23. bölüm

3.2K 149 12
                                    

 Gidemeyeceğim bir yer var mı?

Lyle sert bir karşılık verdi ve küçümseyerek ona baktı.

Medea neredeyse öfkesini kaybediyordu ama sonra İmparator olduğunu hatırladı.

İmparatoru selamlıyorum Majesteleri.

"Tamam."

Medea, kalbindekinin tersini söylemeye ve Lyle'a bakarken kibar bir selam vermeye zorladı.

"Her zaman siyasi işlerle meşgul değil misin?"

Siyasi işlerle oldukça meşgulsün, değil mi?

"Meşguldüm."

Şu an çok boş durumdaydım çünkü bütün işimle birlik gecesini ertelemiştim. Hatta gelecekte yapmam gerekeni yapmayı bile başardım.

Lyle, Sid ve Lyle'ın personelinin hepsi yetkin, bu yüzden iş gecikmedi. Ve bunun esas olarak Lyle'ın tüm işini tamamlamasıyla ilgisi vardı, böylece ortak gecelerde geç saatlere varabilecekti.

"Ödeyebilmem için dün tüm acil işleri yaptım."

Geceye kadar dayanamadım.

Hayır, gece saraya gelirsem Medea'yı kesinlikle yatak odasına götüreceğim bahanesiyle öğle yemeğine geldim.

—Çünkü Medea İmparatoriçe'dir ve İmparatoriçe ile öğle yemeği yiyebilirsiniz.

Lyle, buluşmalarının ardından Medea'nın evden çıkamayacağını duyunca derin bir şekilde gülmüştü.

Kendimi hayal kurarken, Medea'nın uzandığı, onunla alay ettiği ve onu öptüğü yatak odasına gitmek istediğimde utandım.

Medea bekleyen hizmetçisine baktı. Neden Lyle'ın geldiğini söylemedi?

Odamda saklanırdım ve hasta olduğumu söylerdim!

Medea'nın birkaç özel hizmetçisi vardı, ancak bekleyen hizmetçisi, son zamanlardaki amnezi ve alışılmadık davranışları nedeniyle onu açıkça izliyordu.

“Geldiğim haberi vermemelerini söyledim. İmparatoriçe burada olduğumu öğrenirse tekrar 'kaybolacağını' düşündüm. "

Gerçekten de Medea, yatak odasına geri dönüp kapıyı kilitlemek istiyormuş gibi Lyle'a baktı ve Lyle, eğlenerek kıkırdamasını kalbinde saklamaktan kendini alamadı.

Şu anda yatak odasına gidersem, gerçekten yataktan kalkamayacağım ...

Gel ve otur. İmparatoriçe'nin tercihlerinize göre yemek hazırladığını duydum. "

Lyle menüden biraz şaşırmıştı.

Eski Medea sadece ot yemişken, bugünkü Medea etobur olma noktasına kadar eti tercih ediyor. Mevcut olan tek sebze et yemeklerinin bir parçasıydı.

Hoş olmayan ifadesini gizleyemeyen Medea, ayaklarını masaya sürükledi.

Lyle, somurtkan Medea'yı kapma arzusunu bastırarak masanın başına oturdu.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin