7.

508 31 13
                                    

O týden později...

S Adamem máme hezký vztah. Chová se ke mně hezky, kupuje mi dárky, jezdíme na výlety i s mou sestrou a jeho bráchou. Jen furt myslím na Finna. Proč je takovej?

Ležela jsem s Adamem v posteli, když v tom mi cinkl telefon, kde byla zpráva od Finna. Odpověděl na naši story na Instagramu, kde jsme spolu. Původně jsme s Adamem nikde nechtěli oznamovat náš vztah, protože všichni vědí, co se před tím u Lucy stalo, ale prostě jsme tam tu fotku dali a je nám jedno, co ostatní řeknou. Zprávu od Finna jsem ale samozřejmě otevřela hned. Snažila jsem se, aby to Adam neviděl, ale všiml si toho hned.

,,Kdo ti píše?" položil si hlavu na moje rameno a koukal mi do telefonu. ,,Finn" povzdechla jsem si a otevřela chat s Finnem.

Finn: Tak tohle jsem nečekal...

,,Myslim si, že nikdo nečekal, že ty a já spolu budem něco mít" zasmál se Adam a zapnul si televizi, tudíž mi už do telefonu dál nekoukal.

Hope: To asi nikdo, ale co jako ? :D neurčíš si do koho se zamiluješ Finne

Finn: To máš pravdu, neurčíš to...promiň. Já jen, že bych tě rád viděl :(

Hope: Rád viděl? Když jsme se měli sejít, tak si mě tam doprdele nechal a odešel za nějakým tvým kamarádem

Finn: Promiň Hope... musel jsem s nim něco vážně pořešit a když jsem se vrátil, tak už jsi tam nebyla

Hope: Mohl si mi napsat, že něco spolu řešíte nebo cokoliv a ne, že mě tam necháš čekat

Finn: Fakt promiň, jsem kretén, vim to. Prosim pojď dát někde sraz, potřebuju ti něco říct o Adamovi, ať víš do čeho jdeš

Hope: Dobře, zítra v 15:00 sraz u lesa na takový tý lavičce

Upřímně ? Ano, sama jsem chtěla Finnovi napsat, jestli se zase nechce sejít. Bude divné, když řeknu, že miluju oba dva? Jo, Finn je kretén a Adam ? Radši budu mlčet.

Dala jsem si telefon na noční stolek a přitulila se k Adamovi.
,,Hope? Myslíš, že jsem Finna zklamal?" zeptal se mě Adam. ,,Zklamal? Proč si to myslíš?" koukla jsem se na něho a on koukal na mě.
,,No protože tě chtěl a já mu tě vzal" pokrčel ramenama. ,,Má smůlu, já miluju totiž tebe" usmála jsem se na něho a začali jsme se líbat.

Den srazu s Finnem

Už zdálky jsem ho viděla, jak sedí na té lavičce u lesa. Byl na svém telefonu a každou chvíli se rozhlížel, jestli mě už náhodou neuvidí.

Přišla jsem o trošičku déle, protože jsem se musela postarat o Maddie a ještě jsem se nějak upravila.

,,Ahoj" sedla jsem si vedle něho na lavičku a čekala, co z něho teda ohledně Adama vypadne. "Ahoj" natáhl ruce pro objetí. Objali jsme se a čekali, co se bude dít dál.

,,Tak? Co mi teda řekneš ohledně Adama?" povzdechla jsem si a čekala, co poví.
,,Na jako první otázku se tě zeptám...spali jste už spolu?" koukal si na boty a mě bylo jasný, že se snaží jen vyzvídat.
,,Tohle jsou soukromé věci, do toho ti nic není" zasmála jsem se, ale úsměv mě hned přešel, když na mě Finn zvýšil hlas, ať mu to řeknu, že je to důležitý.
,,Fajn, řeknu ti to... ano spali" koukla jsem se na něho a čekala, co řekne, když je to tak neskutečně důležitý.
,,Kolikrát Hope? Nutil tě ?" řekl zklamaně.
,,Finne já nevim" pozdechla jsem si. Nerada se takhle s někým bavím.
,,Co nevíš? Snad víš, jestli si chtěla nebo ne" zase zvýšil hlas.
,,Nikdy mě nenutil Finne. Proč mi to dělal panebože, za koho ho máš? Když to potřebuješ tak nutně vědět, tak spali jsme spolu víc než 3x a nikdy mě nenutil, stačí ti to?" křikla jsem.
,,Stačí" řekl tiše.
,,Teď mi řekni, k čemu si to tak nutně potřeboval vědět" koukla jsem se na něho a viděla, jak je zklamanej.
,,Tak to jsi první holka, kterou do toho nenutil koukám" zasmál se.
Nevěděla jsem, co mu na to říct. Prostě jsem mu na to nic neřekla. Zaskočilo mě to, to ano.

,,Cos mi teda o něm chtěl říct?" šeptla jsem.
,,Víš Hope, ty vůbec nemáš tušení, do čeho si šla. Pokud ti to už na tom privátu nedošlo, tak je to feťák, sahá na holky bez povolení a vážně na holky není zrovna hodnej a hlavně ne v posteli. On na tebe teď možná hodnej je, ale věř mi, že to dlouho trvat nebude a bude se k tobě chovat, jako k ostatním holkám. Snažim se tě ochránit, copak to nechápeš?" koukal se na mě a já pochopila, že má nejspíš pravdu.

,,Jsem ráda, že jsi mi to Finne řekl, ale nevěřím ti. Adama miluju celým svým srdcem a promiň, už musím jít" zvedla jsem se z lavičky a cestou domů se rozbrečela.

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat