"Hayır, ona Dük kard ile görüşeceğimi söylemiş olmalıyım..."
"Majesteleri sizi arıyorsa, gitmelisiniz."
İmparator'un kayırmacılığına dair söylentilerin doğru olup olmadığını görmek için bir dinleyici kitlesine başvurmasına rağmen, bunu kendi gözleriyle görmeyi beklemiyordu.
Hayır, bu da Medea'nın sahnelediği bir oyun değil mi?
Sonra Dük Medea'nın ifadesini inceledi ve biri uzun adımlarla odaya girdi.
"Efendim!"
“İmparatoru selamlıyorum.”
Dük hızla eğildi ve ona bakarak Lyle'ı selamladı. Toplantılarına katılan Lyle, boş bir yüzle Dük'e baktı ve Medea'ya döndü.
Dük kard, Lyle'ın ifadesinin o anda değiştiğini açıkça gördü. Sert tavrı serbest kaldı ve kırmızı gözlerini sevgi doldurarak genç görünmesini sağladı. Bu, Dük'ün hayatında hiç görülmemiş bir İmparator ifadesiydi.
“Neden onca yolu buraya geldin……?”
Medea açıkça utanarak sordu.
Lyle, Medea'nın yanında durdu ve Dük'ü inceledi. Medea'nın haberi olmadan boşanmayı gündeme getirmiş olabileceğinden endişeleniyordu.
Başlangıçta, Dük'ün Medea ile görüşme talebini görmezden gelerek reddetmeye çalıştı, ancak Medea'nın hatasının ne olduğunu ve neden denetimli serbestlik aldığını sormak için bir dilekçe gönderdikten sonra onunla görüşmesine izin vermekten başka seçeneği yoktu.
Medea'nın denetimli serbestliği aslında sadece Lyle'ın isteksizliğiydi ve hiçbir temeli yoktu. Dük onu gözetlemekle tehdit ettiğinden, Medea ile görüşmesine izin vermekten başka seçeneği yoktu.
“Dük, seni sabah gördüm…… tekrar görüşüyorum.”
"Endişelendim çünkü İmparatoriçe'nin hâlâ şartlı tahliyesinde olduğunu duydum, bu yüzden bir görüşme için başvurdum. Majestelerinin neyi yanlış yaptığını bilmiyorum ama babası olarak benim hatam, bu yüzden lütfen cömert olun ve onu bağışlayın.”
Dük konuşurken Lyle'ın gözleri kısıldı, sanki iyi bir babaymış ve umursamış gibi, yabancılaştığı kızının işine burnunu soktu. Lyle, Medea ve Dük'ün aynı aileden olmalarına rağmen sevgi dolu bir ilişkilerinin olmadığını biliyordu.
'Ama şimdi Medea'nın hafızası yok. Sonunda bana güvenecek.'
“…İmparatoriçe zaten İmparatorluk ailesinin bir parçası, bu yüzden Dük'ü suçlayamam. İmparatoriçeyle ben ilgileneceğim ve onun adına af dilemene gerek yok."
Lyle bunu söylerken kolunu Medea'nın beline doladı ve onu kucakladı.
Medea şaşkınlıkla Dük'e baktı. Dük afalladı ve şok içinde dondu kaldı.
"İşim bitmeden toplantını bitirmeni istediğimi sanıyordum."
"z-zamanı geç ayarladın."
Medea, Dük'ün gözlerini izleyerek homurdandı.
Lyle, başka hiçbir şeyi dinlemeyeceğini söyleyerek Medea'yı kollarına aldı.
"Dük, İmparatoriçe'nin güvende olduğunu onayladığınıza göre onu alabilir miyim?"
“Elbette…..Elbette, Majesteleri.”
"Aah!"
Medea, Lyle'ın kollarından kurtulmaya çalıştı, bu yüzden onu kaldırdı. İkisini izlerken Dük'ün gözleri büyüdü, ama uşaklar ve şövalyeler için tanıdık bir adabı varmış gibi tek bir kaşı bile kaldırılmadı.
"Hadi gidelim."
“M-Majesteleri…….Lütfen beni yere bırakın.….”
Lyle, Medea'yı Dük'e düzgün bir veda bile edemeden aldı.
Dük, bir hayaletin onu ele geçirmiş olması gerektiğini hissetti.
'İmparator gerçekten Medea'ya aşık mı oldu? Ciddi anlamda?'
***
"Kız kardeşimle Majesteleri arasındaki ilişkinin düzeldiğini mi söylüyorsunuz?"
Luke, Dük Kard'ın sözlerine inanamayarak sordu.
Dük memnun görünüyordu. Medea'yı politik olarak kullanmak için yeterli, ancak en iyisi card'ın kanını imparatorluk ailesiyle karıştırmaktı.
“Gerçekten de Medea'nın mizacıyla hiçbir şeyin düzelmeyeceğini düşünmekten vazgeçmiştim. Ama bu ani uyumu teşvik eden bir şey olmuş gibi görünüyor. Majestelerinin Medea'ya bakan gözleri değişti. Artık endişelenmemize gerek olduğunu düşünmüyorum. İmparatorluk ailesi ile Kart ailemiz arasındaki ilişkiyi güçlendirmenin bir zararı yok.”
Memnun olan Kart Dükü, Medea'ya tekrar yaklaşacağını düşündüğünü itiraf etti.
Luke ikna olmamıştı.
"Öyleyse Majesteleri neden kız kardeşini şartlı tahliyeden çıkarmıyor? Onun evinin dışına adım atmasına izin vermeyeceğini duydum.”
“Majestelerinin içi bilinmiyor. Önemli olan tek şey, İmparator'un kız kardeşine düşkün olması."
Luke düşündü ve yüzünü buruşturarak acı çekti.
Ablası sürekli imparator tarafından sevilmek için uğraştı. İmparatorun sonunda kız kardeşine aşık olduğunu duymak bir zevkti, ama o şüpheliydi.
Onu “tercih etti” ama sonra “kilitledi” ne demek? Kız kardeşinin gerçekten sevildiği doğru mu? Belki de …… Majesteleri kız kardeşini taciz ediyordu?
"Luke, fazla düşünme. Medea artık imparatorun kadınıdır. Onunla ne yaparsa yapsın, bu Majestelerinin işi; hizmetçiler olarak bizim müdahale edebileceğimiz bir şey değil.”
Dük Card, Luke'un sıkıntılı ifadesini görerek sert bir şekilde uyardı.
Dük'e kayıtsız bir yüzle bakarken, Luke'un yumruğu babasının görüş alanından çekildi.
"Biliyorum baba..."
Ancak, sözlerinin aksine, Luke, Medea'nın istismar edildiği açıksa, onu ne pahasına olursa olsun kurtaracağını düşündü.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...