'Pencereden çıkmak, dekoratif duvara basmak ve yan odanın balkonuna girmek kolay olmalı.'
Ama tehlikeliydi!……
Kesinlikle mantıksız. Hayır! Nada. Bu imkansız!'
Ben yine de yaptım.
Bu kararı vermeden önce tüm taktiklerimi tüketmiştim. Hatta bekleyen hizmetçime “üşüttüm” bahanem bile demeye çalıştım. Ama benim sebebime aldanmadı.
Beyin sarsıntımı bahane olarak kabul etmeyeceğini biliyordum.
İşte bulduğum şey buydu:
"Majesteleri gelmedi, ben de gelmedin diye seni bulmaya çalışırken gizlice dışarı çıktım ve kayboldum!"… Gerçek zor gibi zayıf bir mazereti sunmaya çalışırken çekingen olmak ve yalan söylemek, ama bu şimdilik mantıklı.
Çözmem gereken tek şey, gizlice saklanırken geceyi nerede geçirebileceğimdi.
Ortada kalırsam, bunların hepsi boşa gider.
Asıl soru, bugün bundan kaçınmayı başarsam bile bir sonraki yatak paylaşım gününden nasıl kaçınabilirim?
… 'Şimdi acil soruna odaklanalım, peki……. Hick!
Medea koşan muhafızların sesiyle aceleyle bir sütunun arkasına saklandı,
Merdivenlerin sesinin azaldığını doğruladıktan sonra Medea sütunun arkasından gizlice çıktı, koridorun sonunu gördü ve sessizce parmaklarının ucuyla uzaklaştı.
Bu kadar büyük bir sarayda bu salonlarda kaç kişinin dolaştığı hakkında hiçbir fikri olmadığı halde çok dikkatli olmak diye bir şey yoktu.
Yakında tekrar saklanmak zorunda kaldı. İnsanlar neden birdenbire arttı?
Benim yüzümden mi? Belki ortadan kaybolduğumu keşfettiler. '
Daha önce Medea yatak odasında yalnız kalmıştı. Bu gece İmparator dışında kimsenin odasına girmeyeceğini bilmek, onun çoktan yatak odasına geldiği ve kaçtığını keşfettiği anlamına geliyordu.
Medea pencereden dışarı baktı. Gece zaten derindi ve ay zaten zirveye ulaşmıştı.
Saatsiz modern bir insan olarak bile geç kalmış olabilirdim.
Sen pislik, şimdi mi geldin?
Muhtemelen gece 1'e yakındı.
Mümkün olduğunca geç gelmeye çalışıyor olmalı.
Medea'nın korkunç bir zorba olduğunu kabul ediyorum, ancak ilişkiler söz konusu olduğunda tangoya iki kişi gerekti.
"Her neyse, benim için çalışıyor. Bununla, eğer şanslıysam, görevden alınacağım bile. "
“…… Gerçekten böyle bir tapınağa kilitlenmek istiyor musun?”
Bu kadar korkunç bir zamanlamayla arkamdan ürpertici bir ses çıkacağını tahmin etmemiştim.
Medea ürktü ve korkuyla uzaklaştı.
"Kim-kim? Kahretsin."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...