14.

369 26 6
                                    

POHLED FINNA:
Když jsem viděl to video, zamrazilo mě. Hope na tom videu měla celé rudé oči. Na obličeji, celkově po celém těle měla modřiny, škrábance a popáleniny. Nejhorší bylo, že ať jsem šel na jakoukoli aplikaci, tak tam na mě hned to video vyskočilo. Lidi ze školy ho vážně posdíleli úplně všude.

Bylo mi ji líto, neříkám že ne, ale ty věci co o mě řekla? Furt mě to bolí a jsem naštvanej.Udělala špatný věci a zaslouží si to. Zaslouží si karmu, ale lidi to začínají přehánět.

POHLED HOPE:
Bojím se jít dnes ráno do školy, kvůli tomu videu. Je mi jasné, že mi tam zase něco udělají. Já už ale nemůžu dál, jsem na tom už jak fyzicky, tak i psychicky špatně.

Dnes má naše třída být spojena s tou, ve které je Finn. Necítím se vůbec dobře a bojím se, co se stane.

Jít po chodbě pro mě bylo něco hroznýho. Koukalo se na mě, smáli se mi, natáčeli mě, fotili mě a občas po mě i něco letělo.

Dívala jsem se na podlahu, nemohla jsem se dívat na ty obličeje.
Šla jsem po schodech nahoru, nekoukala jsem vůbec, kdo jde proti mě a samozřejmě jsem nabourala do někoho. Finn. Opět.

Chtěla jsem odejít, ale chytl mě za ramena a já neměla sílu. Takže jsme oba stáli na schodech naproti sobě a koukali na sebe.

,,Proč si to udělala?" zamračil se na mě Finn a čekal na mou odpověď. Nevěděla jsem, co říct.

,,Co jako?" koukala jsem stále do země, protože jsem se bála, že mi dá facku, nebo něco takového. Nikdy bych si o Finnovi nemyslela, že by mě někdy praštil, to vůbec! Jen...jen jsem už ztratila důvěru úplně u každého a nevím, kdo co udělá.

,,Kurva Hope! Přestaň dělat hloupou!" bouchl do zábradlí a já se jak jinak než lekla.
,,Proč si Adamovi poslala ty fotky? A proč si mu řekla tyhle lži o mě?" chytl mě za bradu, abych se na něho podívala.

,,Finne, já...já...já nevím" plnily se mi oči slzama. ,,Byla jsem opilá a nevěděla jsem, co dělám, omlouvám se" rozbrečela jsem se a Finn vypadal snad ještě víc naštvaně.

Položila jsem si ruku na zábradlí a nevšimla jsem si, že ji tam má i Finn. Takže jsem svou ruku položila na tu jeho. Myslela jsem, že ji dá pryč, ale nedal. Nechal ji tak, abych ji měla stále položenou na té jeho.

,,Je mi z tebe na zvracení" dal ruku pryč, bouchl do mě ramenem a odešel do třídy.

Zůstala jsem na schodišti brečet, celá rozklepaná a ani jsem si neuvědomila, že už je dávno hodina.

,,Promiňtě, že jsem přišla pozdě" omluvila jsem se učitelce a šla si sednout na své místo. Koukalo se na film, takže to nevadilo, že jsem nepřišla včas. Finn na mě koukal zle, vážně zle. Samozřejmě Evie si to užívala. Užívala si jak moje utrpení, tak i to, že je s náma Finn.

,,Špína přišla" zašeptala Evie a začala se tiše smát.

Celou hodinu jsem přemýšela nad Finnem. Musí se cítit strašně, když jsem mu takhle ublížila. Proč ale tu ruku nedal pryč už dřív? Proč ji tam nechal ?

Učitelka zase někam odešla, jako vždycky. Naše třída teda byla opět sama bez vyučujícího.

Bylo mi jasné, co se stane. Místo toho filmu, tam skočilo to video. Všichni ve třídě to začali napodobovat, smáli se a jak jinak, natáčeli si to.

,,Vypněte to" zakřičela jsem.

Vážně jsem si myslela, že to vypnou? To jsem tak hloupá?

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat