“Hizmetçime sordum ve bana ne soylu kızın ne de düzenli olarak görüştüğüm asil bayanın beni görmeye gelmediğini söyledi. Babam Dük'ü en son birkaç ay önce gördüğüm söyleniyor. Bilmiyordum, bu yüzden neye değer verdiğimi ve neyi sevdiğimi sormayı düşündüm…… Böyle bir şey yoktu. ”
Aslında, ev sahipliği yapmak istediğim, aslında ölmüş olan eski Medea'nın gizli cenazesini istedim. Gerçek Medea'nın öldüğünü sadece ben bildiğim için, önceki ruhun gerçekten sevdiği şeyleri bile yakarak ve gömerek sessiz bir cenaze töreni yapmayı düşündüm.
Ancak eski Medea'nın besleyecek hiçbir şeyi yoktu. Dadını hatırlayıp bulabileceğim bir şeyler olabileceğini düşündüm, ama gerçekten hiçbir şey yoktu ...
… Daha önce, Medea kızdığında, nesneleri fırlatıp parçaladığı söylenirdi, böylece belki de hiçbir şey kalmamasının nedeni buydu.
“Ailem, arkadaşlarım ya da önemsediğim şeyler olmadan hayatın ne olduğunu bilmiyorum… İyi anılarım olduğunu sanmıyorum ……. Hatırlamasam da önemli olmadığını düşünüyorum. "
Medea, Lyle'ı şaşkına çeviren ifadesiz bir yüzle konuştu.
Etrafında kötülük yapmış olabilir ama onun tek karısı ve İmparatoriçesi idi. Hayatında kimsenin olmaması Lyle'ın kalbini soğuk kılıyordu; o onun ailesi ve kocasıydı ama Lyle bunu söyleyemezdi.
Lyle, düğünlerinden sonra Medea'ya çok soğuk davrandı ve geçmişe bakıldığında, Medea'nın her zaman çaresiz olduğu görülüyordu. Bu…… Zayıf bir şekilde, bunun Medea'da kalan tek aile olduğu için olabileceğini düşündü.
Her zaman ona bakmasını isteyen Medea'nın imgesi - Lyle, tamamen farklı bir insan gibi görünen mevcut Medea'ya bakarken hatırladı.
"… Mill–"
"Oturmak ister misiniz?"
Medea'nın sözleri birden Lyle'ın suskunluğunu durdurdu.
"Ne?"
Bu elbise göründüğünden daha ağır. Takı güzel olsa da taş bir taştır. Şu anda üzerimde asılı duran bir sürü taş parçası var, bu yüzden ağır. "
Medea kanepeye geri döndü. Sonra yanındaki koltuğa hafifçe vurarak Lyle'a oturmasını işaret etti.
***
Dökün…….
Bir çay bardağına sıcak çay kondu. Görevli önce İmparatorun çay bardağını doldurdu ve sonra aynı çayı İmparatoriçe'nin fincanına koydu. Lyle, görevlinin sessizce geri çekilen görüntüsüne hafifçe baktı.
Görevli hızla selam verdi ve ofisten çıktı.
"Kazın," dedi Lyle ve Medea çay fincanı yerine çatal aldı.
Hafızasını kaybettikten sonra tatlılara düşkün hale gelen Miledia için rengarenk dekore edilmiş bir pasta hazırlandı.
Farkı fark ettikten sonra, Lyle kısa süre sonra düşünceyi zihninin arkasına itip unutmaya karar verdi.
Ne yaparsa yapsın, Medea Medea'ydı - başka biri değil, sadece biraz değişti……
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...