49

2.1K 102 1
                                    

Gerçek şu ki, Lyle uyumak için İmparatoriçe Sarayı'na geldi ve Medea saklanıyordu… ama…

'AA neden! Beraber uyuduk! Ve sadece bu değil, eğlenceliydi. Biz bunu çok yaptık! Pislik! '

Lyle, bu bahaneyle onu sarayında tuzağa düşürdü, ancak Medea, Lyle'ın ondan hoşlandığını ve onu kaybetmek istemediğini hayal bile edemedi.

'Sebep neydi? "Bundan sonra bir kargaşa yaratmayacağım" diye söz verirsem, beni serbest bırakır mısın? "

Bunu söyledi, ama Medea'nın Lyle'ın gerçek amacı konusunda şeffaf olmadığına dair bir sezgisi vardı.

Eğer öyleyse, neden onu yatak odasına kilitlemek yerine gelmedi?

“… ..…”

Vücudumla mı ilgili?

Bunu düşündü ve başka bir sebep çıkmadı.

Aynı yatağı kullanmakta ısrar etti ve birlikte yattıklarında, hep sarılmaya çalıştı …….

'Lyle ile yatmak fena değil ama ……'

Medea, sadece vücudu için kullanıldığını düşünerek kötü bir ruh haline girdi.

"İtaatkar olacağımı ve sık sık seninle yatacağımı söylesem, gitmeme izin verir misin?"

Ian'ın hayatı şu anda tehlikedeydi, bu yüzden Medea çaresizdi. Luke'la tanışsa bile, onu hemen dinleyeceğinin garantisi yok …….

İkna etmek mi yoksa hazırlanmak mı? Zaman daralıyordu.

'Lyle'ın duygularını hafifletmezsen ……'

Sabah, Medea Lyle'a tokat atmış ve ardından saatlerce onu görmezden gelmeye başlamıştı. Şimdi tavrında ani bir değişiklik görse Lyle mutlu olur muydu?

Belki şu anda hâlâ kızgındır ...

Vicky'yi kovalı uzun zaman olmuştu. Salondan kaçan Medea, hizmetçilerini çağırdı ve gizlice yatak odasına gitti - kapının açık olduğunu fark etti.

Lyle pencerenin yanında tek başına oturuyordu.

Kapıya yaklaşan bir varlık hissettiğinde, hayallerinden gözlerini kırpıştırdı ve etrafına baktı.

"Medea."

Şaşıran Medea, tuhaf ruh halini hissetti.

Sanki …… sanki yalnız ve tatlı bir şekilde onu bekliyor gibiydi.

Medea yatak odasına girdi. Herhangi bir utanç verici sözün değişme ihtimaline karşı kapıyı kapattı. Hizmetçilerin kulak misafiri olması konusunda endişelenmek istemiyordu.

Medea bunun hayal gücü olup olmadığından emin değildi, ama Lyle kapıyı kapattığında biraz gergin görünüyordu.

Medea, Lyle'ın endişeli bakışlarına baktı.

“Sabah …… sabah tokat çok fazlaydı. Üzgünüm Majesteleri, "

O konuşurken, Lyle'ın yüzü gevşedi.

"Hayır. Bu bir hataydı, bu yüzden sorun değil. El izi neredeyse kayboldu …… ”

Medea devam etmeyince birbirlerine baktılar. Lyle hevesle ona yaklaştı.

Onun elini tuttu.

Ve Medea'nın onu başından savmadığını görünce rahatlamış hissettim.

"Bu tarafa gel ve otur."

"Evet."

Uzun kanepede yan yana oturup birbirlerine bakarlarken, Lyle'ın ağzında bir sevinç kahkahası kapıldı.

Sadece Medea'nın yüzüne bakıldığında, duyguları öne çıkacakmış gibi görünüyordu.

"Çayı dışarı çıkarayım mı?"

"Hayır. Herkes sadece atıştırmalıklar önermeye devam ediyor …… ”

Medea'nın stresini atmanın başka bir yolunu bilmeyen hizmetçiler için de durum aynıdır, bu yüzden sık sık çay ve tatlı tavsiye ederler.

İlk başta Medea hoşuna gitti, bu yüzden yedi ama bir süre sonra hastalandı ve yoruldu.

Sonuçta, lezzetli bir şeyi idareli bir şekilde yerseniz en iyisi olur.

Majesteleri bana tavrımı korumamı ve uygun şekilde hareket etmemi söyledi. O zaman beni serbest bırakırsın ……. Sadece, özellikle hangi davranışları korumalıyım? "

"Ne?"

Lyle, sorgusuna şaşkınlıkla Medea'ya baktı.

Yani beni rahatlatmaya mı çalışıyorsun, duygularıma bakabilmen için korunmasız bir şekilde?

"Benimle kal?"

Lyle basitçe akla gelen ilk şeyi söylediğinde, kulağa bir itiraf gibi geldi.

"- Yanımda 'davran' demek istiyorum."

Yani sadece orada oturup senin yanında olmam mı gerekiyor?

Ne kadar sıkıcı.

Ama elinde bir aşk romanı olsaydı bu mümkündü.

Medea başını salladı. Bu onunla ilgili!

"Ne kadar?"

"Ne kadar……."

Lyle, Medea'nın bu kadar sakin olacağını düşünmemişti. Ve bir bahane ile onu yanında tutmayı düşünüyordu. Bu yüzden bir zamanı açıkça belirtemedi.

"Kendimi daha iyi hissedene kadar ……"

Medea kesin bir süre olmadığı için üzülmeye başladı.

Lyle, Medea'nın konuşurken kaşlarını çattığını gördü.

Tam olarak ne kadar uzun? Geçen sefer benimle yattıktan sonra, kendini kesinlikle daha iyi hissettin ve bana burada kalmamı söyledin! Seni daha iyi hissettirmek için ne yapmalıyım? "

"Ana Saray rahatsız mı?"

“Ana Saray'da yaşamayı umursamıyorum. Dışarı çıkmamın kısıtlanması ve diğer insanlarla tanışmama izin verilmemesi umurumda. "

Küçük Dük ile tekrar buluşmaktan mı bahsediyorsun? Hiçbir şey hatırlamadığın halde neden onunla tanışmak istiyorsun? "

Diğer insanlarla tanışmak istediğinden bahseder konuşmaz, Lyle'ın yüzü hoşnutsuzluğunu yansıtıyordu.

Medea, Lyle'ı anlayamadı.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin