61. bölüm

2.6K 86 5
                                    

Puslu sabah güneşi, ince perdelerin arasından yatak odalarına nüfuz etti. Lyle derin bir uykuda olan Medea'yı okşayarak gözlerini memnuniyetle açtı.

'Günaydın.'

Lyle zevkle gülümseyerek kollarındaki Medea'ya baktı. Belki de şafağa kadar acı çektiği için yumuşak vücudu hala şeftali rengindeydi. Uyuyor olmasına rağmen hala hassastı ve hatta Lyle'ın sıradan dokunuşları karşısında titriyordu.

'Ne kadar sevimli.'

Bütün gün ona imrenebileceğini düşündü. Medea onu kabul ederken ne kadar güzel görünüyordu ve altında haykırdı - Medea ne kadar da güzeldi! Lyle memnun bir gülümsemeyle Medea'ya baktı.

Devlet işleriyle ilgilenmem gerekecek… ama bunu yapmak istiyorum.

Lyle kuru tükürüğünü yutarak battaniyeyi Medea'nın vücudundan çıkardı. Medea'nın çıplak bedeni yavaş yavaş aydınlanmaya başlayan güneş ışığı altında ortaya çıkarken salyaları aktı.

“Hım…….”

Bütün gece arzuluydu. Yeni bir günde, yeni özlemlerle dolup taşarcasına tutkuyla dolmuştu. Lyle ağzını suladı ve doymak bilmeyen bir bakışla Medea'nın çıplaklığına baktı.

Kollarımda olan beden savunmasızlığını nazikçe uzattı, bacaklarını genişçe uzattı. Göbeği, işlerinin izleriyle doluydu, bozulmamış, Lyle tarafından dökülen meni ile.

Yine de ıslak giriş, Lyle ile ilgili bir şeyi hayal ediyormuş gibi dönüyordu.

'Kahretsin….'

Medea'yı zorla uyandıramadı.

Endişeli olan Lyle, hafifçe dokunma arzusuyla Medea'nın uyluklarını yavaşça süpürdü.

"Evet……."

Medea etrafında döndüğünde eli durdu, ama ellerini onun yapışmış gibi görünen yumuşak teninden çekemedi.

"Hayır, Medea uzun süredir uyumuyor. Şu anda vuramam.….'

Medea sabaha kadar onu kucakladığından beri sadece birkaç saat uyudu. Elbette, Lyle siyasi bir konferansa katılırken ve sabah rutinini yaparken uyuyabilirdi……. Hemen vurmak için.….

Tereddüt ederken, eli onun arzusunu açığa çıkardı ve Medea'nın taçyapraklarına dokundu.

Medea'nın yanakları renklendi, kalçaları yukarı kalktı ve kıçı titriyordu.

“Ah, evet……….”

Fırlayıp dönmesi bile nefes kesici bir şekilde müstehcendi. İnce bel sallandı ve düzgün göğüs titriyordu. Lyle, sanki bacaklarını kapatmak istiyormuş gibi ayak parmaklarını kıpırdatırken, Medea'ya baktı. Uykudan uyandığından şüpheleniyordu.

"Medea mı?"

“…….”

Başını yana çevirdi ve ona baktı. Endişeli olan Lyle, kendine uykulu bir Medea verdi.

"Medea…. Onu koyabilir miyim? "

Fısıldadı, acı verecek kadar sıcak ve ağrıyan penisini geniş açık bacaklarının arasına ovuşturdu. Medea uyuyormuş gibi yapmaya çalıştı ama kaygan a*cığı çoktan sırılsıklam olmuştu. Bacaklarını kapatmak istedi ama Lyle onu yakaladı.

"Oh, hayır …… sabahtan ……."

"Medea…. Üzgünüm. Lütfen… Artık dayanamıyorum.”

Ateşli penisi şimdiden beyaz mürekkep döküyordu. Medea da Lyle'ın dokunuşundan çok etkilenmişti, bu yüzden Lyle'a ıslak gözlerle baktı.

"Bilmiyorum…. Bu Majestelerinin hatası, bu yüzden sorumluluk alın.”

“Memnuniyetle…… Millie’m…….”

Lyle bacaklarını onun beline doladı ve bir anda onu itti.

"Ah…? haa ha! Aang!"

Medea organının üzerinde zıpladı ve orgazma ulaştı. O kendinden geçmiş gibi görünürken Lyle ona tutkuyla nüfuz etti. Hemen yanında doruğa ulaştığını hisseden Medea, Lyle'ın altında bocalıyor ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

"AH! Ma Majesteleri……. HI-hı! Evet! Bunun …… olduğunu hissediyorum! ”

Medea, Lyle'ın şiddetli hamlesi karşısında korkuyla boğuştu. Lyle, Medea'yı tekrar sıkıştırarak ona bastırdı.

"Ah! Ah ah! Hayır… Tekrar geliyor……! Aang, Majesteleri ……! HI-hı…! Evet……!

Zaten ikinci bir doruğa ulaşmak üzereydi. Medea'nın ağlayan ve çırpınan bileklerini tutarak onu yatağa bastırdı ve Lyle, Medea'ya duruma uymayan donuk, derin gözlerle baktı.

"Suçlu olacaksın, Medea.…. Şimdi sadece sana bakarak dayanamıyorum.”

"Y ya, yalan! Ahhhh! Hıçkırık, şimdiden….! Kahretsin!"

Medea'nın kafası, şiddetli vuruşuyla hızla beyaza döndü. Medea zevk doluluğuyla tedirgin oldu.

"Evet! Evet, evet, annngghhhhhhh!…. İyi. Ah-huh.….Ah…..”

Sabah ilk iş ne ahlaksız bir hareket! Yakında hizmetçileri onu uyandırmak için odaya gelecekti!

Medea, nedeninin dağılmasından korkarak Lyle'ın altından kaçmaya çalıştı.

Sabaha böyle başlarsan, bütün gün bunu düşüneceksin!

Ancak Lyle'ın onu bırakmaya hiç niyeti yokmuş gibi görünüyordu, Medea her hayır dediğinde kararlılığını eritecek gibi görünen öpücükler yağdırdı. Başka bir şey bilmiyordu; Lyle'ın öpücüğüyle dikkati dağıldı ve şehvetle düştü.

“Unnnn….…. Ah! Unnn…ahhhh!”

Lyle'ın öpücüğüyle Medea yeniden doruğa ulaştı. Yaramaz bir sabahtı.

***

Yetkililerin hepsi, her zamankinden daha iyi bir ruh hali içinde görünen İmparator'un görünümüne baktı. Artık tüm yetkililer, onun böyle iyi bir ruh halindeyken bunun İmparatoriçe yüzünden olduğunu biliyorlardı.

Son zamanlarda, İmparator hızlı bir şekilde evine dönmek için işten erken ayrıldı. Yardımcısı Sid genişçe gülümsedi. İmparatoriçe buna devam ederse, her gün işe gitmek acı verici olmazdı.

Öte yandan düzgün yürüyemeyen Medea'ya ise nedimeler, banyo yaparken ve dişlerini gıcırdatırken servis ediliyordu.

'Bu gece asla olmayacak! tsk! Şuna bak! Sana bir kereliğine izin verdim. Ama gerçekten böyle bir numara mı oynadın? Kendimi iyi hissettim, ama… Neyse! Bu gece belim için değil!

Medea'nın vücudu o kadar karışıktı ki, nedimeler onunla ilgilenirken kızardı. Bol öpücük izlerinin yanı sıra, kıçının yanaklarında güçlü tutuşunun kalıntıları vardı ve beli de işaretliydi.

Vücudunu küvetin derinliklerine daldıran Medea derin bir iç çekti.

Açgözlülüğünü dizginlemesi gerekiyordu. Çok beğendi. O da çocuk gibiydi. Bir yere sıkıştı ve dışarı bile çıkamadı …….

Sırtım acıyla zonkluyordu, bu yüzden iyi olmadığını düşündüm.

"Ama geceleri çok iyi olduğu için Lyle'ı görmüyorum!"

Bunu gerçekten yapamazsam, onu yataktan atardım! Kesinlikle!

***

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin