2.BOLUM

4.1K 209 1
                                    

Majesteleri burada mı?

"Henüz değil ......" dedi küçük hizmetçi, mavimsi bir yüzle ayaklarını yere vurarak.

Medea kendine geldiğinde, İmparator onunla birlikte olmasaydı etrafındaki insanlar çoktan ölmüştü.

Son kez, İmparator bir adım geç ortaya çıksaydı, hizmetçilerin çoğu boyunlarını kaybedecekti.

Dük'ün en büyük kızı olan Medea Constance Caird, Prens'in on iki yaşından itibaren nişanlısıydı.

On iki yaşında bile büyüleyici bir kızdı,
öyle ki büyüyüp İmparatorluğun en güzel kadını olacağından kimsenin şüphesi yoktu.

Son İmparator öldüğünde, Prens tahta çıktı ve aynı zamanda onu on altı yaşında İmparatoriçe yaptı.

Bunun nedeni, genç Prens'in İmparator olmak için Caird Dükü'nün gücüne umutsuzca ihtiyaç duymasıydı.

Ancak genç ve saf Medea, İmparatoriçe olur olmaz değişti.
Hayır, belki de düklükten ayrılana kadar Mildia'nın böyle düşüncelere sahip olduğunu farketme zahmetine girmemiş olabilir.

Medea İmparatorluğun en çekici kadını olarak takdir edilmesine rağmen, bir şekilde dünyayı kandırdığını ve çirkin olduğunu düşünüyordu.

Ben güzel değilim. Yatağa gidip beni kucaklamayan Lyle, çirkin olduğum içindir. Lyle ağır bir iş yükü nedeniyle odada uyumadıysa - aslında beni reddediyor ve bana çok şişman olduğumu söylüyordu.

Medea, Lyle'ın sevgisine açtı ve onu elde etmek için olası kaynakları kullandı.

Artık kendini şişman olarak gören İmparatoriçe, üç ayda çabucak kurudu.

Dayanamayan Lyle orucu yasakladığında, Medea gizlice yemeğini kustu.

Lyle, Medea'nın zayıflamış halini görünce onunla yatmayı reddetti. Belli bir kiloya ulaşana kadar onunla yatmayacağını açıkladığında Medea isteksizce onun yemeğini yedi.

Diyet yasaklandığında etrafındaki kadınlara odaklanmaya başladı.

Medea, Lyle'ın bir ilişkisi olacağından korkmuştu.

İmparatorun hizmetçilerinin birçoğunun yerine hizmetkarlar getirildi ve yanında tutulan hizmetçiler çirkin oldukları için seçildi.

Kaleyi kontrol etmek onu tatmin etmedi, bu yüzden Lyle'ın sarayın içinde veya dışında her hareketini izlemeye ve ona müdahale etmeye başladı.

Şu kadını şimdi gördün mü?

Bu acı sözde kanım kurudu; Ayrı bir oda kullanmayalı uzun zaman olmuştu çünkü kendimi öyle hissetmemiştim.

Asaletin isteği üzerine, belirlenen bir gecede Lyle, tek bir söz söylemeden isteksizce bedenini paylaştı.

Medea her zaman yalnız ve sıkıntılı olduğundan şikayet etti.

Neden bana güzel olduğumu söylemiyorsun ya da bana tatlı bir sırla bakmıyorsun? Çığlık atmam ve yalvarmam bile işe yaramıyor. Lyle'ı günde on iki kez ifade etmek istiyorum, ama bunun yerine, görünürde bir sonu olmadan dayanıyorum.

Medea'nın babası Dük Caird hâlâ soyluların başıydı ve Lyle'a karşı savaşabilirdi.

Amcası Arşidük Rowendal'ın varlığı vardı.

Duk Caird tarafsız kalmış gibi davrandı ve Rowendal'ı bozguna uğratmayı reddetti.

Rowendal yenilirse, sıradaki kim olacak?

"Umm ...."

Huzursuzca Medea'yı emziren hizmetçiler irkildi.

Uzun kirpiklerle kaplı göz kapakları titreyip açıldı.

Kısa süre sonra mavi gözler onlara baktı.

Hizmetçi parmak uçlarının titremesini bastırmaya çalışarak Medea'ya baktı. "İ ... İmparatoriçe Majesteleri. Aklını başına topladın mı? "

Sonra Medea daha önce hiç görmediği bir ifade gösterdi.

Hizmetçiyi sanki kendini koruyormuş gibi dikkatlice taradı. Gözleri hizmetçiye soruyor, "Senin sorunun ne?"

Hizmetçi sezgisel olarak bir şeylerin ters gittiğini hissetti. "Majesteleri?"

Medea gözlerini kırptı ve hizmetçiye baktı. Sık sık kaşlarını çatsa ya da çığlık atsa bile güzel bir yüzdü. Ancak hizmetçi, o yüzün bu kadar sakin bir ifadeyle göründüğünü göreli kaç yıl olduğunu bilmiyordu.

"Uh ...... ben mi?"

Hizmetçi kuru tükürüğü yuttu. Zehri almaya hazırdı; Medea'nın güzel ve ölümcül dudaklarından çıkan sonraki sözler kesinlikle soracaktır: "Ona gelmesini mi söyledin?"

Hizmetçi titriyordu ve ona hizmetçi olmak için neyin sahip olduğunu merak ediyordu.

İmparator İmparatoriçe'den ne kadar nefret ederse etsin, İmparatoriçe'nin maskaralıklarından ilk zarar gören onlardır.

"Huh ...... İmparatoriçe mi?"

Medea aceleyle yataktan kalktı. Hizmetçiler, sarsıntı geçirdiği ve başı döneceği için aceleyle onu yakaladılar.

Medea ellerini sıktı ve saçını tuttu.

Sonra korkmuş bir yüzle, "Uzun saç!" Dedi.

Sonra elbisesinin etek ucunu çekti ve aşağı baktı, "Bu elbise nedir....... Huh, bu tamamen büyük. "

Sonra eli aşağı indi ve belini ve midesini inceledi. "Göbek yağı yok mu? Zayıfım? Bu ne..."

Sert bir yüzle etrafa baktım.

Tanrıların ve kahramanların heykelleri ile yüksek ve muhteşem tavan resimleri.

Muhteşem bir lobi? Hayır, bir yatak var ... .. yatak odası ?!

Ortaçağ hizmetçi kıyafetleri giymiş kadınlar bile.... Gözlerim dönmeye başladı.

Sonra bayıldı. Çok fazlaydı.

"İmparatoriçe" nin çığlıkları kraliçenin yatak odasında çaldı.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin