Eski İmparator yaşlıyken bile hala yakışıklıydı, ancak azalan enerjisi nedeniyle birçok cariyesinin onu aldatacağından ve bir ilişki yaşayacağından endişeliydi.
Bunun üzerine acı çeken İmparator'a, kıtada yaşayan tek eşli bir tür olan Suin halkı tarafından kullanılan bir afrodizyak hakkında söylentiler geldi.
Suin, insanları arkadaş olarak karşılar ve hile yapmayı önlemek için ilk gece kullanırdı.
Hayatları boyunca tek bir arkadaşı olan Suin'in aksine, insanlar fikirlerini kolaylıkla değiştirir, bu yüzden bu eğilime karşı korunurlar.
İmparator, afrodizyak tarifini satın almak için gizlice bir servet harcadı. Sonra, saçma bir şekilde, İmparatorluk ailesi de Suin kabilesiyle aynı kuralları benimsedi.
İmparator ile evlenen kadın bu afrodizyak kullanmak zorunda kaldı. Sanki imparatorluk ailesinden gelen gizli bir gelenekmiş gibi, bir anıta bile yazılıyor ve saklanıyordu.
Örnek olarak, İmparator yeni bir cariyeyi her ziyaret ettiğinde afrodizyak kullanıyordu. Afrodizyak aynı zamanda İmparatoriçe ve Kraliçeler ile cariyeler üzerinde de kullanılmıştır.
Lyle eski İmparatoru küçümsedi, bu yüzden elbette onu kullanmak istemedi. Medea ile evlendiğinde, onunla yatmaktan kaçınmıştı ve onunla yatmak zorunda kaldıktan sonra, onu daha fazla rahatsız etmesi ihtimaline karşı kullanmakta isteksizdi.
Şimdi aklıma geldiğine inanamıyorum ……
Afrodizyak, yalnızca dahil olanlara kullanımdan hemen sonra tepki veren garip bir ilaçtı. Afrodizyak vücuda uygulandıktan ve ilişki kurulduktan sonra ilaç daha sonra uygulanmasa bile, onsuz da aynı yüksek zevk yaşandı.
Hile yapmak zordu çünkü size afrodizyak damgası basmış olan kişiden başka kimseyle aynı zevki yaşayamazsınız ve o kişiyle yatmak istemeye devam edersiniz.
Tabii ki, bu ilacın bir panzehiri vardı. Ancak afrodizyak'ı yaratan ve imparatorluk ailesine geçmeyen Suin tarafından biliniyor.
İmparator bu afrodizyakın etkisini gördü. İmparatorun cariyeleri, Lyle dışında bir varis bulmak için yatak odalarına asla bir adam koymazlar.
'Bunu kullanabilir miyim?'
Medea, Lyle'dan boşanmayı asla düşünmezdi.
Lyle her zaman ilk hamleyi yaptı; belki bununla, Medea onun yerine önce ona yaklaşırdı.
Lyle vücudunun alt kısmının ısındığını hissettiğinde kızardı ve sadece hayal gücüyle kıyafetlerinin sınırlarını protesto etti.
Onu kullanacağını asla hayal etmemişti ve istediğine inanamıyordu. Ondan ve tarifinden kurtulmamasının nedeni, onu tamamen unutmuş olmasıydı.
İktidarı ele geçirmek için acelesi vardı ve onunla daha sonra ilgilenmeyi düşündü. Fakat…….
"Çünkü bende sadece Medea var …… Kullanmamda bir sakınca yok."
Ve ikisinin henüz çocuğu olmadığı için, Lyle bunun imparatorluk ailesi için iyi olduğu bahanesiyle mücadele etti.
* * *
Lyle bir şişe afrodizyakla sarayına döndü. Mahkeme yetkililerine kimsenin içeri girmemesi gerektiğini söyledi, kişisel odasının tüm kapılarını kilitledi ve Medea'nın beklediği yatak odasına girdi.
Belki de yatakta beklemesi söylendiği için yataktaki tüm perdeler açılmıştı. Onun çok tatlı bir şey yaptığını gören Lyle, kalbi hızla çarparak yatağa yaklaştı.
"Oh, Majesteleri ……."
Yatağın ortasında oturan Medea'nın yanakları utançla Lyle'a baktığında sıcaktı.
Lyle bu iffetsiz görünüm karşısında nefes alamıyordu.
Böyle kıyafetleri ne zaman hazırladın ……
Göğsünün ve belinin üzerinden bir altın zincir geçti ve zincire tutturulmuş beyaz şeffaf kumaş göğüslerini ve alt kıvrımlarını dar bir şekilde örttü.
Yudum.
Lyle tükürüğünü yuttu ve yatağa doğru yürüdü. Afrodizyak şişesini yatağın yan tarafına koydu ve çabucak giysilerini çıkardı.
'O nedir?'
Medea, Lyle'ın getirdiği şişeye baktı. Ahududu kırmızısı sıvı. Neydi o? Görünüşe göre romanda böyle bir şey var ……
Hıçkırık.
Medea, Lyle'ın Seira ile olan ilk gecesini ve Lyle'ın kullandığı afrodizyağı hatırladı. Medea şaşkın bir bakışla Lyle'a baktı
"Uh, ben ... Majesteleri……. O nedir?"
Medea kekelediğinde Lyle kızardı ve yatağın köşesindeki afrodizyağı işaret etti. Medea'da kullanmak niyetiyle getirdi ama yine de utanıyordu.
“Bu… Bir emperyal gelenek. İlk gecende kullanmalıydım, ama…… O zamanlar kullanmak için çok gençtin. "
"Ah, bu ..."
"Şu anda Solare'ye güvenilir insanlar gönderirsem bir şey yapacağını söylemedin mi? Bunu seni kucaklamak için kullanmak istiyorum. "
Medea romanı okuduktan sonra afrodizyak'ı hatırladı. Bunun saçma bir etkisi olduğunu düşündü …….
"En büyük zevk" olarak tanımlandı. Gerçekten o kadar iyi hissettirir miydi? '
Lyle tarafından kucaklanmak her zaman iyi hissettirdi, ama zevkten daha fazlası olduğunu söyledi ……. nasıl olacağını merak ediyordu.
'Hayır. Bu romanın türü değişiyor. Okuduklarım kesinlikle romantizmdi, ancak 18 yaş ve üstü için R dereceli bir aşk haline geliyor gibi görünüyor ……. Bekle, bu İmparator'u aniden Yandere'ye çevirmeyecek ya da hapse girmeyecek, değil mi? ''
Zaten imparatorun ikametgahında hapsedildi.
Medea, cevap bekleyen, çelişkili bir Lyle'a baktı.
Reddetmeli miyim? Şövalyeleri geri alabilir mi? Grupta bir büyücü vardı, bu yüzden her zaman kristal küre aracılığıyla emir verebilirdi.
'Eminim sorun olmayacak ... Lyle'da da kullanılıyor yani …….'
Bir içecek değil, vücuda uygulanan bir afrodizyak. Kaçınılmaz olarak, tıbbi etkiler Lyle'ın vücuduna da nüfuz edecek ve Lyle, Medea dışındaki kadınlarla aynı zevki tadamayacak.
"… Biraz kullanmalı mıyım?"
"Bunun ne olduğunu biliyor musun?"
Medea'nın izni, Lyle'ın ağzına kahkahalar attı.
Medea kırmızı renkli bir yüzle Lyle'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...