Bir gün önce böylesine güzel bir gün ve tatlı bir gece geçirdikten sonra Lyle, Medea'nın kollarına düşmesini beklemişti, ama tepkisi çok farklıydı:
"Yaklaşmayın. 1 metre uzakta kalın! "
"Ne?"
Gözlerini açar açmaz yıkamak için banyoya kaçtı ve Lyle'ın bir şey yapmasını engellemek için hizmetçileri içeri çağırdı. Bekleyen hizmetçilerin yardımıyla, boynuna sıkıca sarılan ve hatta ona uzaklaşmasını söylermiş gibi hareket eden muhafazakar bir elbise giydi.
Zaten afrodizyak etkisi altında olan Lyle için deliriyordu ama hiçbir şey yapmadı.
İlacın işe yaradığına eminim?
Yanlış mı gördüm Dün gece, Lyle yönetiminde, Medea tamamen heyecanlanmıştı ve en az dört kez aklını kaybetmişti.
Ağladığını, tatlı coşkuyla sarhoş olduğunu, boynundan sarktığını görmek ne kadar güzeldi. Lyle, sahneyi düşünerek beş saatliğine inebilirdi.
"Ne saçma! Millie, hemen buraya gelmeyecek misin? "
Lyle homurdanırken kırmızıya dönen Medea'ya doğru yürüdü. Medea, hizmetçileri çabucak tahliye edildiğinde gitmeyin diye bağırdı.
"Hayır! Herkes dışarı! İmparatoriçe ile yalnız kalmalıyım! "
İmparatorun komutasına geldiğinde görevlilerin önceliği kime verdikleri belliydi.
Medea, hizmetçileri nazikçe başlarını eğip koşarak uzaklaştıktan sonra ayaklarını yere vurdu. Bu sırada Lyle, kapıdan kaçmak üzereyken Medea'nın belini kaptı ve kaçmaya çalıştı.
"Ekkk!"
"Ekkk?"
Dualara cevap verilmedi.
Lyle, dudaklarını Medea'nın kulağına tutarak somurtkan bir şekilde fısıldadı.
Dün geceki tüm telaşına rağmen seni iyi hissettirdiğim için bana teşekkür etmeyi unuttun mu?
"Hafızam - şey……."
"Ha-Oh-"
Lyle, bir aslanın yakaladığı tavşan gibi titreyerek Medea'ya bakarken sırıttı.
Son görevli zaten yatak odası kapısını sessizce çekip kapatıyordu.
"Değilse, aramızda olan her şeyi adım adım yeniden yaratabilirim. Böylece hafızamızı birlikte tazeleyebiliriz. "
"Ah, Ahhhh! Hayır! Ben hatırlıyorum! "
Medea, Lyle'ın hemen elbiselerini çıkarmaya çalışmasına korkuyla bağırdı.
Afrodizyak etkisi o kadar önemli ki, Medea'ya olan arzusu öncekinden daha sağlamdı ve onu kontrol etmek zordu.
"…."
"… … Majesteleri?"
Lyle cevap vermeden ona alev alev yanan gözlerle bakıyordu.
Medea, Lyle'ı dikkatlice aradığında ve Lyle tiksinti bir ifadeyle gitmesine izin verdiğinde sinirlendi.
"Neden benden kaçıyorsun?"
“B… Bu zayıflık yüzünden, Majesteleri yanağıma dokununca kendimi tuhaf hissedeceğim……. Korkarım şüpheli bir ses çıkaracağım. "
"……"
Lyle, ona büyük bir doz kullandığının farkındaydı. Ek olarak, afrodizyakın kadınlarda erkeklere göre daha güçlü çalıştığı, dolayısıyla Medea'nın hissettiği zevkin tarif edilmesi zor bir düzeyde olacağı söylendi.
"Tamam ... .. Uygun şekilde engelleyebilseydim güzel olmaz mıydı?"
"Nasıl?"
Medea, gerçekten bilmiyormuş gibi sorduğunda, Lyle utanmadan onunla yüzleşti.
"Bir öpücükle."
"Ah? Hayır, bunu toplum içinde yaparsan insanlar ne der? "
"İmparatorun karım İmparatoriçe'den yana olduğunu söylerler mi?"
Lyle, sanki endişelerini kesiyormuş gibi açıkça söyledi. Ancak Medea kararlıydı:
Nefret ediyorum çünkü utanıyorum! Ayrı bir katılım günü de var, öyleyse neden……. ”
Beni sadece sendika gününde mi öpüyorsun?
Lyle kulaklarını sorguladı. Afrodizyak'ı Medea'ya daha yakın olmak istediği için kullandı, ancak sadece tam tersi etki oluşmuş gibi görünüyordu.
"Kendine güveniyorsan, bir öpücükle durabilirsin ..."
Elbette, Lyle sadece öpüşmeyi bırakacak kadar kendine güvenmiyordu.
Lyle bir an suskun kaldı ve kekeledi.
"B-bu doğru, ama……. mutlaka bir sendika günü değil ……. ”
“Çok fazla yaparsan bir çocuğu tasavvur edemeyeceğini söylüyorlar. Şu andan itibaren bunu sadece sendika gününde yapalım. Tamam?"
Dün gece, en çok zevk alan ve kaba sesler çıkaran Medea'ydı.
Utandı çünkü Medea'ya her zaman bir bahane ile dokunan Lyle idi.
"Kim…!"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...