56. bölüm

2.3K 98 10
                                    

"Çok fazla yaparsan bir çocuğun rahat edemeyeceğini söylüyorlar."

Lyle öfkeyle dişlerini keskinleştiriyordu ve İmparatoriçe'nin kulağına bu tür şeyler fısıldayan kişiyi bulursa o kişinin gitmesine izin vermeyeceğini açıkladı.

Onu baştan çıkardığında ve onu baştan çıkardığında bile, Medea, Lyle'ın içi hayal kırıklığıyla tamamen yanana kadar saçının ucuna keskin azarlamalarla dokunmasına izin vermedi.

Lyle, meseleyi Medea'ya açıklamak için bir doktor çağırmaya çalışsa da, başka bir bahane yarattı.

"Geçen sefer bir çocuğa hamile kalmış olabiliriz, bu yüzden dikkatli olmalıyım."

Hamileliğin erken dönemlerinde, seksten uzak durmak ve dikkat etmek doğrudur, bu yüzden doktor onaylayarak başını salladı ve aniden Lyle'ın korkutucu bakışıyla karşılaştı.

“Medea ve ben genç ve sağlıklıyız, ancak henüz çocuk sahibi olmadık, çünkü muhtemelen sendika günlerimiz çok seyrek geçiyor. Sence onu artırmamız gerekmiyor mu? "

Lyle, doktora canlı bir bakışla ona baskı yaptı. Doktor bolca terleyerek başını salladı.

"Şey, eh, bence öyle. Haklısın……."

Aslında, ilk birlik gününün tarihi belirlendiğinde, doktor bunu arka arkaya üç gün yapmaya karar verdi. Medea'nın adet döngüsüne göre, olası bir hamilelik için arka arkaya üç gün boyunca ilişki yaşamaya teşvik edilmişlerdi.

Medea'nın önceki yaşamında, bir cinsel eğitim sınıfında yumurtlamayı nasıl hesaplayacağını öğrenmişti.

Genellikle yumurtlamadan 3-4 gün önce ve sonra dahil olmanız gerekir; dolayısıyla hamile kalma olasılığı daha yüksekti …….

Bunu şimdi Lyle'a söylersen, her ay sekiz gün yatak odasından çıkmam! Öleceksin!

Bu dünyada çok fazla ilaç eksikliği vardı. Bunun nedeni, bilim ve tıbbın nispeten daha az gelişmiş olması ve çoğunun sihire veya şifaya bağlı olmasıdır.

Medea'nın yumurtlama hakkında kesin bilgisi yoktu. Ayrıca iki haftada bir ilişki yaşamasını zorunlu kılmak da gülünçtü.

"Öyleyse, ilk kez karar verdiğimiz gibi, her 11 günde bir üç gün ……."

"Hayır!"

"Olmaz!"

Aynı zamanda, Lyle ve Medea'nın ağzından farklı nedenlerle benzer karşıt sözler çıktı. Lyle çok az hissetti ve Medea bunu çok fazla düşündü.

Doktor, imparatorluğun en güçlü iki kişisi onu boğacakmış gibi ona dik dik bakarken, arayı yuttu, ağzı kuru ve gömleğinin yakasını çekti.

"Her gün en az bir gün olması gerekmez mi?"

Lyle şansını denerken Medea başını sertçe salladı.

Hayır, Majesteleri! Birleşmemizin son gününden bu yana hamile olup olmadığımı bilmiyoruz, bu yüzden önceden dikkatli olmalıyım. Doktor, hamile olup olmadığımı kaç hafta önce öğrenebiliriz? "

Aniden, soru sorulan doktor, soğuk teri silen bir mendili aşağı çekerek aceleyle cevap verdi.

"Vücutdan vücuda göre değişir, ancak genellikle üç haftadır ……."

Duydunuz mu Majesteleri? Yani bunu üç hafta boyunca yapamayız ……. ”

"Üç hafta? İmparatoriçe beni kurulayıp öldürmeye mi çalışıyor? "

dedi Lyle düz bir yüzle; Medea zihinsel olarak dilini tıkladı.

Adet döngüsü olduğu için bunu üç hafta erteleyebileceğini düşünmemişti. Bu dünyaya geldiğinden beri adet görmediği için bir veya iki hafta içinde hamile olup olmadığını anlayabilecekti.

"İmparatoriçe, benim iyiliğimle fazla küstah davrandığını düşünmüyor musun?"

Dişlerini gıcırdatırken Medea, Lyle'a baktı.

Tehditlerine rağmen, Medea'ya dokunmaktan nefret ettiğinde ve ona zarar vermediğinde bile. Böyle bir blöften asla korkmazdı, ama ……. İyiliğimi kaybetmenin biraz hayal kırıklığı yaratacağını düşündüm

"M-Majesteleri, önce beni hapsettiniz ve sonra garip bir ilaç kullandınız! Bana panzehiri getirin! O zaman her gün kollarında olacağım! "

Medea kırmızıya boyanmış yanaklarıyla bağırdığında, Lyle ona sabırsız bir yüzle baktı.

"Panzehir olmadığını söyledim! Ayrıca İmparatoriçe'yi önce bana kaba davrandığı için cezalandırdım! Ne demek hapis! "

“Mektup göndermeme veya almama izin vermiyorsun, ama beni her gün yatağa sürüklemeye çalışıyorsun! Hapis değilse nedir? "

“Gözetim sırasında kim mektup alır? İmparatoriçe olamayacak kadar kibirli değil misin? "

İmparator ve İmparatoriçe'nin sesi yükseldikçe, baş nedime ve hizmetkâr müdahale etmeye cesaret edemedi, sadece iki efendiye baktı.

Ayrıca çömelen doktor hemen odadan dışarı koşmak istediği bir bakışla ağzını açtı.

“…… i-ikiniz ikiniz meşgul görünüyorsunuz, bu yüzden sizi yalnız bırakacağım. Majesteleri İmparator ve Majesteleri İmparatoriçe ……. ”

Doktor boğuk bir sesle konuşurken, Lyle'ın donuk gözleri ona döndü.

"Şimdi burada söyleyin doktor. İmparatoriçe'nin rahminde bir çocuk var mı? "

"B-bu …… Şu anda bilmiyorum ……."

Lyle'ın vücudu dumanlarken, doktor aceleyle sözlerini değiştirdi. Dili yanlış bir hareket yaparsa, boynu bunun bedelini ödemek zorunda kalabilir.

Şu anda hiç enerji görmüyorum.

"Ayda kaç gün dahil olmak doğru?"

"Majesteleri! Efendim - Sen korkaksın! Şu anda onu korkutuyorsun! "

Medea itiraz etti, ancak Lyle onu duymamış gibi yaptı ve bunun yerine donuk bir parıltıyla doktorun gözlerini tuttu. Mavi bir yüzle titreyen doktor, dedi ki:

"Mümkün olduğunca dahil olmak doğru! Majesteleri ve Majestelerinin ikisi de sağlıklı! Her gün yapabilirsin ……. ”

İmparatoriçe, onu duydun mu?

Medea yukarı ve aşağı sıçradı.

"Majesteleri bu kadar korkutucu olduğunda kim bunu söylemez ki!"

"Doktor."

Lyle'ın soğuk sesi omuzlarını zıplattı.

Evet, İmparatorum.

Yumuşak bir gülümsemesi ve yüzünde şiddetli bir parıltı olan Lyle, doktora baktı.

"Seni korkuttum mu?"

"Oh, ah- hayır, hayır! Korktun mu? Ben mi! İmparatorun ihtişamı gözlerimi şaşırtıyor! Majesteleri beni asla tehdit etmedi! Evet efendim! "

Doktorun çaresiz çığlığı üzerine Lyle muzaffer bir bakışla Medea'ya baktı.

"Bu doğru.

"Evet" ne demek? Gözlerin çok korkutucuydu. Ne kadar uğraşırsan uğraş, sendika olmayacak - sadece bil ki! "

Medea öfkeyle salonu terk ederken, Lyle yüzünde şaşkın bir ifadeyle oturduğu yerden kalktı.

"İmparatoriçe!"

Lyle, Medea'yı salondan kovdu ve oda sessizleşti. Doktor yere yığıldı ve nabzı atmadan yere oturdu.

Danışman, size bir fincan çay ikram edebilir miyim?

Bekleyen hizmetçi dikkatle sorduğunda doktor başını salladı.

"Bana soğuk su ver. Majesteleri… Sanırım daha dün bana birleşme günlerini kesmem için bağırıyordu…. Ne kadar şey değişti…. ”

Herkes kabul etti.

* * *

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin