32. bölüm

2.9K 102 12
                                    

 Nasıl bu kadar seksi olabileceği dışında? Büyüleyici çıplak figür! Elbette, gözleri zıplayan poposuna çekildi ama bakışları bacaklarının arasına bakan kediye dikizlemeye başladı….

'Hayır! Onu sadece battaniyelerle kapatıp gideceğim! '

Lyle, yükselen karanlık duygulardan çığlık atarak ve şişen ruhunu keserek düşüncelerini kararlı bir şekilde temizledi.

Ama gerçekten gözlerimi Medea'dan alamadım.

Organını bacaklarının arasından doruğa doğru ittiğinde duyumu - açıyı - bilir.

Onu ikna eden yumuşak deriydi ve sadece onu sokmak onu doruk noktasına getirmekle tehdit ediyordu ve sıkılaştırıcı dokusu akla geldiğinde, vücudun alt yarısı sertleşti.

Lyle bakışlarını Medea'nın gizli yerinden kabaran bir yüzle kopardı.

"Bu sadece seni bir battaniyeyle örtmeye çalışıyor ... ..."

Medea uyanırsa, Lyle'ın hiçbir mazereti kalmazdı. Bu yüzden Lyle, çok yavaşça battaniyeyi Medea'nın bacağına çekti.

"Uhnnn…."

Medea bir şey hissetmiş gibi içini çekti.

Lyle irkildi ve sırtına dönüp yuvarlanan Medea'ya baktı. Yumuşak göğüsleri, ince şeffaf kumaşın altında nefesi ile hareket ediyordu.

Medea her nefes verdiğinde göğüsleri sallandı ve yukarı aşağı hareket etti.

Glup….

Lyle, sanki ele geçirilmiş ve farkında olmadan kuru tükürüğü yutmuş gibi izliyordu.

Kahretsin……. Neden şimdi Medea'ya küfrediyorsun?

Evlendikten sonra, Medea daha önce hiç bu etkiye sahip olmamıştı….

Ancak tüm bu düşünceler gecikmiş pişmanlıklardı.

Ancak Lyle onu kucakladıktan sonra, balayı sırasında onunla birlikte olmak zordu.

'Ama günde üç kez ……'

Tahta yükselmeden önce ve sonra, Lyle cinsel arzulara karşı temkinliydi; eski İmparator şehvetli bir adamdı.

Bir gecede sekiz kadınla baş edebildiği söyleniyordu.

İnsanlar dedikoduları basitçe reddetti, ancak Lyle bunun boş dedikodu olmadığını biliyordu.

Ayrıca on altı kadının kendilerine zar zor sarılabildiğini ve İmparatorun sıcaktan kaçmak için yazlık sarayına her inişinde cariyeleri dağınık partiler düzenlemeye sürüklediğini de biliyordu. Bunu yalnızca kraliyet ailesi ve bazı yüksek bakanlar biliyordu.

Bu yüzden Lyle, eski imparator babasının örneğini takip etmek istemediğinden yazlık sarayına asla inmedi.

"Hmm.…. unn ……. ”

Düşüncelere dalmış olan Lyle, hızla yönünü yeniden kazandı.

Lyle, Medea'yı örtmekten vazgeçti ve yataktan kalkmaya karar verdi.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin