57. bölüm

2.2K 86 1
                                    

Medea sinirlendi ve salonu terk etti, ancak yine de İmparatorun evinden ayrılamadı. Medea'nın evinin kapısında ayaklarını yere vurduğunu gören Lyle o kadar rahatlamıştı ki neden üzgün olduğunu unutmuştu.

"Millie."

Yaklaşıp ismini söyleyerek yaklaşırken Medea, Lyle'a baktı ve sanki onu görmek istemiyormuş gibi döndü.

"Medea."

Adını yumuşak ve yatıştırıcı bir şekilde söyleyen Lyle, Medea'ya yaklaştı.

İmparator onu ilk aramış olsa da, Medea onu duymamış gibi yapacak kadar cesaretliydi. Ama Lyle için sevimli görünüyordu.

"Ben İmparator, İmparatoriçe olarak sizi kayırmaya çalışıyorum. Bu çok sinir bozucu mu? "

Yakından yaklaşıp fısıldadığında Medea geri çekildi.

"Vay be, çünkü çok ileri gidiyorsun!"

"Çok ileri? Ne demek istiyorsun?"

Gülümseyerek sorduğunda Medea, Lyle'ın onunla tekrar dalga geçmeye çalıştığını fark etti ve sıcak bir yüzle Lyle'a baktı.

"Uh huh — O bakışta nedir? İmparatora bakmaya cesaretin var mı? "

Majesteleri bazen parlıyor.

"İmparator benim. İmparator'a bakmamasını söylemeye cesaretin var mı? "

Lyle yaklaşırken Medea iki adım geri attı.

"Pek sanmıyorum ama ……. İyi evet! Sana bakıyordum! Öyleyse ne yapacaksın …… huuhhhh? "

Medea'ya yürüyen Lyle, hızla dudaklarından bir öpücük aldı. Vücudu, sistemindeki afrodizyak nedeniyle artan tarif edilemez bir yumuşak dokunuşla titredi.

"Wuaa, uh…. Ahhhgnnhh ……. ”

"Seni bu şekilde cezalandıracağım. Her zaman…."

Alnından alnına fısıldayan Lyle, Medea'nın yüzünü okşadı ve yanaklarını her iki elinin arasına aldı. Kırmızı yüzü zevkle bulanıklaştı ve hızlı, ağır bir nefes burnunun ucuna sızdı.

"Huh, um…. Ah ... "

"İmparatora sesinizi yükseltmeye nasıl cüret edersiniz? ... eğer bu ince dudakları cezalandırmazsam, peki ……."

İmparator ve İmparatoriçe'yi sessizce takip eden hizmetçiler ve hizmetkârlar, ses çıkarmadan hızla kaçtılar. Tabii ki, İmparatorluk Sarayı'nın yasa koyucusunun bir üyesi de çıkarken eğildi.

Etrafa bakmakta olan muhafız, imparatorun konutu girişindeki kapıyı sessizce kapattı. Medea'nın dudaklarına bakan Lyle içten derin bir şekilde gülümsedi.

"Ah, hayır… İnsanlar var ……."

Medea, Lyle'ın elbisesinin üzerindeki göğsüne dokunmasından utanmış bir şekilde etrafına baktı. Daha farkına varmadan, evin kapısının kapalı olmasına ve herhangi bir hizmetçi ya da hizmetçinin bulunmadığına şaşırmıştım.

"Hepiniz o kadar içine kapılmışsınız ki onların gittiklerini bile bilmiyor musunuz? Öpücüğüm seni o kadar iyi hissettirdi mi? "

"Oh, Majesteleri ……."

Vücudu, kıyafetlerine dokunulmasına rağmen istikrarlı ve tutkulu bir şekilde tepki verdi. Meme uçlarının belirgin çıkıntılara karşı sertleştiğini hisseden Medea arkasını döndü, göğsünü iki koluyla örttü.

"Ah……. Dur…."…. Hayır."

"Olmaz."

Gülümseyerek Lyle kırmızıya boyanmış Medea'ya yaklaştı. İhtiyatlıymış gibi her iki koluyla göğsünü gizleyen Medea, yavaşça geri çekildi.

Şirin yerin ıslaksa gitmene izin vermeyeceğim.

Gitmeme izin vermeyecek misin?

Sadece öpüşerek yerin zaten ıslak olduğunu bilen Medea, gergin bir yüzle sordu.

Lyle şüpheyle Medea'ya baktı ve dedi.

"Peki …… seni cezalandırmalı mıyım?"

Medea, Lyle'ın gülümsemesi karşısında ağzının kuruduğunu hissetti. Cezanın ne olacağını sormadan belliydi.

Medea refleks olarak eteğini bastırdı.

"…… kontrol etmek için, İmparatoriçe'nin şirin yerini görmek için eteğini kaldırmam gerekirdi."

Şimdi ahlaksız sözler çok doğal bir şekilde Lyle'a geliyordu. Medea gergin bir şekilde eteğinin eteğini kavradı.

“Millie…. Tekrar kaçmaya kalkarsan, gerçekten  ve bütün gün boyunca asla yataktan kalkamazsin"

Lyle'ın sözleriyle Medea kulaklarına kadar kızardı. Etrafta kimse olmasa bile neden bahsediyorsun ?!

"Nenne-neydi o ?! Neden bahsediyorsun?"

Lyle, Medea'nın onu vurduğu düşmanca bakış karşısında kahkahalara boğuldu.

Medea, Lyle'ın yaklaşan figürüne şaşkınlıkla dönerken, Lyle hızla Miledia'nın belini kaptı.

"Hıçkırarak! Efendim! "

"Sadece kaçabileceğini mi sanıyorsun? Benim sevimli İmparatoriçe'im. "

Lyle kıkırdadı, Medea'nın kulaklarına rüya gibi fısıldadı. Medea çaresizce başını salladı. Lyle bütün gün sokulacak çılgın bir insandı.

"Oh hayır! Asla!"

Hmmm, sanırım İmparatoriçe'nin onu bana sırtını çevirdiğini gördüm.

Konuşurken, Lyle ellerini Medea'nın elbisesinin üzerine geçirdi ve hafifçe kıçına dokundu. Medea nefes nefese nefesini yutarak mücadele etti. Islak iç çamaşırını görseydi her şey biterdi.

"Ne var biliyor musun?…. Hıçkırarak!"

Aniden, Medea, Lyle'ın kıçını tutmasıyla şaşırdı. Lyle, Medea'nın poposunu sıkıp ovuştururken konuştu.

Eteğini kontrol etmem gerekiyor, bu yüzden sessiz ol.

"Ne? Şimdi bekle!"

Medea'nın acil bakışları hâlâ açık olan pencereye yöneldi. Güpegündüz gün ışığıydı, bu yüzden perdeler doğal olarak pencereden içeri çekildi.

"Önce perde perdeleri!"

"Perde?"

Lyle'ın gözleri parlak güneş ışığı ile pencereye döndü.

"Biri görürse iyi olmaz."

Tamam,

Lyle, Medea'yı alnından öptü ve belini serbest bıraktı. Sonra pencereye kendisi gitti ve perdeleri çekmeye başladı. İmparatorun ikametgahıydı, bu yüzden birçok penceresi olan bir odaydı, bu yüzden perdeleri kapatmak uzun zaman alacak gibi görünüyordu.

"Oh be… sonunda kapatabildim ……."

***

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin