40.

267 23 4
                                    

POHLED HOPE:
Rozrazily se dveře a dovnitř vešel celý ubrečený Matt. Já s Finnem jsme nevěděli, co se stalo. Lucy ho odmítla? To přeci ne...

,,Matty jsi v pohodě?" zeptala jsem se.

,,Ne, to fakt nejsem" křikl a utekl k sobě do pokoje.

Já a Finn jsme se na sebe vyděšeně podívali. Nikdy jsme Matta takhle neviděli. Nikdy ho zatím nic nerozhodilo tak moc, aby takhle hodně brečel. Muselo se stát něco, co ho hodně zamrzelo.

,,Mám za ním jít?" zeptal se mě Finn.

,,Já tam půjdu, však Lucy je moje nejlepší kamarádka" pokrčela jsem ramenama.

Finn souhlasil a poprosil mě, ať mu to potom povím, co mi Matt řekl. Kývla jsem hlavou a šla k Mattovi do pokoje.

,,Matty?" zaťukala jsem na dveře a potom vešla dovnitř.

Matt jen seděl na posteli, hlavu měl v dlaních a brečel. Brečel tak nahlas, že to musel slyšet i Finn dole. Bylo mi ho tak moc líto.

,,Můžu k tobě?" zeptala jsem se.

Matt ukázal rukou že klidně, tak jsem si sedla na postel hned vedle něho a objala ho.

,,Pověz mi, co se stalo" povzdechla jsem si.

,,Řekl jsem ji to a ona na mě začala křičet nesmysly, který nejsou pravda. Řekla, že jsem šašek, co ze sebe dělá jenom magora a jen využívá lidi. Prej nejsem schopnej cítit nic opravdovýho, což není pravda. Nic z toho není pravda! Potom mi řekla, že ji to řekl nějakej kluk, kterej se jmenuje Adam, ale já ani žádnýho Adama neznám. Jsem k ničemu Hope... nikdo mě nemá rád."  brečel mi na rameni Matt.

Adam?! Ten Adam? Kdy tenhle debilní magor dá pokoj?

,,Matty notak, nejsi k ničemu. Víš, jak moc úžasnej kluk jsi? Jsi strašně milej a hodnej, což v týhle době je zázrak. Jsi pěknej a můžu ti s upřímností říct, že bych se za tebou i na ulici otočila. Dokážeš člověka rozveselit už jenom, když se na něho usměješ. Když jsem tě poprvé viděla, tak jsem věděla, že budeš v mém životě velmi ale velmi důležitý. Lucy uvěří občas úplně všemu, což je snad pomalu to jediné mínus u ní. Jsem na tebe moc pyšná, že jsi jí to řekl, i když to nedopadlo podle našich představ. Víš, já vím kdo je Adam. Udělal mi tohle všechno. Úplně si užíval to, když mi ubližoval. Chodila jsem s ním a on neunesl to, že je konec, tak mi začal dělat peklo. No, je vidět, že se ještě přes ten rozchod nepřenesl a je mi moc, ale moc líto, že si to teď vybil na tobě. Poslouchej mě teď ano? Kašli na něho a já to vyřeším. Všechno bude v pohodě, ano? Jsi silnej kluk" usmála jsem se na Matta a utřela mu slzy.

,,Ty ses přes ten rozchod přenesla bez problému? zeptal se mě.

,,Nebylo mi to příjemný, ten vztah. Navíc, já celou dobu milovala Finna...jen jsem si to nechtěla přiznat. Adam býval Finnův nejlepší kamarád, takže jsem se rozhodla, že to na něho zkusím. Víš, ty nevíš kolik budoucnosti máš. Dneska můžeš umřít a tvoje budoucnost je u konce. To co je pryč, je pryč a není tu žádná možnost s tím něco udělat. Někdo se rozvedl, někdo prožíval špatné chvíle a někdo zažil špatné věci v minulosti, ale to co je pryč, je pryč. Všechno je to v minulosti a když trávíš čas tím, že na tu minulost myslíš, tak je jisté, že budoucnost bude stejná, jako minulost. Každý z nás dělá tu chybu, i já ji občas udělám a vzpomenu si na chvíle s Adamem. Ale nedělal mi hezké věci, tak jsem si řekla, že ho v té minulosti prostě nechám a už nikdy na něho nepomyslím" pousmála jsem se na Matta.

Nikdy bych netušila, že tohle někdy někomu povím, ale řekla jsem to a vše to bylo od srdce. Tomuhle se ale Adam nevyhne, protože tohle já nenechám být.

,,Děkuju Hope, mám tě strašně moc rád!" objal mě silně.
—————
,,Kam jdeš, že si bereš bundu?" pozastavil mě Finn.

Povzdechla jsem si a řekla ,,Za naším starým dobrým kamarádem Adamem"

Finn se na mě zamračil a pustil mou ruku.
,,Hope není dobrý nápad, aby si šla sama"

,,Všechno je to kvůli mě a já už si to nenechám líbit. Mě ublížit může, ale rozhodně nebude ubližovat i mým kamarádům" zakroutila jsem hlavou.

POHLED FINNA:
Vážně jsem ji nechtěl pustit samotnou, ale na druhou stranu má pravdu. Je to její vina. Nechci aby ji zase něco udělal, ale vím, že to Hope zvládne, protože je silnější než před tím. Budu ji věřit a pustím ji samotnou.
-
,,Matte, bude to v pohodě" povzdychl jsem si.

Matt mě silně objal, tak jsem udělal totéž. Je mi líto, čím si prošel, tohle si nezaslouží nikdo. O co Adamovi jde? Však Matt mu nic neudělal, navíc ho ani nezná. Jediný, odkud Adam Matta zná je přes fotky na Instagramu.

,,Finne, je mi to blbý a nechci aby sis o mně myslel něco, co není pravda... ale mohl bys tu chvíli semnou ležet? Nechci být sám" utřel si slzy.

,,Klidně" usmál jsem se.

POHLED HOPE:
,,Ahoj Adame" usmála jsem se falešně na Adama mezi dveřmi.

Ahoj! Dneska mám čas a budu odepisovat na zprávy! Pokud se chcete na cokoliv zeptat, tak se ptejte ❤️

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat