"Hıçkırık!"
Lyle donmuş Medea'yı görünce kötü bir şekilde güldü.
Bu kadar uzun süre beklediğinizde hayal kırıklığına uğramanıza izin veremem. Özveriyle beni aramaya gittin. Merak etmeyin; bugün çocuk sahibi olmanızı sağlayacağım. "
Oraya gitmemeliydim.
Medea refleks olarak birkaç adım geri attı.
Onu bu şekilde gören Lyle, memnuniyetle gözlerini kıstı. Hmm? Sorun ne, İmparatoriçe? Benden kaçmak istemiyorsun, değil mi? "
“Ah……. Hahaha ... ... hiçbir şekilde. İmparator'un yakışıklı yüzünü bana bu kadar yakın görmeyeli uzun zaman oldu ve göz kamaştırıcı ışıltınız beni kör etti. "
Lyle'ın gözleri değişti ve bir süre ona tuhaf bir ifadeyle baktı. Belki sözleri çok tuhaftı.
"Bunu söylediğine inanamıyorum ... ... sana daha yakından göstermem gerekecek." Lyle, Medea'ya doğru yürüdü ve içgüdüsel olarak tekrar geri adım attı.
Sonra Medea'ya bakan İmparator'un gözleri soğuk bir şekilde çöktü.
"İmparatoriçe."
“…….”
"Sözleriniz ve eylemleriniz farklı."
Medea aceleyle cevabı aradı ve ardından sözlerini hızla değiştirdi.
"Vücudum kötü kokuyor ... ... Majestelerini gücendirmekten korkuyorum."
"Kokuyorsun?"
Lyle, Medea'ya bakarken buz gibi güldü.
Sonra büyük adımlarla ona doğru yürümeye devam etti.
Medea geri çekildi ve iki elini uzattı.
Ah, gelme!
"Kokuyor mu bakacağım."
Hayır, gerek yok! Tamamen kötü koku -tamamen iğrenç……. Ahhhhhh! "
Lyle yaklaştıkça Medea dayanamadı ve kaçmaya başladı. Lyle, ona bir sürüngen gibi davrandığını görünce onu öfkelendirdi.
Lyle, Medea'nın kaçan belini kaptı ve onu kollarının arasına çekti.
Bakalım nasıl kokuyorsun!
Medea'nın vücudundan sadece çiçeklerin narin kokusu çıktı - ışık ve berrak. Dük, en sevdiği tütsüyü ona göndermiş olmalı. Ancak bir şey tamamen farklıydı. Medea'nın kokusu karışmıştı ve tuhaf bir şekilde tuhaf ve tatlı geliyordu. … Bazı şeyler değişti.
Lyle her iki haftada bir yatakta Medea'ya katıldı. Ne kadar rahatsız ve sinir bozucu hissetse de, Lyle bunu Medea'nın vücudunu zorlamadan yaptı.
Ama ilk kez böyle bir koku alıyordu. Lyle vücudunun ısındığını ve kızardığını hissetti.
"M-Majesteleri ... ..." öfkeli bir Medea kollarında mücadele ediyordu. Rahatsız edici bir his üzerimi yıkadı. O kadar ani oldu ki nefesimi tutup durdu. Bu kadın Medea değil mi? Ama neden… bana çarptı.
"Yine afrodizyak kullandın mı?"
Medea, geçmişte Lyle'ın tepkisini beğenmediğini ve afrodizyakları gizlice birden fazla kez kullandığını söylemişti.
Yakalandığında, birkaç sendika gecesini atlamıştı ve onları bir daha hiç kullanmamıştı. Ya da öyle düşündü.
Ama Lyle, Medea'nın gözleriyle karşılaştığında, gerçek bir şaşkınlıkla baktı. Önündeki kadın kocası tarafından kucaklanmaya bile çalışmadı.
"... Biliyor musun İmparatoriçe, şu anda göğsüme dirsek atıyorsun?"
"Görecek gözlerim var. İnmek… … . Tanrı!"
Medea'ya onaylamayarak bakan Lyle, onu hâlâ kucaklıyordu.
Görevlilerin gözleri fenerlerle ikisini seyrederken genişledi.
Lyle, görevliye sinirli bir yüzle sordu.
Yatak odasına ne oldu?
* * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...