Lyle bunu beklemesine rağmen hazırlandığından çok daha kızgın bir yüz gördü.
Eski İmparator hala hayattayken bile, kendisini hiç bu kadar rahatsız hissetmemişti. Lyle, Medea'nın oturduğu salona girdi. Çay masasının önünde oturan Medea başını çevirip dik dik baktı.
Sırtı terlemeye başlarken, diğer yandan zihninin arkasında haince bir fısıldadı: O çok tatlı ...
"Ugh, çok çılgınsın."
"Millie,"
Lyle Medea'yı aradı ve hizmetçiye ve görevlilere baktı. Fark ettiler ve hızla oturma odasından çıktılar.
"… Onu bana ver."
"Ne?"
"Kardeşimden gelen mektup."
Lyle, isteğini duyar duymaz, Luke'tan mektubunu isteyen Medea'ya döndü.
Neden şimdi Küçük Dük'e bir mektup yazdın? Küçük Dük'ten ne istiyorsun?
Medea'nın Seira ve kardeşlerini kurtarmak için Luke'un yardımına ihtiyacı vardı, ancak bunu bilmeyen Lyle, Medea'nın boşanmayı planladığından şüpheleniyordu.
Kardeşini hatırlıyor musun?
Hayır, ama karşılaşırsak bana geri dönebilir.
Ona yakın değildin. Bir mektup gönderse ve cevap yazma zahmetine girmediğinde canınız sıkıldı. "
Lyle geçmiş Medea'ya kayıtsızdı, ancak Dük'ün ev halkıyla olan ilişkisine çok dikkat etti.
"Geçmişte bir şey yaptığım için gelecekte de aynı şeyi yapmam gerektiği anlamına gelmez. Mektubumu merak ediyorum, o yüzden geri verin. "
"……."
Hangi seçenek onu daha az kızdırır? Lyle mektubu cebinden çıkardı. Mum mührü yırttı, zarfı Medea'nın önünde açtı ve ona vermeden önce içindekileri okudu.
Medea esir bir yüzle Lyle'a baktı.
İçten bakıldığında, Lyle utanıyordu ama Medea'ya küstah bir yüzle bakıyordu.
"Yanıt yazmanın bir faydası olmayacak."
Neden başka birinin mektubunu okuyorsun?
"Çünkü o 'başkasının' değil."
"Başkasının olmasa bile yapmamalısın!"
O Lyle'dı - yabancı değil. Medea'nın hissettiği ihanet ve öfke harikaydı çünkü onun böyle davranmasını asla beklemiyordu.
Elbette, ihanet Lyle'a güvendiği için değil, eylemlerinin 'kahraman' etiketinden ne kadar hayal kırıklığı yaratacak kadar uzak olduğuydu.
Bu bir romanın erkek başrolünün eylemi değil. Hayır, İmparator bir süre Luke'u kıskandığında bu olmadı mı? Ama o Seira değildi.
Medea pek çok düşünceyle mektubu aceleyle açtı. Luke'un cevabı fazla değildi.
Önce kız kardeşinin onunla temasa geçtiğine ve rahat olduğu herhangi bir zamanda onu aramasını istediğine dokundu.
"Küçük Duke Kartı ile aramak ister misin?"
"Yapacağım."
Medea, Lyle'a bakarken soğuk bir sesle söyledi.
Yüzünde çizik olmayacağını bir bakışla söyledi.
Ne olursa olsun onunla tanışamazsın.
Ne?
Gözaltında olduğunu unuttun mu? Lyle, Medea'ya doğru adım attı. "Yazışmanızı, benim yerimden kaçmanızı veya başkalarıyla buluşmanızı yasaklıyorum."
Medea anlayamadığı için Lyle'a kaşlarını çattı.
Ondan çok daha uzundu, iyi bir duruşu ve üstün bir yapısı vardı, bu yüzden yukarı bakması gerekiyordu.
"Ve seni affedene kadar gözaltına alınman devam edecek."
"Bu ne cüret! Neyi yanlış yaptım!? Dün sendika günü bile değildi! Ayrıca …… yaptık, yap! ”
İmparatoriçe'nin biraz gücü olması gerekmez mi? Neden beni tek taraflı olarak kilitleyip istediğin gibi sürükleyebiliyorsun? Gücüm nerede! İmparatoriçe olduğumu söylediğini sanıyordum! Medea itiraz etti, ancak Lyle sonuna kadar acımasızdı.
"Kararımı verdim ve bu nihai. Şimdiden kabul et, Medea. "
***
Birlikte olmak güzeldi ama Medea'nın çığlık atan sessizliğinin ve şiddetli gözlerinin beni bu kadar üzeceğini bilmiyordum.
Lyle caddenin karşısına baktı ve kitap okuyan Medea'ya baktı. Lyle o kitabın kendisine teslim edilmesini ve yerine getirilmesini emretmişti, ama kendisi tarafından ilk başta burada hapsedildiği için, jesti takdir etmemiş gibi görünüyordu.
"Millie…."
"……."
Kanepede oturan Medea, sanki duymak istemiyormuş gibi ona sırtını göstererek arkasını döndü.
Gözleri kitaba yapışıktı. Lyle, Medea'nın gerçekten kitabı mı okuduğunu yoksa ona bakmaktan nefret ettiği için okuyor gibi mi yaptığını anlayamıyordu.
Şimdi uyuyacağım. Işıkları kapatacağım. "
Hem Lyle hem de Medea zaten pijama giyiyordu. Hizmetçiler, Medea'nın donuk yüzü nedeniyle ona sabahlık giymesini bile tavsiye edemediler.
Medea hâlâ aynı ifadeye sahipti ama Lyle bilmiyormuş gibi davrandı.
"Işığı kapat," dedi ve Medea hâlâ kanepede oturduğu halde ışıkları kapattı.
Karanlık, İmparator'un geniş yatak odasına yerleşti. Yine de, tamamen karanlık değildi çünkü yatak odasının bir tarafında loş bir ışık yayan büyülü bir alev vardı; Lyle, Medea'ya baktı ve önce yatağa gitti.
Hemen gidip onu kucaklamak istedi ama Medea'nın kızacağını düşündü.
'Ölüyorum.'
Neye üzülürsen bak seni kucaklamak ve yatıştırmak istiyorum.
Gerçekten öfkelendiğine dair sezgisel bir his vardı.
İkiz mavi güneşin parlak parıltısı, Medea'da daha önce görmediği bir şeydi, eski Milledia da Lyle'a bakıyordu.
Ama aynı kişi bakıyor olsa bile, duygu ve ifade tamamen farklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...