POHLED FINNA:
Už je to 3 týdny a stále přemýšlím nad tím, jak mě Hope odmítla. Mrzí mě to, ale má pravdu, je lepší, když jsme nejlepší kamarádi.S Hope doma každý den cvičíme a už i pár kil zhubla. Bohužel na ni ve škole stále pokřikují, což mě štve. Snažím se co nejvíc to jde, aby se Hope měla dobře.
-
,,Jsem na tebe moc pyšný Hope" objal jsem ji a napil se.,,Finne, děkuju za to, že mi pomáháš" usmála se na mě s jejíma ještě většíma kruhama pod očima.
Její kruhy pod očima, jsou každým dnem větší a větší. Často se ji blbě spí, takže ji doktorka musela předepsat prášky na spaní. Hope je nejdřív odmítala, ale už tu nevyspalost nezvládala.
,,Nemáš zač Hope. Vždycky tady pro tebe budu" drkl jsem do ní ze srandy a ona mi to vrátila.
———
POHLED HOPE:
Neumím si představit teď vztah s Finnem. My dva, jako nejlepší kamarádi ? Bomba! Vždycky jsem chtěla někoho takovýho okolo sebe.Vím, že ho mrzelo a možná i furt mrzí, že jsem ho odmítla, ale musela jsem i přesto, že jsem k němu cítila to samé. Nemám teď náladu na nějaký vztah. Navíc, přátelství je vždy lepší, než vztah.
-
,,Finne, promiň za to, jak hnusně jsem tě odmítla" povzdechla jsem si.,,Už je to nějaký ten pátek, neřeš to Hope. Máš pravdu, lepší je být nejlepšími kamarády" usmál se na mě a sedl si na židli ke stolu.
,,I tak Finne, omlouvám se" pohladila jsem ho po ruce a koukla se do jeho očí.
Viděla jsem v nich furt ten smutek, který se snažil zakrýt. Koukám, že oba dva něco skrýváme před tím druhým.
,,Co třeba se jít projít a podívat se na západ slunce?" navrhl Finn.
,,Moc ráda" zasmála jsem se.
Vzali jsme si sebou do batohu deku, protože už na večer bývá zima a šli.
-
Cestou na západ jsme si koupili každý Monster, který pijeme jen, když jsme my dva spolu. Je to takový naše pravidlo.Bylo super se na chvíli odreagovat a přemýšlet na chvíli nad něčím jiným, hezčím. Na chvíli jsem se cítila zase normální, bez žádných problémů.
,,To je hezký viď?" povzdechl si Finn a koukal na západ slunce.
,,Moc, moc krásný" usmála jsem se a položila si hlavu na jeho rameno.
Ahoj! V příští kapitole se objeví nový charakter, jménem Matt! Můžete hádat, koho bude v příběhu hrát :)!! Tady máte pro představu, jak vypadá:
Myslíte si, že Matt bude dobrák a nebo záporák??
ČTEŠ
Řekni Mi, že Mě Nemiluješ
FanfictionMladá sedmnáctiletá studentka Hope se stará o svou rozpadlou rodinu. Její rodiče na tom nejsou zrovna nejlíp, táta silný alkoholik a máma na několik týdnů jen tak zmizí. Většinu času je doma sama se svou mladší sestrou o kterou se stará převážně ona...