53.

208 19 9
                                    

MATTŮV POHLED:
Vypadá to, že se Hope z rozchodu lepší. Vypadá šťastněji a hlavně se směje. Hodně se směje a dělá to radost mně i Cesarovi.

O Finnovi ani moc nemluví, jen občas, ale ne tak často jako třeba před 2 týdny...to bylo k nevydržení.
-
Dneska ráno mi Cesar, teda nám nabídl, že bychom mohli jet na nějaký výlet. Myslel jsem si, že pojedeme všichni, ale Hope odmítla. Prý chce doma uklidit a řekla, ať jedeme jen my dva. Nevadilo mi to, protože bych rád trávil čas jen s Cesarem a Hope to ví, podle mě to proto taky tak udělala.

,,Zvládneš to tady?" zeptal jsem se Hope, když jsem si nasazoval boty. ,,Matty, neboj se" zasmála se a mávla rukou. ,,Dobře, ale dávej pozor, an0?" silně jsem ji objal a dal ji pusu na čelo.

POHLED HOPE:
Rozloučila jsem se Mattem a tátou a zavřela za nimi dveře. Povzdychla jsem si a začala hledat v kuchyni něco, čeho bych se mohla napít a zahnat bolest.

,,Kurva!" zakřičela jsem, když jsem doma nenašla jedinou flašku alkoholu.
Rychle jsem si na sebe dala bundu, obula si boty a šla do večerky.

Díky bohu, že po mě nechtějí občanku, jinak bych byla v háji. Koupila jsem si další flašku vodky a hned před v chodem obchodu jsem se napila.
Hned, jak se mi ulevilo, jsem si dala flašku do kabelky a šla rychle zpátky domů.
-
Sundala jsem si boty, bundu a s kabelkou šla do ložnice. Sedla jsem si na postel a flašku držela v ruce.

Vzala jsem si do ruky telefon a projížděla instagram, když v tom mi přišlo upozornění, že Evie přidala něco na instastories. Položila jsem flašku na postel a podívala jsem se na to.

Na fotce byla ona, Michal a Finn. Zamrazilo mě po celém těle a jen jsem na fotku koukala a cítila, jak se mi zahlcují oči slzama.
,,T-to-to ne" zahodila jsem telefon a místo něho si vzala do ruky flašku a napila se.

POHLED FINNA:
Je mi jasné, že tu fotku už Hope viděla a vlastně co je na tom? Však je to jen fotka se spolužákama. Není na tom nic špatného.

Byl bych rád, kdyby Hope poznala Evie i z jiné stránky a poznala i její příběh. Evie je ve skutečnosti vážně fajn holka a dneska mě chce seznámit se svými dalšími kamarády, což jsem moc rád.
-
Přišel jsem k malému lesíku, kde jsme měli mít všichni sraz. ,,Kdo ho pozval?" zamračil se na mě dlouhovlasý kluk. ,,Já" usmála se na mě Evie a začala nás seznamovat, když mě všichni znali. ,,Finne, tohle je Nick, Trevor, Ruby a Tom" seznámila nás kluky.

,,Tak co budem dělat?" zeptal jsem se. Kluci se na mě podívali a potom se podívali i na Evie. ,,To jsem ti zapomněla říct. Vidíš tamten obchod?" ukázala prstem. Kývl jsem hlavou na to, že ho vidím. ,,Tak přesně tam půjdeme. Prodávají tam fakt drahý věci a my máme v plánu tam něco vzít, vlastně to děláme furt. Jdeš do toho? Jestli jo, tak nám aspoň dokážeš to, že chceš být vážně v naší partě" dala si ruce do kapes a čekala, co odpovím.

Upřímně? Nebyl jsem si tím úplně jistej, ale za pokus a dobrodružství to stojí, tak proč ne?

,,Jdu do toho" zasmál jsem se. ,,Fajn, takže plán je takovej. Já budu otravovat sekuriťáky, protože jsem hezká a mám tričko s výstřihem. Nick s Trevorem budou brát drahej chlast, proto máme taky ty batohy na zádech. Ty a Ruby budete brát co nejvíc kartónů cigaret. A Tom bude mít mezitím nastartovaný auto a bude na nás čekat" oddechla si Evie.

MATTŮV POHLED:
,,Jsme domáá" křikl jsem, aby nás Hope uslyšela, ale místo toho jsem uslyšel velkou ránu, jako kdyby něco spadlo na zem. Podíval jsem se na Cesara a rozběhl se do jejího pokoje.

,,H-Hope!" otevřel jsem dveře a uviděl Hope, která ležela na podlaze s flaškou a mobilem v ruce. ,,Jsem v pohodě" zamumlala. Podíval jsem se na flašku, kterou měla skoro celou vypitou. ,,To teda nejsi" položil jsem flašku na stůl a pomohl Hope vstát a posadit ji na postel.

,,F-Fi-Finn je p-pěknej d-debil" zasmála se a natahovala se pro flašku. ,,Ne, už si měla dost" chytl jsem ji za ruku, aby tu flašku nechala na stole. ,,Ale j-já se chci napít" křikla mi do obličeje. ,,Tak se napiješ vody" podal jsem ji skleničku vody, kterou měla položenou na nočním stolku. Hope se napila a hlasitě položila skleničku zpátky na stolek.

,,A-asi budu blejt" dala si ruku před pusu a utíkala na záchod. Já běžel samozřejmě hned za ní, abych ji mohl podržet vlasy.

,,Achjo Hope, co se s tebou děje" povzdechl jsem si.

POHLED FINNA;
,,Jdem! Jdem ! Jdem!" křičeli jsme s plnýma batohama. Naskočili jsme do auta a Tom rychle vyjel. ,,Tak tohle bylo hustý!" křikl Trevor a se všema si plácl. ,,Upřímně Finne, nečekala jsem že to s náma vážně uděláš" otočila se na mě na zadní sedadlo a usmála se. ,,Vítej v naší partě" potřásla mi rukou.

Bylo super mít nějaký nový přátele a novou partu. Vážně jsou všichni moc fajn. Abych byl upřímnej, tak mi Hope s Mattem ani nechybí.

POHLED HOPE:
,,Odkdy Hope piješ takhle hodně?!" křikl na mě táta. Utřela jsem si u záchodové mísy slzy od zvracení a podívala se na tátu. ,,Jenom jsem si malinko dala" odpověděla jsem. ,,Slib nám, že už toho tolik nevypiješ" křikl na mě Matt, který mi držel vlasy.

,,Slibuju" odpověděla jsem.

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat