46. bölüm

2.3K 110 8
                                    

Sabahki siyasi toplantıya katılan tüm yetkililer, İmparator'un bu sefer yine geç kalacağına dair  hafif bir tartışma yaptılar.

Birçoğu, İmparatorluk çifti arasındaki sorunlu ilişki ve sonuçta çocuklarının olmaması konusunda endişeliydi. O kadar çok kişi rahatladı ki, daha iyi göründü.

"Aman… ."

"Majesteleri!"

Yüzündeki o iz nedir?

Onurlu bir adımla toplantıya girerken Lyle'ın ifadesi buruştu. Beklenen tepki bu olsa da, utanmıştı, bu yüzden el izi daha kırmızı görünüyordu.

Lyle siyasi toplantıya katıldı ve makyajla örtmek imkansız olduğu için ayrıldı.

"Toplantıya katılmak zorundaydım ama yeterince uyuyamadım ..."

İmparatorun yüzüne tokat atabilecek pek fazla insan yoktu. Aslında Medea'dan başka kimse yoktu.

Eski İmparator ve İmparatoriçe çoktan ölmüştü.

Dük veya Medea'nın bir düşmanı onu İmparatoriçe'nin koltuğundan çekemezdi, ancak İmparator'a tokat attığı biliniyorsa bu zor olurdu.

İmparatoriçe'den bana vurmasını istedim.

"Evet? A-ama ……. ”

"Ne olursa olsun, Majestelerinin yüzü ……."

Lyle kızgın bir yüzle bakanlara baktı.

"BEN!"

Lyle öfkeli bir yüzle homurdandı.

İmparatoriçe'ye bunu yapmasını emrettim, dedim.

İmparator'un blöfünde, hizmetkarları hemen ağızlarını kapattı.

Birkaç gün içinde İmparator'un birden İmparatoriçe'ye derinden aşık olduğu söylentileri vardı. Bunun doğru olduğunu düşünmediler ama ……

Card Dükü, "Majesteleri emirlerinizi çok sadık bir şekilde yerine getirmiş gibi görünüyor," dedi.

Lyle dişlerini gıcırdattı.

Bakanlar yutkundu ve İmparator ile Dük arasına baktılar.

Evet, İmparatoriçe çok sağlıklı.

İmparator onlara gündemdeki ilk maddeyi keskin bir tonda sunmaları talimatını verdi.

***

İmparator'un garip bir şekilde ucuz tepkisi Duke Card'ın merakını uyandırdı.

İmparator'un Medea'yı terk edecek biri olmadığını biliyordu, ama aynı zamanda onu aktif olarak koruyacak biri de değildi.

Bunu bir düşün; Dük, Medea'nın elçisinin Luke'la buluşmayı rica ederek geldiği konusunda bilgilendirilmişti. İmparatorun dikkatini çekmeye yönelik beceriksiz bir oyunun başlangıcı olabileceğini düşünmüştü. Ama cevap verdiği halde onunla iletişime geçmemiş olması garipti.

Duke Card, İmparatoriçe saraydayken orada bulunmasını istedi. Luke'u pervasızca görmezden gelen Medea bile Duke Card'ı tamamen görmezden gelemezdi.

Babası Duke Card'ın gücü yüzünden Medea konumunu koruyabilmişti. O olmasaydı, bir Veliaht Prens doğurmadığı için İmparatoriçe'nin pozisyonundan atılabilirdi. Politik etki nedeniyle, Duke of Card'ın Medea'yı İmparatoriçe koltuğundan itmeye niyeti yoktu, ancak Medea herkesi düşman olarak gördü.

Bu yüzden, Duke Card bundan nefret ederken, istediği bazı istekleri dinliyormuş gibi yapmaya çalıştı - onu test etti.

"Bir kadın için mümkün olan en yüksek pozisyona yükselmiş olmana rağmen aptalca bir şey, ama tek istediğin aşk için."

Lyle, Medea aşk istemediği sürece cömert ve sevgi dolu bir koca olabilecek bir adamdı.

Ne olursa olsun, o İmparator'du. Sıradan bir adammış gibi aşk ve ilişki istemek zordu.

Duke Card, aşkı isterken İmparatoru taciz eden olgunlaşmamış ve dar görüşlü kızı nedeniyle aşağılamanın ötesinde sinirlenmişti.

Tek gümüş astar, umutsuzca Lyle'ın bebeğini doğurmaya çalışmasıydı. En azından durum buydu. Henüz bir haber yoktu, bu yüzden açıklığa kavuşturması gerekiyordu.

"İmparatoriçe, Majesteleri şu anda kimsenin toplantı taleplerini kabul edemiyor."

Yanıt üzerine Duke Card kaşlarını çattı.

"Bu ne anlama geliyor? Majestelerinin vücudunda bir sorun mu var? "

"Değil ....... Majesteleri şu anda Majestelerinin emirlerine göre gözetim altında."

"Şartlı serbestlik?"

Bu sabah yüzünden mi?

Duke Card, Lyle'ın yüzündeki el izini düşündü ve dilini tıkladı.

Aralarındaki ilişkinin gelişip gelişmediğini merak etmesi aptalcaydı.

Ama …… İmparatorun tavrı tuhaf değil miydi? İmparatoriçe tarafından tokatlanmak övünecek bir şey değildi, ama İmparatoriçe'yi böylesine saçma bir yalanla korumak için hiçbir neden yoktu.

Sanki Medea'yı lehine tutuyordu.

O halde söylenti doğru mu?

İmparatorun tavrına, yüzündeki yara ve İmparatoriçe'nin gözetim altında tutulması, bir âşık kavgası gibi görünmesini sağladı.

Bununla birlikte, ilgili 'aşıklar' İmparator ve Medea idi.

Medea'nın Lyle'ı nelere maruz bıraktığını bilen Card Dükü için İmparator'un onu tercih ettiğini düşünmek zordu.

Yoksa Medea'nın artık İmparator'a yakın olmak için bir nedeni olduğu anlamına mı geliyor?

Örneğin, bir çocuğu varsa.

Ancak bu sebepten ötürü, İmparator'un haberleri gizli tutması için hiçbir neden yoktu. Bir halefe sahip olmak, İmparator için konumunu sağlamlaştırmak için mükemmel bir fırsattı. Elbette …… Lyle, kendisini böyle bir temel üzerine kurmak zorunda kalmayacak kadar gücü pekiştirmişti.

Luke'un Medea ile tekrar iletişime geçmesini sağlayacağım.

***.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin