"Haa kah ..."
Lyle'ın parmağı çekildi ve şeffaf aşk likörü iplik gibi gerildi.
Lyle elbiselerini çabucak çıkardı. Yapması gereken tek şey, geçmişte Medea ile yaptığı gibi penisini ortaya çıkarmaktı ama heyecanı içinde bunu düşünemiyordu.
Elbiselerini yırttı ve Medea'ya sarıldı.
"Oooo..uh."
Medea'nın gözleri, Lyle'ın penisinin ona karşı hissini genişletti.
Lyle onun ateşli yanaklarını ve iffetsiz kederli gözlerini kaydederken gözlerini kırpıştırdı ve onu sevimlilikle boğdu.
Medea her zaman bir güzellikti ama daha önce Lyle'ın gözlerine hiç ulaşmamıştı. Geçmişte, sert sözleri ve baskıcı davranışlarıyla cazibesi silinmişti.
Ahh! Sıcak…"
Medea, akan sıvıyı uygulayarak penisine sürtünürken mırıldandı. Neden kendi kendine bu kadar kışkırtıcı fısıldıyordu?
Lyle dayanamadı ve üyesinin başını bulanık bir ifadeyle girişine itti.
Dar ve sıcak doku, Lyle'ın hatırladığı Medea'ya benziyor gibiydi, ama tamamen farklıydı. Lyle, eriyen tatlı uyaranla sarhoş olan dişlerini sıktı.
"Huuunn…."
Medea, baskı altında narin, küçük ürpermelerle titriyordu.
Lyle, sanki onu ilk kez kucakladığı hissinden kurtulamadı.
Lyle'ın sertliği yavaş yavaş derinlere inerken, daha sıcak bir basınç oluşmaya başladı.
Medea dudakları şişmişti ve ağır bir şekilde kapalı, bulanık gözleri ona yalvardı.
"Uhh, daha fazla ... artık yok ..."
Kendini geri tutmaktan terleyen Lyle, yardım edemedi, ancak böylesine çekici bir ayartmanın acısından sırıttı. Gözündeki ifadede şeytani bir yaramazlık vardı.
"Gerçekten mi? Böylece?"
Penisini köke itti.
Whooo! Medea inleyerek başını yana eğdi. Lyle, gerginliğini korurken acı çekip çekmediğini görmek için gözlerini aramaya çalıştı.
"Medea. Millie…. ”
Daha önce hiç söylemediğim lakaplar bile dudaklarımdan akıyordu.
Yanakları boyanmış bir iniltiyi yutan Medea, Lyle'a baktı.
O kadar sevimli görünüyordu ki Lyle, Medea'nın yanağından tuttu ve aceleyle onu öptü.
Medea, arzuladığı öpücüğüyle Lyle'ın kollarında çırpındı.
"Ah ..."
Organını köklerine yutan ıslak eti. Coşkuluydu.
Lyle kendinden geçmiş uyarana karşı koyamadı ve belini yumuşak bir şekilde hareket ettirmeye başladı.
Sütunu iç kısımlarında seğirirken, dar vajinasını daha geniş açarak yavaşça yukarı itti.
"Ah………. …… …… …… !! ”
Medea'nın gözleri farklı bir hisle büyüdü.
Lyle da onları gördü ve ifadesinin zevkini okudu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romansa#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...