'Hayır!'
Ah! Majesteleri, Hhhuuh! "
Lyle'ın parmakları, onun sadece ona sürtmesinin tüm vücudunu sarsan bir zevk haline getirdiği yere daldı. Medea orayı okşadığında sanki yıldırım çarpmış gibi müstehcen zevklere kapıldı.
“Ahhhhhhhhh…!”
Zirvenin tadına varırken, bacaklarından güç ayrıldı. Fırsatı kaçırmayan Lyle, sırılsıklam çiçek şarabını çok güzelmiş gibi ovuşturdu.
"Hayır! Unnnghhh, OH! ahhh…….”
Utandı ve tekrar bacaklarını kapatmaya çalıştı ama Lyle'ın parmak uçları çiçeğin başına dokundu. Kafasında havai fişekler patlarken sadece bir ovuşturma gözlerinden kıvılcımlar yağdı.
“HA-Ahhh-oh-oh! Ah, ahhh! Aangghhhhh! Haaa!
Kaygan çiçek tomurcuğuna dokunulduğunda vücudu yay gibi eğildi. Titreyen bacaklarının arasında klitorisi yoğun bir şekilde işkence görüyordu.
“Oooh! nnggh! Aaahh, hayır!"
Vücudu titredi ve tekrar tekrar dorukların tadına baktı. Medea, ivme daha yüksek seviyelere çıktıkça tekrar tekrar ulaşılan bir doruk şöleninin tadına varırken hıçkıra hıçkıra ağladı.
"Ahhhhh!! Vay…dur…. Aang…!
Medea'nın bedeni zevkle boğuşarak ona bastırırken Lyle inledi ve homurdandı. Derhal arzumu Medea'nın içine sokmak ve bütün gece ona göz dikmek istiyordum ama henüz mümkün değildi.
"Henüz değil……. Millie, bacaklarını daha çok aç. "
Fısıldayan sözleri üzerine Medea yanakları kızararak başını salladı. Lyle onun tepkisini tahmin ederek gülümsedi ve Medea'nın klitorisini nazikçe yuvarladı.
"Oh evet! Ah, ah, ah ……! "
Medea tek başına orgazma ulaştığında, Lyle kendisini geride tutarak yüzünü buruşturmaya devam etti. Medea hıçkırdı ve zirvesine iki - üç kez ulaşmaya devam etti.
“Hı evet! Ah, Ah, ha……. Lütfen…. Dur! Daha …… Ahh…. ”
Parmak uçları zevkle titredi ve Medea'nın içinden sızan sıvı uyluklarından aşağı ayak bileklerime aktı. Lyle parmaklarını iffetsiz sıvıya batırdı ve Medea'nın hassas noktalarına mutlulukla eziyet etti.
“Böyle hissetmeyi nasıl bırakırsın……. Millie...”
“Ahhhhh… Lütfen… Lütfen Majesteleri ……. Deliriyorum…….Oh. Evet……."
Lyle, kollarında sarkarken yalvaran Medea'ya derin bir şefkatle baktı.
Lyle'ın uzun, güçlü parmakları zayıf uyluklarında vajinasını rahat bir şekilde gezdirerek bir daire çizdi.
“O zaman…… seni istediğim kadar kucaklamama izin verir misin?”
"Evet…?"
Puslu kafasında, "Amacı buydu!" Diye düşündü. ama artık çok geçti. Lyle'ın kollarında sıkıca durduğu ve defalarca zirveleri tattığı için tüm vücudu titriyordu.
“Haaaa…! Hayır, buna izin verilmez ... "
Medea gözyaşları içinde cevap verdiğinde Lyle onu yanağından öptü.
"O zaman sadece seni daha fazla hissettireceğim."
“Hahh ahh, ah, ahhh!
***
“Ah, ah, ah, ah, ah…….”
Medea'nın tüm vücudu dökülen bir sıvıyla titredi. Daha önce hiç yaşamadığı bir durumdu. Medea fışkırttığında Lyle mutlu görünüyordu.
"Medea ………. Bu, ilk kez boşaldığın zaman. İyi hissediyor musun?"
“Huuhh… Artık yapamam.…. Efendim…… Lütfen…….”
Gözyaşlarıyla yalvardı ama sadece yatıştırıcı bir öpücük cevap verdi. Bunun ortasında bile, Lyle'ın öpücüğü o kadar iyi hissettirdi ki Medea'nın tüm vücudu heyecanlandı, büyülendi ve daldı.
"Evet güzel…."
Onun kendinden geçmiş yarı kapalı şaşkın gözlerine bakan Lyle, Medea'nın uyluklarının arasını nazikçe okşarken yaramaz bir yüze sahipti. Açıkça görülen titremeden korktu ama Lyle'ın parmakları tekrar Medea'ya girdi.
"Hayır! Oh hayır! Ah evet!"
Daha şimdiden 30 kez orgazm olmuş olmalı. Medea, Lyle'ın kollarında çaresizce çırpındı. Lyle'ın parmak uçları onun hassas girişini ileri geri okşarken, gözlerinin önünde beyaz parladı ve zevk vücuduna yayıldı.
"Aha! Aha! Aha! Evet……."
Doruğa ulaştığında, aşk sıvısı ayak parmaklarına ulaştı. Lyle devam ederse çıldıracağını hissetti.
"Ahhhhhh...! Şimdi …… Şimdi yapacağım ……. ”
"Ne dedin İmparatoriçe?"
İçine öfkeyle giren parmakları gevşedi ve bir cevap için okşadı. Medea zevkten şiddetle titredi ve dudaklarını açtı.
“Haaa… .haaa, ne istersen. Yapabilirsin, yani…….”
"Bu, tatmin olana kadar sana göz koyabileceğim anlamına mı geliyor?"
"Evet, evet, evet… Öyleyse lütfen ……."
Lyle, Medea'nın ağlamasından ve yalvarmasından memnunmuş gibi dudaklarını ele geçirdi. Medea onu diliyle tatlı bir şekilde öperken gözleri kapandı.
“Hım……. Evet….…."
Bir takırtı sesiyle birbirlerinin dillerine göz diktiklerinde kafaları boşaldı. Lyle ağır bir nefes aldı ve Medea'nın çıplak bedenini yakındaki bir masaya yatırdı. Yatak odasına gitmek için kendini tutamadı.
“Aang, Majesteleri…….”
Lyle'ın dokunuşuyla bacaklarından aşk sıvısı damladı. Lyle dişlerini gıcırdattı ve cüppesini gevşetti. Uzun süredir kendini tuttuğu için şiddetle ayağa kalkan penisinin başından sıvı akıyordu.
"Beni uyandırdın ve o kadar çok kaldırdın ki bu gece uyuyamayacaksın."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...