Evet, şüphelendiğiniz gibi afrodizyak. Kullandıktan sonra, yalnızca nadir görülen bir olay yerine, yalnızca ilgili kişilerin nihai hazzı tekrar tekrar tatmasına izin veriyor. "
Lyle şişenin kapağını açtı. Yaklaşık 500 ml'lik oldukça büyük bir şişeye benziyordu. Tatlı ve güzel kokulu bir koku çıktı.
"Buraya gel. Önce ağzını aç. "
Medea, Lyle'ın önüne gelip oturduğunda, Lyle parmağını şişeye koydu.
Lyle'ın parmakları boyunca bal benzeri viskoz bir sıvı aktı.
Lyle onu Medea'nın dudaklarına yaydı, parmağını Medea'nın ağzına koydu, diline ve ağzının içine dokundu.
"Unnh…. Oh……. ”
Sanki öpüyormuş gibi dilinden bir iç çekti. Lyle yutkundu, ağzı kurudu ve Medea'yı yatağa yatırdı.
İnce şeffaf kumaş parçaları, Medea'nın göğsünün sağından ve solundan sarkıyordu ve göğüslerinin tepelerinin görüntüsünü engelleyen zengin kıvrımlar çiziyordu. Lyle üzerine afrodizyak döktü. Ilık, yapışkan bir sıvı döküldü.
Lyle bacaklarını genişçe açtı ve Medea'nın göğüslerine bol miktarda afrodizyak uyguladı. İleri geri esneyen, yan yana başlıklı kumaş, Medea'nın sırlarını tamamen açığa çıkarıyor.
"Aman Tanrım."
Afrodizyakla ıslatılmış bir parmak girişine girdi ve içindeki yumuşak eti ıslattı. Lyle, Medea yapraklarına bol miktarda afrodizyak uyguladı ve onu, onu dolduracak olan kulesine hazırlamak için çiçek şarabıyla karıştırdı.
"Ahhhhhh, Oh …… Ahhh……"
Yardım edebilirdi ama parmağının daha derine inememesi üzücü buluyordu. Lyle ıslak parmağını itmeye, içini ovuşturmaya ve bol miktarda afrodizyak sürmeye devam etti, ama Medea'nın daha derin kısmına uygulayamaması üzücü bir durumdu.
Fretting, Lyle sonunda sıvıyı penisine döktü. Penisini damlayan kırmızı, ahududu renkli bir sıvıyla Medea'nın tutucusuna aldı ve aynı anda köklerine kadar itti.
"AAAHHHhhh!"
Zevkle dönmekten şok oldu. Lyle bu yeterli değilmiş gibi penisini çıkardı ve sonra yine bol miktarda afrodizyak uyguladı.
"* Soluklanmak mı? * * Nefes almak! *"
Lyle'ın penisi, tekrar çekirdeğinin derinliklerine çarptı. Lyle, daha derine inemeyeceği için pişmanlık duyarak üyesini bir yandan diğer yana salladı ve sonra Medea'nın vücudunu alt üst etti.
"Bu pozisyonda daha derine iner."
'Ahhh……. efendim……. Evet… Ohh… ”
Lyle, Medea'nın titreyen belini kaldırdı, sırılsıklam parmaklarını içeri itti ve kalan tüm sıvıyı yine dik organına döktü. Sonra ıslak ağza damlayan kırmızı sıvının ucunu aldı ve en derinlere kadar pistonladı.
"Hhhhaaaaa Ah, ah!"
Tatlı uyarıcı karşısında titreyen Medea bir su birikintisinden sıçradı. Lyle, üyesi Medea'nın içine derin bir şekilde sokulmuşken nefes nefese kalıyordu.
İlaç rengi değişmeden önce yıkanırsa etkisi görülmez. Renk değişimini ihmal edip dokunmaya başlarsanız afrodizyak uygulayan kişi de aynı etkiyi yaşayacaktır.
Eski imparator bu kullanıma sıkı sıkıya bağlıydı, ancak Lyle'ın bunu yapmaya niyeti yoktu. Lyle'ın hayatında bir kadın, Medea, onun için yeterliydi.
"Haa…. Ahhh, Ohh……. ”
Yatağında yatan Medea, Lyle kıpırdamayınca rahatlamıştı. Nefes almak için nefesi kesilerek boş yere uzandı.
Afrodizyak emildiğinde rengin şeffaflaştığını söylememiş miydi?
'Haaa oooh…. Ahhhhh… Ah…. ”
Medea'nın sırrındaki kırmızı sıvı yavaşça şeffaflaştı ve Lyle aniden Medea'nın nasıl bir yüz çizdiğini görmek istedi.
Ama bir an için tereddüt etti çünkü kendini onun içinden çıkarmak istemedi.
"Hnghh! Ahhh Epp! huh aaaaah! "
Kıçını yana yatırdı, Medea'nın bacaklarından birini büktü ve sonra onun içindeyken onu sırt üstü çevirdi.
Penisi dönüp iç duvarına çarptığında alevler Medea'nın gözlerine çarptı. Sıvı sıçradı. Zirvelere ulaşan Medea, seğirdi ve gevşek bir halde titremeye devam etti.
Onların hissettiği uyarıcı aşırı fazlaydı - nihai zevki tatmalarına izin veriyordu - çok yüksekti.
Lyle de benzer şekilde hissetti ve yüzü kıpkırmızı oldu.
"Millie ... Medea."
Sıcak bir iç çekişle karışan sesi, Medea'nın boynundan aşağı ürpertici bir heyecan gönderdi. Medea, Lyle adını o sesle söylediğinde bunun neye işaret ettiğini biliyordu.
"Hayır, Majesteleri……. Şimdi değil. Ben öyle hissettim……. Bekle! Ugnnnh, Majesteleri……! "
Korkmuş Medea mücadele etsin ya da etmesin, Lyle iki bacağını omuzlarında tuttu ve sütununu yerleştirmek üzere olduğu pozisyonda kaldı.
Alt bedeni zevkle eriyordu, bu yüzden artık tutamıyordu.
"Medea…. Millie. Üzgünüm ben……. Artık dayanamıyorum ……. Kohh! "
"Uhhhh!"
Lyle inancın hararetiyle dövülmüş gibi onu üyesiyle bıçaklamaya başladı.
Zaten büyük olan penisi kayganlaştırıcı olarak afrodizyak kullanarak tereddüt etmeden doruklara doğru yarışırken Medea'nın gözleri önünde alevler parladı.
"Ah! Uhangh……. Ah ah… …!"
Lyle birkaç kereden fazla eklemedi, ama zirveye ulaşıyor gibiydiler. Islak etlerinin büzüldüğünü ve bir sinyal gönderdiğini hemen fark etti.
"Ohhh evet! Ahhh ……! "
Işık gözlerinde sürekli titriyordu ve Lyle'ın tüm vücudu titriyordu ve titremeye devam ediyordu. Medea bir yay gibi kıvrıldı, belleri karışmaya başladıktan birkaç dakika sonra dayanamadı.
"Hek! Ohhhh, ahhhh ……! "
Lyle, Medea zirvesinde çığlık atarken doruğa çıkarken boşaldı. Normalden çok daha erken zirveye ulaştıkları için boyutu hiç azalmadı.
Bunun yerine zevkle sarhoş olan Lyle, Medea'nın özünü daha da zorladı.
"Hunnn Oh!…. Ahhak * nefes al *…… .Ahhhhhhhhhh……! ”
Tükürük yanaklarımdan aşağı aktı ve vücudum şiddetle aşağı yukarı sallandı, ama uyanamadım. Duygusal uyarım, sanki zevkle ihlal edilmiş gibi vücudun her yerine yayılıyordu. Sevinçten o kadar heyecanlandım ki parmak uçlarım keyifle uyuştu.
Bunu yapamam!
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...