Siyasi işleri yürütürken gecenin gelmesini bekleyen Lyle, tüm yetkilileri bırakıp gün batımına karşı evine doğru yola çıktı.
Evine giderken bile tek düşünebildiği Medea'yı nasıl baştan çıkarıp istediği kadar kucaklayabileceğiydi.
Akşam yemeği Medea döndüğünde onunla servis edilecekti. Günün erken saatlerinde, onu yatak odasına sürüklemiş olmayı ve erken bir gece geçirmeyi diledi. Ancak birkaç görevi tamamlamaya söz verdiği için elini bile kaldırmadan imparatorun ofisine dönmek zorunda kaldı.
'Yardım etmek yoktu.'
Lyle banyo yapmak için başka bir odaya uğradı ve sinsi düşüncelerle eve girmeden önce kendini temizledi. Bol bir kaftanla eve girerken, kanepede oturan Medea telaşla ayağa kalktı. Ayrıca korsesiz sade bir elbise giymişti.
Lyle'ın onu hemen almasını istedi, bu yüzden Lyle'ın gözleriyle karşılaşır karşılaşmaz Medea'nın yüzü kıpkırmızı oldu.
"……ayrılalim buradab."
Hizmetçilerle konuştuğunda, sessizce İmparator'un dairesini terk ettiler.
Tıklar
Kapı sessizce kapansa da ses netti çünkü ikisi de sessizdi.
Lyle cüppesinin eteğini çekti ve Medea'ya yaklaştı.
"Millie, buraya gel."
Kollarını açarak konuşurken Medea'nın başı yarı utangaç bir şekilde aşağı indirildi ve bir adım uzaklaştı. Lyle'ın ağzı, ona doğru yürüyüp onu kollarının arasına aldığında kahkahayı güçlükle tuttu.
Lyle, bir zamanlar sevimli bir şey yapmayı dört gözle beklediğinden emindi, ama asla bu şekilde bırakma niyetinde değildi.
'Bu gece…….'
Önce Medea'yı tamamen eritecek ve onu iyice uyutacaktım.
Lyle derin bir iç çekti ve Medea'nın göğsünden ona bakmasını sağladı. Mis kokulu dudaklarını tutarken tepkisi çabucak geldi.
“Huhun…….”
Medea, Lyle'a sarılmanın sevincini biliyordu, bu yüzden sığ bir inilti çıktı. Lyle mümkün olduğunca uzun süre ön sevişmenin tadını çıkaracaktı çünkü en kötü senaryoda bunu yalnızca bir kez yapabileceğini biliyordu.
“Hım…. HI-hı….…."
Yumuşak dudaklarını emdi ve tatlı dilini onunkiyle iç içe geçirdi. Medea'nın göğüslerini elbisesinin üzerinden tuttuğunda, dudakları tükürükle ıslanırken bir nefesi sızdı.
Lyle, meme uçlarının kıyafetlerinin üzerinde olacağı bölgeyi sıyırıp çimdiklediğinde, Medea bunalmış bir şekilde vücudunu büktü. Medea'nın sadece onun dokunuşu altında bu kadar hassas olması düşüncesi, Lyle'ı derin bir tatminle heyecanlandırdı.
"Haaaa..."
Medea aceleyle elbisesini aşağı çektiğinde biraz utanmış görünüyordu. Sadece bir kez yapabileceğinden, yatak odasında yapacağını düşündü.
"Ohh."
Göğüsleri, bir korse ile sınırlandırılmamış, elbisesi aşağı çekilirken eteğin önünden dışarı fırlamıştı. Lyle hevesini kontrol edemedi ve yüzünü aralarına gömdü. Yumuşak teninin tadını çıkarırken diliyle onun dik meme uçlarını alay ederken, Medea'nın ağzından hassas bir ses sızdı.
“Uh…….”
Lyle, Medea'nın göğsüne bir sürü ilaç koyduğunu hatırlayınca güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...