Lyle nadiren uykuya daldı; Daha Ana Saray'da yatmadan önce Medea'yı ziyaret ettiğine ve onu kucakladığına pişman oldu.
O sırada arzumu kaybetmiş ve Medea'yı tutmuştum ama bu gece ziyaret etmeyeceğime dair kesin bir karar verdim.
Ve şimdi …… Lyle beş saattir savuruyordu.
'Kahretsin,' gözlerimi kapattığımda, Medea'nın çıplak vücudu aklıma geldi.
Kollarımda ağlıyor, gizli bir yere boşalmış meniyi görüyor ya da ona ıslak, ısıran mavi gözlerle bakıyordu ……
"Dur!"
Lyle tekme attı ve doğruldu.
Gözlerini açtığında uyuyamadı ve gözlerini kapattığında aklına Medea geldi.
Çok alışılmadıktı. Medea'ya karşı böyle hissedeceğini kim bilebilirdi?
Medea'ya karşı bu hislere nasıl sahip olabilirdi ……
'… .. Onu arayalım. Hayır, asla gitmeyeceğim - Zaten çok geç. Şimdiye kadar Medea uyuyor olmalı. '
“..….”
Uyurken ona bir göz atalım mı? Bu kadarını uzak tutabilir ve Medea tarafından fark edilmez.
Elbette, gardiyanlar ve İmparatoriçe'nin sarayını bilirlerdi, ama sadece İmparator'un emriyle dudaklarını kırıp mühürlemelisin.
Uzun zamandır yatakta otururken ızdırap çeken Lyle, sonunda oturduğu yerden kalktı.
***
Yaygara yapmamaları talimatı verildiğinde, gardiyanlar İmparatorun emriyle sessizce hareket ettiler.
Lyle yanlarından geçti ve İmparatoriçe'nin sarayına gitti. Kendi taahhüdünü bozmuştu, bu yüzden ağır kalpli olmasını bekliyordu, ancak attığı adımlar hafif ve hızlıydı.
Bunu Medea'yı özlediğim için yapmıyorum. Sadece kütüphanede yaptıktan sonra iyi olup olmadığını kontrol ediyorum. ''
Gerçekten saçma bahaneler uydurduğunu bildiği halde, Lyle küstah bir yüzle yürümekte zorlandı. İmparatoriçe Sarayı girişinde duran gardiyanlar, İmparatoru tanıdıklarında şaşırdılar.
Neyse ki, Lyle'ın görevlileri fark edip sessiz olmalarını emrettiler, bu yüzden başlarını salladılar.
Şimdi Medea'nın yatağına küçük bir mesafe vardı ve yatak odasının girişine vardığında Lyle, hizmetkarlarını muhafızlarla bırakıp tek başına içeri girdi.
Gecenin bir yarısı karısının yatağını buldu, bu yüzden doğruydu. Lyle'ın geceyi burada geçirmeye niyeti yoktu. Görevlilere böyle sözler söylediği halde görevliler buna inanmadı.
Dün gece sabaha kadar hatırladılar ve sonra ustaları böyle bir yaramazlık göstermek için kütüphaneye gitti, bu yüzden elbette inanmayacaklardı.
"Gerçekten bir bakıştan sonra dışarı çıkacağım."
Sendika gecelerinde hep ziyaret ettiği yatak odasıydı, ama bugün yüreği heyecanlandı, attığı her adımda daha yüksek sesle atıyordu.
Geç olmuştu, ama yatak odası sakindi.
Lyle hiç ses çıkarmadan yatak odasına girdi. Çok sessizce kapıyı kapattı, yerdeki kalın halının üzerinden İmparatoriçe'nin yattığı yatağa yöneldi; büyük bir sayvanlı yatağın ortasında Medea uyuyordu; yatakta ince bir örtü gibi gerilmiş ve yarı saydam iki kat perde vardı.
Kılıç Ustası olan Lyle, karanlıkta ışıksız sıradan insanlardan daha iyi görebiliyordu.
Ancak, sıradan insanlardan daha iyi görebilmesi, ışıksız görebileceği anlamına gelmiyordu.
Böylece Lyle, görevliden aldığı lambayı yatağın yanındaki masaya koydu ve loş ışık yayıldı.
Bundan dolayı Medea'nın yüzünü net bir şekilde görebilecek.
Lyle yatağa göğsüne çarpan bir kalp atışı ile yaklaştı.
Nefesi titriyordu, endişeli zihni bütün bunların ne hakkında olduğunu zar zor sorabiliyordu.
Ben sadece Medea'ya bakıyorum!
Başımı salladım ve yatak perdesinin önünde durdum. İnce perdenin eteğinden Medea'nın ana hatları belli belirsiz görünüyordu. Um?
Tuhaf bir şey mi var?
Anahat tuhaftı. Medea …… çıplak mı uyuyor?
Perdeyi geri çekmek üzere olan Lyle'ın eli, fark eder etmez sertleşti.
Sonunda, bir duraklamadan sonra - görmek istedim, bu yüzden perdeyi yutup ses çıkarmadan çevirdim.
Beklendiği gibi Medea uyuyordu, ama çıplak bile uyumuyordu; daha da kötüydü.…
'Uh ... Neden?'
Lyle'ın uyuyan Medea'ya bakan yüzü kırmızıya döndü. Şeffaf bir sabahlık giyiyordu.
İlk defa böyle bir kıyafet görmemişti çünkü Medea, Lyle'ı baştan çıkarmak için birçok taktik kullanmıştı.
Geleceğimi söylediğim gibi değil. Deli olduğumdan değil.
Yoksa bu tür kıyafetleri düzenli olarak mı giyiyorsunuz?
Ziyaretini beklerken böyle kıyafetlerle uyumuş olabileceği düşüncesi birden Lyle'ın aklına geldi.
'Hayır. Medea'nın …… '
Ama Lyle çoktan yatağa geliyordu.
Ana sarayda kendisine söz verdiği şey çoktan unutulmuştu ve onu büyüleyen tek şey Medea'nın çıplaklığıydı.
Yaz sonlarıydı, neredeyse sonbahar.
Gün ortasında sıcak ve geceleri serindi.
İmparatorluk sarayının içi sıcaktı ama Lyle, Medea'nın bu kadar cimri bir kıyafetle soğuk olup olmadığını merak etti.
Uykunda tekmeledin mi?
Battaniyesi yatağın bir tarafına itildi ve sadece bir bacağındaydı. Medea, katlanmış uzun bir yastığı tutarak yanında uyuyordu.
"Benimle yatsaydın, bana sarılır mıydın?"
Aniden, Medea'nın kollarındaki yastığı kıskanan Lyle, boyanmış yanağını onun aptal duygusuna fırlattı - bundan kurtulmaya istekliydi.
Onu battaniyeyle örteceğim ve gideceğim.
Lyle başını salladı, tekrar kendine söz verdi. [o1 köylü gıcırdıyor]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Storie d'amore#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...