26. bölüm

3.3K 118 10
                                    

Lyle, tatlı bir titreme ile yayılan coşkudan heyecanlandı. Hatırladığından daha tatlıydı.

Kadının yumuşaklığıyla sarhoştu, dudaklarını emdi ve kalbinin hoşuna gitti ve Medea kollarında mücadele etti.

"Haa, um hum ..."

Burnundan güçlükle nefes alabiliyordu ve yapamıyormuş gibi ağlıyordu. Bir günde öpüşmeye alışmak imkansız görünüyordu.

Lyle gülümsedi ve Medea'nın cesedini yaklaştırdı. Alışkın olmasaydı, bundan sonra ona öğretebilirdi. Bunların hiçbiri ayrılmak için bir sebep değildi.

"Ah, ... Pekala, Pfft ..."

Lyle titreyen dudaklarla Medea'ya sarıldı. Kollarında küçük, ince bir vücuda sahip olmak çok güzeldi.

Yumuşak dudaklarında kendimi şımarttığımda ve Medea ile tükürüğümü paylaştığımda nefesim sızdı.

“Ha …… ..Millie ……. …niye bu kadar tatlısın?"

Dalgın bir şekilde mırıldandım - anlamadım.

Ancak Medea zaten cevap veremeyeceği bir durumdaydı.

Lyle, dudakları tükürüğüyle parıldayan nefes nefese bir Medea'ya memnuniyetle baktı.

Serbest sol eliyle Medea'nın elbise askısını gevşetti.

Sonra şaşkınlıkla nefesi kesilen Medea, Lyle'a aklını başına toplamış gibi baktı.

"Eh? Ne yapıyorsun…… ?"

Benimle yapmak istediğin için erotik kitap okumadın mı?

"Hayır, değil mi? Bekle! Çözmeyin! Tek başıma giyemem……. Ah!"

Elbisenin etek ucu gevşek ve ön kısmı aşağı doğru çekildi ve Medea'nın vücudu hızla elbiseden dışarı çıktı.

Şimdi sadece bir korse ve jüpon giymiş olan Medea, şaşkınlıkla Lyle'a baktı.

Medea ile göz teması kurduğunda, onu öptü ve korsesini çözmeye başladı.

Medea, acımasız dokunuşundan korkmuştu.

"Bu bir kütüphane! Biri gelirse ... "

"Herkesi dışarı gönderdim ve kimseyi içeri almamalarını emrettim. Kimse bizi rahatsız etmeyecek," diye fısıldadı Lyle, Medea'nın korsesini bırakarak.

* Teuk *

Korse yere düştü ve Medea'nın göğüslerinin fırlamasına neden oldu. Medea, kafası karışmış bir hayal kırıklığı içinde göğüslerini iki koluyla gizledi.

"B-ama yine de böyle bir yerde……!"

"İmparatorluk sarayı tamamen benim, hiçbir yerde hiçbir şey yapamaz mıyım?"

Sonra doğrudan bana bakan gözleri, "Sen de benimsin" diye ilan ettiğinde vücudum titredi.

Lyle titreyen bir Medea'ya yaklaştı.

"Kollarınızı serbest bırakın."

"H-hayır! Sendika günümüz geçti, öyleyse neden… ”

"Çünkü istiyorum. Sen de beni istiyorsun.…. değil mi?

Medea, Lyle'ın sözlerini çürütemedi.

Lyle ile oynamak istediğim doğruydu. Onunla geçirdiğim geceyi sevdim ama bunu her zaman ve her yerde yapmak istemedim.

"T-o zaman yatak odasında."

Burada yapmak istiyorum.

Daha fazla bekleyemedim.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin