25. bölüm

3.3K 144 17
                                    

Garip.

Birden Lyle, Medea'yı daha önce hiç bu kadar yakından ve detaylı olarak görmediğini fark etti.

Ve şimdi, yakından baksa bile, içindeki eski Medea'yı bulmak zor olurdu.

Hafıza kaybından önce Medea öfkeyle ağladı, öfkeyle küskündü ve kötü bir şekilde zalimdi.

Böylece, eski Medea'nın translarını açığa çıkarmak ve kendini kurtarmak için Lyle onu kızdırmaya karar verdi.

'Nasıl?'

Aniden dün gece önünde parladı. Kontrolü kaybettiğinde Medea ağladı ve ona sarıldı… .. Lyle hatırladığında, ısının kalçalarının altında toplandığını hissetti ve çılgınca düşüncelerinden uzaklaşmaya çalıştı.

Neredeyse tehlikeli hale gelmişti.

Medea'yı kızdırsam sorun olur mu?

Kendime pek güvenmiyorum, ama zor görünmüyordu çünkü dün gece ilişkilerine başlamadan önce Medea ile tartışmıştım.

"Hmm."

"Kyya!"

Bir şey arayan Medea şaşkınlıkla bağırdı ve kitabına sanki onu koruyacakmış gibi sıkıca sarıldı.

Lyle, onun bu kadar ürkeceğini bilmediği için utanmıştı.

Neden bu kadar şaşırdın?

Neden bana gizlice yaklaştın?

Medea tekrar sorguladı, Lyle'a baktı ve nöbet tuttu.

Sonra sanki bir şeyin farkına varmış gibi, kitap kapağını gizlemeye çalışıyormuş gibi kitabı ters çevirdi.

'Bu ne?'

Burası İmparatorluk Sarayı Kütüphanesi olduğu için şüpheli kitaplar olmayacak.

Dahası, bu sadece sıradan bir aşk romanı bölümü değil mi?

"İmparatoriçe. Ne okuyordun? "

“… Bu bir aşk hikayesi…” (Aman Tanrım ÖLÜYORUM)

Bunun bir aşk hikayesi olduğunu biliyorum. Şu anda okuduğunuz kitabın adı nedir? "

Medea kitabı arkasına sakladı ve gözleri, Lyle'dan kaçarak yanıtı bulmaya çalışıyormuş gibi yeri araştırdı.

Lyle daha da şüphelenmeye başladı.

Medea sırıtarak yaklaşırken iki adım geri attı.

"W, neden bunu neden yapıyorsun? Okuduklarımı asla umursamadın. "

"Çünkü artık şüphelisin."

"Şimdi de şüpheli değilim, her zamanki gibi tamamen aynıyım."

Her zamanki gibi aynı mısın?

Sorduğu sırada Lyle'ın bakışları Medea'nın yığdığı kitap yığınına baktı.

O anda Medea korkuyla Lyle'ın önüne koştu. Kesin konuşmak gerekirse, kitap yığınlarının önünde.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin