh, umm ……."

Medea titreyen dudaklarını çabucak öptüğünde tatlı bir iç çekti.

Bu gece oldukça uzun bir gece olacak sanıyordum.

***

…… Çok mu ileri gittim?

Lyle, sanki aklını kaçırmış gibi uyuyakalmış olan Medea'yı izlerken içini çekti.

Onu çok zorladığı için bilinçliydi.

Neyse ki, Medea bundan hoşlanmadı. Biraz şaşkınlıkla sadece Lyle'a baktı.

Lyle, Medea'nın duygularını hiç fark edemediği için kalbi kırılmış ve rahatlamış hissetmek arasında kalmıştı. Acımasızdı ama oldukça şanslıydı. Medea duygularını görseydi, onlara katlanamazdı.

Henüz onu affetmek istemedi. Medea bile onu affetmesi gerektiğini düşünürse ondan nefret ederdi.

“Medea… .. Millie ……. Seni seviyorum."

Lyle derin bir uykuya daldığını doğruladıktan sonra sessizce fısıldadı. Ona asla ulaşamayacak olan itirafına acı bir şekilde gülümseyen Lyle, kollarında uyuyan bir Medea'yı tuttu.

Hâlâ kollarındaydı. Yani hiçbir yere gidemedi. Lyle gözlerini kapadı ve şimdilik bunun yeterli olacağını düşünerek uyudu.

***

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin