49.

206 17 7
                                    

MATTŮV POHLED:
Ležel jsem v posteli a nemohl usnout. Co se to proboha dneska stalo? Finn takovej nikdy nebyl, nebo snad ano? Myslel jsem si, že bude za mě šťastný a místo toho jsem dopadl takhle.

POHLED HOPE:
Usla jsem? Ne. Nemůžu přestat myslet na to, jak Finn zlomil ruku Mattovi a já nemohla nic dělat. Nemohla jsem se pohnout a měla jsem strach, že umřu.

Cítila jsem opilého Finna, který si lehal na druhou půlku postele vedle mě.
,,Co si opovažuješ vůbec lehnout vedle mě" řekla jsem zádama k němu. Nemohla jsem se na něho ani podívat. ,,Mám spát na zemi nebo?" zasmál se ironicky. ,,Spi si třeba na ulici, mně je to u prdele" odpovědela jsem mu.
-
Byla jsem s tátou první vzhůru a tak mě napadlo si s ním o včerejšku promluvit. Udělali jsme si čaj a sedli si spolu ke stolu.

,,Co se přesně stalo, že jsi nemohla Mattovi pomoct?" zeptal se mě táta a u toho si promíchával čaj lžičkou. ,,Začalo se mi špatně dýchat a začínala jsem mít strach, že umřu. Spadla jsem na zem a tam už taky zůstala. Najednou, jako kdyby se moje tělo zaseklo a já se nemohla ani pohnout, jen jsem brečela a sledovala to. Tati, Finn ublížil Mattovi a já nemohla dělat nic, abych to zastavila" rozbrečela jsem se. Táta mě chytl a objal mě, což jsem v tu chvíli vážně potřebovala.

Táta si povzdechl a podíval se mi do očí. ,,Zeptám se tě na něco Hope. Miluješ ho i po tomhle, co udělal?"
,,Asi je to špatně, ale miluju..." povzdechla jsem si a utřela si slzy.

Uslyšeli jsme Finnovi kroky, které šli po schodech k nám. S tátou jsme se na sebe podívali a čekali, až k nám přijde.

,,Čau" promnul si oči a nalil si čaj z konvice. Neodpověděli jsme mu a prostě ho ignorovali. Proč bychom s Finnem měli mluvit? Není důvod. Možná, až nám dá vysvětlení, tak pak s nim promluvíme.
,,Fajn, tak se nebavte" zasmál se a sedl si k televizi na gauč. Protočila jsem očima a šla Mattovi odnést snídani nahoru do pokoje, protože mi bylo hned jasné, že se s Finnem nebude chtít vidět.
-
,,Ahoj" usmála jsem se ospalého Matta. Položila jsem mu talíř s bábovkou a čajem na stůl a lehla si k němu. ,,Ahoj, Hope" zívl si.

Chvíli jsme si s Mattem povídali a pak došlo na ten včerejšek. Nedivím se, že se Matt vyhýbá Finnovi. Štve mě, že i přesto k Finnovi něco cítím!

,,Matte je špatný, když ho furt miluju? Neměla bych se s nim rozejít?" zeptala jsem se. Matt mě chytl za ruku a povzdechl si. ,,Není to špatný a nerozcházej se s nim kvůli mně. Prostě je Finn homofob, to je celý. Když ho miluješ, tak s nim buď. Až budu trochu víc v pohodě, tak už nic řešit nebudu" pousmál se na mě a já na něho.
-
Bylo odpoledne a já se rozhodla promluvit s Finnem. Seděl na zahradě na lavičce a byl na telefonu. Nikdo se s nim doma nebavil, za což si může sám.

,,Ahoj" pousmála jsem se a sedla si vedle něho. Finn se na mě jen podíval a dál se koukal na obrazovku svého mobilu. ,,Finne, proč ten včerejšek?" povzdechla jsem si a podívala se na něho s tím, že se na mě podívá taky, ale nepodíval se. ,,Co se stalo se stalo, byl jsem ožralej" pokrčel ramenama. Vytáhl si z kapsy cigaretu a zapálil si ji. ,,No, ale tak by ses mohl jít Mattovi aspoň omluvit, za to cos mu udělal" trošku jsem na Finna zvýšila hlas.

,,Kurva Hope, můžeš toho nechat?" zakřičel a cigaretu zahodil pryč. Trošku jsem se lekla a slzy se mi nahrnuly do očí. ,,Finne, on ti věřil" utřel jsem si slzy. Finn mi neodpověděl a prostě odešel. Rychle jsem se zvedla z lavičky a chytila ho za ruku ,,Finne-". ,,Nesahej na mě" odstrčil mě a odešel.

Já-já se jen snažila všechno urovnat...

Večer
Ležela jsem v posteli a brečela. Finn nikde, nejspíš zase někde byl. Proč se i Finn ke mně chová takhle hnusně? Copak jsem mu něco provedla? Ne, neprovedla.

Slyšela jsem otevírat dveře od ložnice, Finn přišel. Lehl si ke mně a všiml si, že si utírám slzy. ,,Proč brečíš?" zeptal se. Slzy mi začaly téct ještě víc, a tak jsem si rukáv od trička nechala na očích, aby si toho nevšiml.
,,Něco mi spadlo do oka" zalhala jsem. ,,Jo jasně" zasmál se ironicky a otočil se bokem ke mně. ,,Finne, miluju tě" podívala jsem se na něho. ,,Já taky" pousmál se na mě a otočil si na druhou stranu.

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat