Kollarımda kilitli olan yumuşak, narin bedenin kime ait olduğunu anladığımda birden aklım başıma geldi.
Zihnim şu farkındalıkla parladı: Medea 20 yaşına geldiğinden ve birlik geceleri planladığımızdan beri, onun yanında hiç uyumamıştım.
'Neden?'
Beni afrodizyakla uyutmaya çalışmasından tiksindiğim için ona güvenmeme neden oldu. Bu yüzden hep bir kez boşaldım ve hemen ardından yatak odasından çıktım.
Evet, öyleydi, değil mi ...
[Gecenin erken saatlerine geri dön]
'Hah, ah... artık ......... Ah, lütfen...'
'Yaralıyor.....?'
Titreyen yalvaran Medea kollarına kilitlenmiş haldeyken Lyle nazikçe fısıldadı.
Medea'nın zevkle sırılsıklam olmuş yüzü ile ne yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu.
'Evet....... Sanırım tuhaf görünüyor... Hnngh, Majesteleri... '
Arzularını, mücadele ederken Medea'yı yatıştırarak ve yatıştırarak gerçekleştirdi.
Bağlantılarının sayısı sekizi geçtiği için Medea gerildi; ağzından tükürüğün aktığını bile bilmiyordu.
Lyle hala tatmin olmamıştı ve onun içindeki arzularını serbest bıraktı.
Açgözlülükle imrendi ve arzuladı... hatta tüm vücudunda kırmızı izler bıraktı.
[Geri dönüşün sonu]
'Aman Tanrım.'
Kızaran bir bakışla Lyle, inanamayarak yüzünü süpürdü.
Daha önce hiç aklını kaybetmemiş ve bir kadını kucaklayarak şehvetle delirmemişti.
"Bir afrodizyak içtikten sonra bile buna hiç sahip olmadım - Deli olmalısın."
Yanan bir yüzle Lyle, ölmüş gibi uyuyan Medea'ya baktı.
Beline elbise asılmıştı.
İkinci doruk noktasından sonra, Lyle son derece tutkulu oldu ve Medea'yı örten kumaştan rahatsız oldu ve onu parçaladı.
Gerçekten ölmedin, değil mi?
O bir Kılıç Ustasıydı ve ısrarla onun yeni eşiklere ulaşmasını sağladı, böylece vücudu iyi olamazdı.
Medea'nın alışılmadık uyarımlardan etkilenmesine yardımcı olmaktan zevk alıyordu ...
Lyle onun nefes alışını bile dinledi ve battaniyeye sarılı çıplak vücudunu izledi.
Sanki narin teninin üzerine çiçek yaprakları serpilmiş gibiydi.
Hepsi, ona hiç düşünmeden hayranlık duyan Lyle'ın bıraktığı izlerdi.
İyi uyuyor gibisin.
Gözlerini yumuşak tenine çevirmeyi durduramayan Lyle, sıcaklığın göbeğinin etrafında toplandığını ve kendini aceleyle Medea'nın vücuduna sokmaya hazır olduğunu görünce utandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...