“…. Oh, hayır, Majesteleri ……. ”
"Medea ……. Beni bekliyor olmalısın, değil mi? "
Hazır olduğun zaman ne saçmalıktan bahsediyorsun? Medea başının her iki yanından aşağı inen bacaklarının arasından Lyle'a baktı ve ne demek istediğini merak etti.
"Hayır, ne ... Huh, oh …… ”
Tereddüt edip cevap vermekten kaçmaya çalışırken, Lyle, damlayan keskin çiçek şarabıyla penisinin ucunu müstehcen bir şekilde ovuşturdu.
Medea inledi, ıslak, titreyen açıklığını sıkarak.
"Doğru cevap vermezsen, sana bunu vermeyeceğim."
"Hyuk ..."
Medea, yüzünün yandığını fark ederek Lyle'a baktı. Neden gecenin bir yarısında uyuyan birine yaklaşıp onu dürttü - Onun nesi var? Haaa…!
"Hunngh, oh! Ahhh ……. Majesteleri… … !"
"Zaten sular altında. Ne kadar iffetsiz olduğuna bak, Ah, Ulusun Annesi. "
Lyle, iğrenç gözlerle taşmaya başlayan öze bakarken dilini tıkladı.
Şeffaf sıvı aktı ve kalçalarının arasındaki deliklere düştü. Medea utançla sırtını büktü ama Lyle tarafından sıkıca tutuldu ve kıçını indiremedi.
“Ah……. Bu pozdan nefret ediyorum……. L-bırak gitsin …… ”
"Eğer doğruyu söylersen, gitmene izin veririm."
Lyle'ın penisi çatlakta yukarı ve aşağı hareket ediyordu.
Sert ve sıcak dokunuş, Medea'yı ne yapacağını bilemedi.
Medea, Lyle tarafından birkaç kez kucaklanmıştı ve ona verdiği sevinci biliyordu.
"Doğru… Biraz beklediğim doğru ……"
Kekemelik Medea parlayan bir yüzle itiraf etti - daha fazla konuşamıyordu. Lyle'ın yüzüne bakarken gözleri sevinçle doldu.
Yüz ifadesi yokmuş gibi davransa da, Medea onu beklediğini söylediğinde bulutların üzerinde yürüyor gibiydi.
"N-şimdi bırak gideyim.…. Ahhhhhh! "
Lyle penisi, utangaç bir şekilde ondan gitmesine izin vermesini istediği anda yarıya kadar kazıldı.
İffetsiz şoktan titreyerek, Medea'nın küçük orgazm uyluklarını tuttu ve kıçını tuttu ve onu köklerine itti.
"Heeeh, Ha! Tamamdır bırakacağım ……. Hoo…… ”
dedi Lyle boğuk bir sesle, Medea'nın titreyen kıçını kaldırıp düzgün bir şekilde açarken.
Yani, kalçalarını bırakmadım mı? Onu asla oraya koymayacağımı asla söylemedim, ”diye nefes aldı, yüksek ve ıslak seslerle ona girmeye başladı.
Medea inledi ve ağladı, ağzı açık bir şekilde açıktı.
Bu kanunu sen mi uydurdun? Ahhh, oh! Saçmalık……. Dolandırıcı, ahaang! "
İmparator'a karşı söyleyemeyeceğin hiçbir şey yok. Yanıldığını kabul edene kadar onu zor durumda bırakmalısın. "
"Hhhhhnngh!"
Lyle, sırtı dik olarak, şiddetle piston yapmaya başladı. Medea'nın vücudu sadece kalçaları ve kıçı havada, çarpıcı, şapırtılı beline karşı yoğun bir şekilde sallandı.
"Aahh! Ahh! Nefret ediyorum …… .bu poz! Haeah, utanıyorum! "
Yerleştirme derin değildi, ama Medea görsel bir suç işlediğini hissetti. Islak ağzına sıkışan büyük bir penis canavarını görmek çok bariz görünüyordu.
Derin pembe etin sarktığı, ıslanan ve yağlı penisin içeri girip çıktığı sahne o kadar şehvetliydi ki o kadar ahlaksızdı.
Utançtan Medea iki eliyle yüzünü sakladı. Onu görmeye dayanamadı. Sonra Lyle, Medea'nın bacaklarını ağrılı bir yüzle kavradı ve bir yandan diğer yana genişletti.
"Heek!"
Bacağın hareketi içeriyi sıkılaştırdı ve Lyle dehşet verici bir ivmeyle sütununu itti.
Islak ten kuvvetlice ovuldu ve yumuşak etin kalın sıvı katmanlarını ovuşturan suyun sesi tutkuyla yankılandı.
"Huh, ah! Ah! Ah! Oh, oh! Ah-ah-ang! "
Medea ezici tutkulu provokasyondan korkmuştu, elinde ne varsa onu kavrıyordu - battaniyeyi kavrıyor ve mantraları söylüyordu.
Başı hızla beyaza döndü ve vücudunun her yerinde tuhaf bir his dolaşıyor gibiydi.
"Ohhh! Ah! Ah! Çok hızlı……. Ugh! Ugh! Ahhhh! Aang, Lyle ..…! "
Belinle bir şey yaparsan, onun tarafından etkileneceksin. Ah! Ah! Ah! Ah! Şehvet doktrinleri tavana doğru çınladı.
Göğüsleri titriyordu, şeffaf kumaşın süslerinden kaçmıştı ve Lyle hareket ederken zıpladı ve salladı.
"Huh, ahh hu hu ... ..."
Sonunda, doruklarında, Medea sert bir şekilde nefes aldı ve derinlere gömülen Lyle, Medea'nın içine boşaldı.
Girişe itilen meni, kıçından ve karnından aşağı akarak amını ıslattı.
"Haaa, haaaa …… .."
Medea titredi ve zevkle sırılsıklam gözlerle Lyle'a baktı. Bu, vücutlarını dördüncü kez karıştırmışlardı.
Önceki üç bölümden Lyle hiçbir zaman tek bir orgazmı bitirmedi - yudum, henüz bitmedi.
Lyle muhtemelen bundan sonra üç veya dört kez daha yapacaktı.
Yumuşak ışıkta tutkuyla yanan kırmızı gözlerine bakan Medea, kavrulmuş tükürüğünü yuttu.
İmparatoriçe'nin sarayındaki gece başlamak üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...