…… Bunu benimle yapmanın tek nedeni bu mu? Yüzüm ve vücudum yüzünden mi? "
"Ve ... çünkü sen benim kocamsın?"
O çok sevimli.
Ama bunu yüksek sesle söyleyemem.
İkinci cevap, Lyle'ın yüreğine ilkinden daha fazla dokundu. Yüzü ve vücudu olan birinin Medea'nın yatak odasına girebileceğini söylemek yerine, yalnızca kocası Lyle'ın onu kucaklayabileceği anlamına geliyordu.
"... hizmetçiyi arıyorum."
"Hayır bekle! Önce kıyafetlerimi giyeceğim. "
Medea koltuğundan tökezleyerek, giysilerini yerden kaparken ağladı. Tangasını arayıp beceriksizce takarken, Lyle heyecanlanmamaya çalışarak içini çekti ve arkasını döndü.
"İç çamaşırı. ... neden çalışmıyorsun?"
Korsenin üzerinde ipleri birbirine bağlayan Medea homurdandı.
Artık mücadelesini izleyemeyen Lyle, yanına geldi.
"Buraya gel."
Lyle korseyi kaldırdı, korsenin bağlarını Medea'dan daha iyi bir beceriyle bağladı. Elbisesini tekrar giymesine yardım ettikten sonra, çıplak olduğundan daha onurlu görünmeyi başardı.
Medea yırtık kombinezonunu aldı ve Lyle'ın menisini silip silmemek konusunda tereddüt etti. Yine kızardı.
“Silmeyi düşünüyorsanız, durun; İmparatoriçe'nin işi değil. Bunu da atın. "
Lyle açıkça söyledi, Medea'nın elindeki bir giysi paketini alıp götürdü.
Medea, Lyle'ın neden şimdi kaba davrandığını anlayamadı.
"… Ne?"
diye sordu Lyle, Medea'nın bakışlarının farkında olarak.
Medea başını salladı.
"Hiçbir şey değil."
Bu beni ilgilendirmez. Çıkmıyoruz - istediğimden değil. Ama şimdilik cinsel partner olmak yeterliydi.
Yüzü, vücudu ve kişiliği güzel …… ve ayrıca iyi seks olduğunu da itiraf ettim.
İyi değildi ama kötü olduğunu söylemek yeterli değildi.
Sanırım bu kadar yeter.
… Her neyse, bir çocuğu doğurursam İmparatoriçe olarak hayatım güvenli olacakmış gibi görünüyordu.
Çünkü bu romanın erkek kahramanı Lyle sadıktı.
O zaman Seira?
Seira gerçekten ana karakter gibiydi. Romanda anlatılan karakterine göre evli bir imparatorla ilgilenmeyeceği açıktı.
Seira, İmparatoru ilk kez bir hükümdar değil, bir adam olarak gördüğünde, bu ancak Lyle'ın Seira'yı ilk sallamasından sonraydı.
Orijinal çalışma nasıl başladı?
Orijinal zaman çizelgesini değiştirmekten endişeliydim. Bu garip dünyada işler zaten yeterince öngörülemezdi.
Hikaye, Medea öldüğünde başladı ve cenazesi düzenlendi. O sıralarda Seira'nın amcası, bölgelerini ele geçirmek için bir saldırı girişiminde bulundu.
Seira'nın erkek kardeşi çok zayıftı, ama Seira onu korumak için onunla birlikte kıyafet değiştirerek takipçileri cezbetmeye çalıştı.
Ancak Seira'nın erkek kardeşi, Seira'nın kıyafetlerini giyerken öldürülür ve Seira, kardeşi Ian gibi davranmaya karar verir. Seira, topraklarını amcalarına kaptırmamak için ikinci en küçük erkek kardeşi Nicole yetişkinliğe ulaşana kadar dayanmayı planladı.
Ama şimdi ben İmparatoriçe'im.
Olay patlak verdiğinde sonbaharın sonlarıydı ve şimdi yazın sonu ve sonbaharın başındaydı. Henüz hiçbir şey olmadığı söylendi. Gerçekten almak istediğim için değildi, ama ……. Seira'nın kardeşi kurtarılırsa ve hayatta tutulursa ve Medea onları koruyabilirse, Lyle'ı Seira'dan almanın tazminatı olmaz mı?
Ayrıca kılıç ustalığı konusunda usta Seira'yı eskort şövalyem olarak atarsam, Seira'nın şövalye olma hayalini destekleyebilirim.
Şövalye olmaya cesaret ettiği için bir kadını tekmelemeye, müdahale etmeye, cinsel tacizde bulunmaya ve tecavüz etmeye çalışan aşırı hevesli yazarlar olacaktır.
Erkek gibi giyinmesi daha iyi olmaz mıydı? Görünüşe göre amcanın çocuğu hala Ian'ı öldürmeye çalışıyor ……. Seira'nın Ian gibi davranarak başkente gelmesi daha iyi olurdu. Ian, Seira gibi davranıyor ve mülkü yönetiyor. '
Ian malikaneden ayrılırsa ve küçük kardeşi Nicole ile ilgilenirse, orijinal eser zarar görmez ve Seira romanın hikayesine göre bir şövalye olur.
"Ne hakkında düşünüyorsun?"
Elbiselerini giymeyi bitirir bitirmez Lyle, düşüncelere dalmış olan ve karşısındaki kocasına bile bakmayan Medea'ya sertçe sordu.
Medea başını kaldırdı ve uzak gözlerle Lyle'a baktı ve sordu,
Bir inzivaya çekilmek istiyorum. Siloere bölgesi nerede? "
***
Doğal olarak, Lyle hemen reddetti.
Yaz neredeyse bittiğine göre, seyahat etmek için iyi bir zaman değildi ve hasat mevsiminde vergilerin vaktiydi.
İmparator, başkenti koruması gerektiğini söyledi.
"Tek başıma gidemez miyim?"
Medea sorduğunda, sadece Lyle'ın nahoş bakışları yanıt verdi.
Medea, etrafı hizmetçilerle çevrili olarak İmparatoriçe Sarayı'na dönerken, Lyle kıyafetlerini değiştirmek için İmparator Sarayı'ndaki yatak odasına döndü.
Medea'nın bir iyileşme yolculuğuna çıkma isteği kulaklarına doldu.
"İyileşme inzivasına gitmek istiyorum, dinlenmek istiyorum."
Tek başına seyahate mi çıkmak istiyorsun? Beni — İmparator mu? "
Kalbimi dolduran duyguları inkar etmeye devam ederken, Medea'nın sözleri tatsızdı - hayır, basit bir hoşnutsuzluğun ötesindeydi - beni öfkeyle doldurdu.
Beni başkentte bırakıp kaçmak istiyor gibiydi. Ve Medea bunu ifade etmemesine ve öyle demek istemiş gibi görünmesine rağmen, duygularımı gizli ve soğuk tutmaya çalıştığım için kendi çabalarımı bildiğim için yardım edemedim ama onun da niyeti olup olmadığını merak ettim.
Neden sürekli sinirlendiğimi, neden Medea'nın söylediklerinden - o bendim, Lyle - kendisinden neden uzaklaşamadığımı biliyordum.
Ama Lyle yine de bunu inkar etmek istedi, bu yüzden Medea'nın düşüncelerini anlamadan üzgündü ve onlar hakkında spekülasyon yapmayı bırakamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Lãng mạn#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...