54.

202 20 6
                                    

POHLED HOPE:
Celé ráno, co jsem se probudila jsem ležela v posteli a přemýšela nad flaškou, kterou jsem si stihla schovat. Tak moc jsem se chtěla napít, ale slíbila jsem, že si nedám.

Nemůžu stále uvěřit tomu, že nás Finn vyměnil za Evie a její kamarády. Jak k tomuhle vůbec došlo? Jak?!

,,Jen malinko" povzdechla jsem si, když jsem se natahovala pro flašku, kterou jsem měla schovanou pod postelí. ,,Jen malinko" vytáhla jsem ji a otevřela ji.

Chvíli jsem se na otevřenou flašku dívala a snažila se samu sebe přemluvit, ať to nedělám.
,,jen malinko se napiju" šeptla jsem a napila se.
Utřela jsem si pusu, flašku schovala zpátky a šla si udělat svoji ranní rutinu.
-
,,Dobré ráno" pozdravil mě táta s Mattem. Pozdravila jsem je nazpátek a nabrala si na talíř míchaná vajíčka.

Bylo těžký se usmívat, když uvnitř sebe bojuješ.
Tvoje srdce je na miliony malých kousků, které už nelze dát dohromady.

,,Hope, napadlo nás s Cesarem, že bychom mohli jet někam na procházku nebo tak" srovnával si Matt svoje brýle na hlavě.
,,N-n-no to by bylo fajn" pousmála jsem se.

Nikam se mi nechce, ale pořád lepší než být doma a přemýšlet. Malá procházka mi neublíží, doufám.

POHLED FINNA:
Sešli jsme se všichni brzo ráno u Evie doma. Prý chce něco důležitého probrat, tak nás zajímá co to je.

,,Je na čase dát Finnovi přezdívku, jako máme my všichni" řekla Evie a já se zamračil.
,,Přezdívky? Jaký přezdívky? Vy máte přezdívky?" zpanikařil jsem. Evie a ostatní se začali smát, protože jsem nevěděl která bije.
,,Jo máme, každý z nás má. Moje přezdívka je Xena,  Trevorova přezdívka je Maniak, Nickova je Cobra, Rubyho je přezdívka je Sniper a Tomova Aero" dořekla to a usmála se na mě.

Byl jsem totálně mimo. Proč sakra přezdívky? K čemu?

,,A proč máte ty přezdívky?" zeptal jsem se. ,,Kdyby se něco dělo, tak si říkáme přezdívkama, aby nikdo nevěděl naše pravý jména. Třeba když jdeme něco krást, tak si říkáme přezdívkama" vysvětlil mi Ruby.
,,Já bych dal Finnovi přezdívku Spike" navrhl Trevor a opřel se o křeslo.

Přezdívka Spike se mi fakt líbí. Nejdřív, nebo vlastně furt mi přijdou ty přezdívky k ničemu, ale budu rád, když mi budou říkat Spike. Líbí se mi to víc, než moje vlastní jméno.

,,Hej, napadlo mě něco! Co kdybychom dneska šli do parku, prostě jen ven. Vezmem nějakej chlast a půjdeme" koukala na nás Evie a čekala, co odpovíme.

Všichni jsme souhlasili. Podle mě, to zní jako dobrý nápad.

POHLED HOPE:
,,Sakra, počkejte! Zapomněla jsem si v pokoji hodinky" zalhala jsem a ještě se rychle vrátila domů, než táta zamkl dveře.

Vtrhla jsem do pokoje a vzala si flašku, kterou jsem hned schovala v kabelce. ,,Teď jsem připravena jít" zvedla jsem se z podlahy a šla zpátky.
-
Navrhla jsem, že bychom mohli jít do parku si sednout a dát si zmrzlinu. Vážně jsem měla chuť na zmrzlinu.

,,Hej oni mají Oreo zmrzlinu!" křikl Matt nadšeně. Všichni tři jsme si ji koupili, protože milujeme Oreo.

Sedli jsme si na lavičku a bavili se. Byla vážně sranda a já zapomněla na vše, aspoň na chvíli...než prošel okolo nás Finn se svojí partou.

,,Hej Spiku, tvoje ex" zasmál se jeden kluk z jeho party. Finn se začal se všema smát a já raději sklopila hlavu, abych se na ně nemusela dívat.

,,Je to kretén, kašli na něho" uklidňoval mě Matt. Snažila jsem se zadržet slzy, protože nerada brečím na veřejnosti. ,,Já-já půjdu domů" pousmála jsem se a odešla.

MATTŮV POHLED:
,,Jdi za ní Matte, já půjdu zatím nakoupit" řekl Cesar a já se za Hope hned rozběhl.

,,Hope, Hope počkej" křičel jsem. Hope se otočila a rychle si utřela slzy. ,,Co je Matte" povzdechla si a slzy se jí hrnuly do očí víc a víc.
,,Jsi v pohodě?" chytl mě za ruku a pomalým krůčkem semnou šel.  ,,Jsem v pohodě, jenom ne šťastná" pousmála se na mě.

I mně se nahrnuly slzy do očí. Nejen, že nemůžu vidět Hope takhle zlomenou, ale taky mi je líto, že jsem ztratil svýho nejlepšího kamaráda.

,,Víš Matte, Finn mě už nemiluje a já ho miluju furt stejně, nemůžu si pomoct" rozbrečela se uprostřed chodníku. ,,Noták, to bude dobrý. Všechno bude dobrý" objímal jsem ji a uklidňoval mezitím, co i mně tekly slzy po tvářích.

Zlomil si nás oba, Finne.

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat