4.bolum

3.7K 197 47
                                    

Medea yatakta tek başına yatıyordu.

Doktor gidip ona çeşitli sorular sordu.

Konuşma sırasında kendisinin Medea Constance Caird olduğunu öğrendi.

Medea. Adı bana "İmparatorun Güzel Kılıcı" daki kötü karakteri hatırlattığı için hatırladım. Kahramanı görünmeden önce birçok kez intihara teşebbüs ediyor.

O gerçekten ölmekte olan bir İmparatoriçe idi, sadece İmparatorun kadınları küçümsemesini açıklamak için bir yazı aletiydi.

Bu olasılık diyarında, diye düşündü Medea, boş bir yüzle yatağın gölgesine baktı.

Göç, yaş gerilemesi… Son web romanlarında, bu tür şeyler revaçta olmuştur.

Ayrıca cep telefonunda ve bilgisayarında birçoğunu okudu:

Sanırım sahip olmak için evlenmek zorunda değilsin!

Zaten İmparatorun bir kadını olmak, böylece flört bile edemem. Hayır, çok çok kötüydü.

Ve arka plan Orta Çağ'da.

Ortaçağ ayarları filmlere uyar ve romanlar için uygundur, ancak burada oyun, televizyon veya web romanı yoktur!

'Nasıl yaşarım!?'

İşe gidip gelirken web romanlarını okumayı dört gözle bekleyen onun için bu bir ölüm cezası gibiydi

"İnternet romanlarına bağımlıyım!" Medea, henüz tam olarak okunmamış bir web romanını hatırladığında kan gözyaşları döktü. 

Orta Çağ'a girmeden önce tüm web romanlarını okumamış olması üzüntü vericiydi.

Ayrıca…… biriktirdiği tüm parayı harcamadan öldü!

Bu en sinir bozucu ve çileden çıkaran gerçek.

Neden öldüm?

Son anım, bir akşam yemeğinde patronumun önerdiği bir şişe bombacı likörü ve şarabı içtiğim zamandı.

Zaten 18. fincanımı içmenin tam ortasındaydım ve köpek yöneticisi şunu söylediğinde durmak üzereydim, "Oh Soo-Yeon için bu sefer tam zamanlı çalışamazsa zor olmaz mı?"

Alkol tavsiye ederken gülümsedi ve yüzünü hatırladı.

Medea battaniyeyi tekmeledi.

O bir bardağı içtim ve öldüm! O zaman saçını koparmalıydım! O son bardağı içtikten sonra gözlerim dönmeye başladı…… ve düştüm.

Ondan sonra, diğer personel çığlık attı ve tamamen bayılmadan önce, o köpek yöneticisinin yüzünü gördüm…… ”Öldüm, bu yüzden evet, iyi değilim!… Pozisyonunu kötüye kullanmıyor musun ve teşekkür etmiyor musun? Yetim olduğum için dava edilmeyeceğin yıldızlar mı? Hayır, boşver … . Amcam bu şansı kaçıracak biri değil. "

Soo-Yeon'un amcası korkunç bir insandı.

Evi ailesinin adına alan ve onu yetimhaneye koyan oydu.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin