Tiksineceğimi düşündüm ama kalbimde neşeyi andıran bir şey çaldı.
"Millie ...."
Lyle'ın sesi tatlılıkla derinleşti, zevkle eridi. Medea kalbinin çarptığını hissetti, baştan çıkarıcılığından etkilendi ve şaşkınlıkla Lyle'a baktı.
Yüzündeki ifadeyi fark etmeyen Lyle, belini sıkılaştırdı, sırtını kaldırdı ve titreyen bir Medea'nın içine girmesini derinleştirdi.
"Uhhh Haa Ah ... Ah ...!"
Lyle öğrendiği her şeyi hatırladı ve umutsuzca bilmediği tüm yerleri anlamaya çalışıyordu.
Lyle bir an durmadı. Korkunç bir gaddarlıkla içeri girip çıkıyor ve derinliklerini tatmak. Medea tekniğinden dolayı başı dönüyordu.
"Oohhh …… Ah! Ah! Ahhh……! ”
Medea bağırdı ve Lyle'ın altında doruğa ulaşırken seğirdi ve titredi.
Bunun tatsız olmayacağını ummuştum ama bu coşkulu zevki asla beklemiyordum.
'Memnun oldum… … . Bu gerçek bir rahatlama ama ... "
Yanlış yolu seçtim.
Bu sezgi sezgi beni çok etkiledi.
"Ah, ah ah……. Ahhhhhhhh……! ”
Belini zıplatan Lyle daha sonra üyesini Medea'nın çekirdeğine kadar itti. Medea, genişlemiş olma ve Lyle'ın penisinin farklı yönlerde hareket etmesi ve bir nabız ile daha belirgin hale gelmesi hissiyle boğulmuştu. En derin hamlede menisini boşalttı ve Medea sıvısının onu doldurduğunu hissetti.
İçeride boşalacağını biliyordum ama doğrudan hissetmek farklıydı. Tuhaf dokudan dökülmemiş gözyaşları çıkıyor gibiydi.
"Uhh…. Ah ...… ”
Lyle beni incelemek için yaklaştı ve sonunda gözyaşları içindeyim.
Lyle, Medea'nın göz kapaklarını öptü.
Şimdi bitti mi?
Medea boş bir yüzle merak etti. Islak olduğu için, belki bir şeyler emdi?
Hamileliğin kendisi korkutucuydu, ama her neyse, geldiğinde bununla ilgilenirdim. Şu anda önümdeki engeli aştım.
'…… Neden onu çekmiyorsun?'
Lyle'a boş gözlerle baktım ama penisi birden güçlendi.
Ha?
Tabii ki Lyle bunu fark etti.
Alevli bir yüzle Lyle aşağı baktı.
Medea ile bir kereden fazla sertleşmemişti.
Medea ile geçirmek zorunda kaldığı geceler her zaman kaçınılmaz bir zevk ve suçluluk duygusu yaşadı. Lyle, hiç utanmadan açık saçık bir zevk ya da bugünkü kadar yüksek bir coşku yaşamamıştı.
İlk defa böyle hissettim.
"Ah ... BEN…"
Utanç içinde Lyle'a bakan Medea'nın yanakları kıpkırmızı olmuştu.
Sevimli yanaklarını ısırma ve yalama dürtüsü içinde dolaştı ve kendisini çoktan hareket ederken buldu.
Ve hareket ederken penisi ayağa kalktı ve kızgın görünüyordu. Büyüdükçe, büyüdükçe ve kalınlaştı, Lyle'ın altındaki Medea vücudunu büktü.
Lyle kaçmasını önlemek için ona sarıldı ve yanağından öptü.
Sendika gecesiydi.
Bir çocuğun tek bir çiftten doğacağının garantisi yoktur. Mümkün olduğunca çok yapmak daha iyi olmaz mıydı……?
Lyle, Media'nın yanağını yaladı ve inlemesini yuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...