47. bölüm

2.2K 101 5
                                    

Bana böyle bir yüz göstermeye devam edecek misin?

diye sordu Lyle ve Medea ekşi bir suratla arkasına yaslandı.

Lyle dilini tıklatarak ayağa kalktı ve Medea'nın yüzünü görebileceği bir konuma geçti.

Medea tekrar arkasına döndü.

'siktir.'

Lyle bunu biraz sonra yapacaklarını düşünmüştü, ama Medea'nın öfkesi, tüm zaman boyunca İmparator'un evinde mahsur kaldığı için herhangi bir yataklık belirtisi göstermedi.

Medea'yı daha önce yaptığı gibi görmezden gelmek uygun olurdu, ama Lyle artık Medea'nın duygularını göz ardı edemezdi.

'Endişeliyim,'

Ruh halinin son derece farkında olan Lyle diye düşündü.

'Zor durumdayım. Kızdığında bile çekicisin. Seni gülümsetebilseydim, aya ulaşabileceğimi hissederdim. '

Ancak daha önce Medea, Lyle ile göz teması kurmayı reddetti. Lyle çaresiz hissediyordu ve ezici duygularını ya da onun hislerini görmezden gelememek utanç vericiydi.

Bu yüzden hizmetkarlara Medea'nın sevdiği her şeyi getirmelerini emretti.... Romantik romanlar ve tatlılar, ama Medea onları herhangi bir zevkle kabul etme zahmetine bile girmedi.

Sana mücevherler getireyim mi?

Ya da elbise ya da ayakkabı gibi bir şey? Şapkaları ve diğer aksesuarları sever misin? Bunlar önceki Medea'nın sevdiği şeylerdi. Lyle, kadınların neleri sevebileceğini merak ederek, birden Medea'nın neyi sevdiğini bilmediğini fark etti.

Hizmetçi ona şu anki Medea'nın önceki Medea'dan tamamen farklı bir zevke sahip olduğunu söylemişti.

Ve bu sadece bir veya iki şey değildi, her şey tamamen değişti.

Belki de bu yüzden onu büyüledi, ama aynı zamanda her şeyi daha da zorlaştırdı.

Lyle derin bir iç çekerek ayağa kalktı, rahat bir koltuğa geçti, bir kitap açtı ve ona baktı.

Ancak o zaman Medea, Lyle'a baktı ve sonra kalkıp başka bir odaya geçti.

Ona dikizleyen Lyle hayal kırıklığına uğramıştı.

Mevcut duruma bakılırsa, önümüzdeki birkaç gün içinde bir iyileşme olmayacak ve hiçbir rahatlama bulamayacak.

Yine de Lyle, Luke ve Medea'nın kaçma planları yapmasına izin vermek istemiyordu.

Lyle, durum hakkında hiçbir şey yapamayacağını hissetti; Lyle baktığı kitabı kapattı.

Onunla birlikte olmak için işten erken dönmüştü ama bunun yerine daha fazla hayal kırıklığına uğradı.

* * *

Majesteleri, ne yapacaksınız?

Tedirgin duygularla izleyen hizmetçiler konuşmaya geldi. Medea onlara ekşi bir ifadeyle baktı.

"Ben neyim?"

Ne kadar üzgün olursan ol, o İmparator. Eğer beğeninizi kaybederseniz ...... "

Bunu eski Medea'ya söylemek düşünülemezdi, ama şimdi Medea cömert ve halkına karşı yumuşak davranıyordu.

"İyilik? Majesteleri benden nefret ediyor. "

Hayır, Majesteleri sizi gözetim altında tuttu ama ikametgahında tuttu.

"Ne olmuş yani?"

Anlamadığında ve sorduğunda hizmetçi hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.

"Majesteleri size yardım ediyor ve yakınlarda olmanızı istiyor."

Gecenin bir yarısı İmparatoriçe'nin uyuyan yüzünü görmeye gelmedi çünkü uzaklaşmaya dayanamadı mı?

Evet, daha önce gece yarısı İmparatoriçe'yi görmeye geldi.

Hizmetçiler sırayla bir kelime söyledi. Bekleyen ilk kadın tekrar konuştu ve ikna olmamış Medea'ya son darbeyi indirmeye çalıştı.

"Majesteleri, Majestelerine aşık."

Ne saçmalıyorsun. Seira olduğumu mu düşünüyorsun?

Hizmetçiler, Lyle'ın davranışlarının, ona çok bağlı olduğu gerçeğiyle açıklandığını düşünüyor gibiydi, ama Lyle kaçmaya devam etti.

Bu yüzden çaresizce ona tutunmaya çalışıyor gibiydi.

Dün benden pek nefret etmişsin gibi görünmedim. Bu sabah bile ...... ona yanlışlıkla tokat attığımda, bunun büyük bir anlaşma olduğunu ve başımın belaya gireceğini düşündüm, ama hiç kızmadı. Lyle benimle ilgileniyor mu? '

Bu bir rahatlama olur, ama duygularını boşa harcayacaktır.

Erkek başrol kimdi? Kahraman dışında, kahramanın başka hiç kimsenin giremeyeceği demir bir duvarı vardı. Böyle bir adam birkaç gün içinde bana mı geldi?

Böyle bir şey imkansız, diye bitirdi Medea. "Ama belki de vücuduma iyilik ediyordur." Öfkeli göründüğünde, onu öpmüştü ve öfkesinin hızla kaybolduğunu görebiliyordu.

"Luke'la tanışmalıyım, ama Seira'nın malikanesine gitmenin ne kadar süreceğini düşünmem gerekiyor ..."

Araba veya metro olmadığı için çok zaman alabilirdi.

Medea, Seira'nın erkek kardeşinin ne zaman öldürüldüğünü net bir şekilde bilmediği için bir aciliyet duygusu hissetti.

Solare bölgesini iyi bilen bir uzman bulmaya ne oldu? Memleketi bölgede olan sarayda çalışan hizmetçi var mı? "

Bir tane bulduk. Onu içeri alayım mı? "

Dışarıdan insan getirilmesine izin verilmedi, ancak İmparatorluk Sarayında çalışanlarla buluşmasına izin verildiği görülüyordu. Medea memnun oldu ve onları kendisine getirmesini söyledi.

Medea salonda beklerken, kahverengi saçlı ve çilli bir hizmetçi geldi. Adı Victoria, lakabı 'Vicky' ve bir baronun ailesinden geliyordu.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin