41. Bölüm

2.5K 108 10
                                    

Medea ciddiyetle etrafına baktı. Nefesini tuttu ve sessizce kendini köşeye sıkıştırdı.

O anda.

Bang!

Kapı açıldı ve göğüste asılı elbiseler kenara itildi.

"Medea ..."

Lyle homurdandı. Medea, garip bir ifadeyle Lyle'a baktı.

Birinin onu arayacağını biliyordu ama İmparator Lyle'ın kendisini tekrar arayacağını ve bulacağını beklemiyordu.

"E-majesteleri, nasıl yapabildin - kendin…. Ahh! "

Lyle göğsüne eğildi, Medea'nın belini tuttu ve sanki bir çocuğu kaldırıyormuş gibi onu çıkardı. Medea korkuyla mücadele etti ve yanıt olarak Lyle kıçını tokatladı.

"Ek! Ne yapıyorsun!"

"Sormak istediğim de bu."

Medea'yı tutan Lyle öfkesini bastırarak ona baktı.

"Yatak odasında beni beklemen gerekirken neden dolapta saklanıyorsun?"

"H-saklanıyor mu?"

Yoksa saklambaç oynamaya mı çalışıyordun?

Lyle'a soğuk bir kahkahayla sordu.

Öfkeli görünüyordu, bu yüzden Medea gözlerinden kaçarak yere baktı.

“Giydiğim kıyafetleri beğenmedim……. Kıyafet seçerken uykuya daldım. "

Şifonyerin kapısını kapattıktan sonra.

"Eğer hizmetçiler beni bulursa…… Bu takımı ve bu takımı denemek üç ya da dört saat sürer…….”

Hala bundan kurtulmaya çalışıyorsun.

Lyle soyunma odasından çıkarken Medea'ya sarılırken homurdandı ve güldü.

Lyle'ın arkasında, bakıcılar ve görevliler onlarla birlikte endişeyle izliyorlardı. İmparator soyunma odasından çıkıp yatak odasına girdiğinde yatağa değil kapıya yöneldi.

Ha?

Medea'nın yatak odasından çıktı.

"Ah ... Ne…… Uh, nereye gidiyoruz ……? ”

Beni hapse atmayacaksın, değil mi?

Medea bir an panikledi ve endişeyle Lyle'a sordu, ama Lyle Medea'ya bakmadı bile.

"İmparatoriçe bugünden itibaren benimle ana sarayda yaşayacak."

"Majestelerini duyuyoruz ve itaat ediyoruz ..."

"Ahh - neden?"

Kuryeler onaylamalarıyla cevap veremeden, hâlâ Lyle'ın kollarında olan Medea, öfkeyle sallandı. Lyle sert bir bakışla Medea'ya baktı.

"Neden?"

Medea kanlı bakışlarını hissetti.

"Bu, imparatorun yatağını iki kez paylaşmaktan kaçan İmparatoriçe'nin sesi mi?"

"Asla kaçmadım."

"Ho - Gerçekten mi?"

Lyle aceleyle onu takip eden refakatçileri, muhafızları ve görevlileri görmezden gelerek ana saraya giden koridorda yürüdü.

"Bunun doğru olup olmadığını görelim - yatağımda."

***

İmparatoriçe Sarayı ile İmparatorun yaşadığı Ana Saray arasında hatırı sayılır bir mesafe vardı. Bu arada Lyle, Medea'yı asla yere sermez.

Onu yüzüstü bırakmaktansa, onu tutan kollar sertti, yorgunluk ya da titreme ile boyanmamıştı.

Elbisesinin ağırlığının eklenmesi, yetişkin bir erkeğin ağırlığını aşması gerektiği anlamına geliyordu. Medea, Lyle'ın gücüne hayran kalmıştı.

İmparatoriçe Sarayı ihtişam ve zarafete odaklanırken, Ana Saray, İmparatorluk ailesinin onurunu ihtişam ve ruhla vurgulamaya odaklanmış gibiydi.

Yüksek tavanlar, imparatorluğun geçmiş imparatorları, heykelleri ve portreleri ile ilgili sanatlarla doluydu.

Cömertçe mermer kaplı salonda, imparatorluğun zenginliğini cömertçe göstermek için değerli taşlar ve altın kullanıldı.

Lyle, kayıtsızlıkla adım adım her şeyin yanından geçti.

İmparatorun konutu, Ana Saray'ın en iç kısmında bulunuyordu ve Ana Saray'ın en büyük kompleksiydi.

Her an, muhafızlar, hizmetçiler ve şövalyeler, İmparator'un İmparatoriçe'yi kollarında taşıdığını görünce şaşırdılar.

Medea itiraz etti ve her seferinde kıyafetlerinin eteklerini aşağı çekmek zorunda kaldı, ancak Lyle ona hiç aldırmadı.

Bir salonu andıran sekizinci muazzam, geniş koridorda nihayet İmparatorun mahallesine ulaştılar.

Ana saray sıkı bir şekilde muhafaza edildi.

İmparatorluk ailesinin bir hevesle geri dönmesi yaygındı, bu yüzden geceyi İmparatoriçe Sarayı'nda geçirmesi beklenen İmparator geri döndüğünde, hizmetkarlar şaşkınlıklarını sakladılar ve İmparatorluk çiftine profesyonel nezaket gösterdiler.

Lyle'ın yatak odası zaten mükemmel bir şekilde hazırlanmıştı.

Boom!

Yatak odasının kapısı açıldı ve Lyle, Medea tek koluyla içeri girdi. Lyle yatağa doğru ilerlerken, onları takip eden bir görevli kapıyı hiçbir işaret vermeden sessizce kapattı.

Medea, Lyle'ın göğsüne tutulurken bir bakış çaldı.

Beni filmlerdeki gibi yatağa atmayacaksın, değil mi? Filmlerde izlemek veya romanlarda okumak eğlencelidir, ama aslında acıtıyor ……

Kocaman yatağa varırlar (Medea'nın yatak odasındaki yataktan daha büyük gibi görünüyordu); Lyle aynı zamanda romanın ana karakteriydi.

Sert yüzünün aksine, Lyle'ın sert kolu onu yatağa indirdiğinde Medea istemeden rahat bir nefes verdi.

“…… Rahatlamak için çok erken.”

dedi Lyle çarpık bir şekilde, soğuk gözlerle Medea'nın yüzüne baktı.

Medea, Lyle'a baktı, yüzünü kenetledi ve onu öptü.

"!"

Anında Lyle'ın yüzü kıpkırmızı oldu.

Öfkesi bununla soğumadı, ama nedeni, uzun zamandır dokunmadığı Medea'nın dudaklarında çabucak ufalandı.

'Lanet olsun!'

Medea'nın dudakları çok tatlı ve hoş kokuluydu. Lyle çılgınca Medea'nın dudaklarına daldı ve onu yatağa itti.

Neden hatırladığımdan daha yumuşak ve daha tatlı hissettiriyor? Baş dönmesi yüzünden boğulduğumu hissettim.

"Arsız……. Tek bir öpücükle……. Um……. Cezadan kaçının…… Olacak, ha……. Bu doğru mu?"

Bunu öpüşürken söylediğinde hiç de korkutucu değildi. Bunun yerine, Lyle sadece Medea'nın vücuduna karşı ne kadar zayıf olduğunu doğruladı.

Lyle kendi başına utanmıştı.

O öpücük nedir? Yükselen öfkesi gökyüzüne ulaştı ve bir anda yakalandı ve onun yerine bıraktığı boşluk Medea için coşkuyla doldu.

Bu durum tekrarlansaydı, parmağına ve eteğine sarılarak ne isterse onu dinleyeceği inkar edilemezdi.

"Hmmm ……."

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin