Celá ubrečená jsem byla už u baráku, když v tom jsem uviděla, že vchodové dveře jsou pootevřené. ,,Maddie je ale už od rána venku, to nemohla udělat ona" pomyslela jsem si a rozeběhla se dovnitř.
Uviděla jsem na zemi našeho otce, který se válel ve svých vlastních zvratkách a vedle něho ležely láhve od piva. Rychle jsem se podívala na naší skrýš, kde s Maddie schováváme před rodičema peníze, naštěstí žádná částka nezmizela.
,,Tati vstávej" mírně jsem do táty nohou kopla, protože se mi ho nechtělo jinak dotýkat. Strašně smrděl.
Bohužel neodpovídal a můj smutek se pomalu měnil ve vztek. ,,Kurva vstávej" silně jsem do něho kopla, ale nic. Spal tvrdě, hodně tvrdě. Dřepla jsem si a rozbrečela se. Proč mi to rodiče dělají tak těžký?
Nechtěla jsem ho u nás doma nechat, ale nevěděla jsem, komu zavolat. Finnovi nebo Adamovi ? Ne! Nezavolám ani jednomu, musím se svému otcovi postavit i sama, bez nikoho.Rychle jsem šla do kuchyně a vzala ten nejostřejší nůž. Nechtěla jsem tátovi nic udělat, jen jsem ho chtěla postrašit, aby vypadl z baráku.
Přiložila jsem mu nůž ke krku a hned se probudil, jak nečekané, opět jen hrál, že spí. ,,Jestli do pěti minut nevypadneš z tohohle baráku, podříznu tě tady a teď" šeptla jsem.
,,Na to ty Hope nemáš" zasmál se. Vzala jsem nůž a řízla sama sebe do paže, aby viděl, že když dokážu ublížit sobě, dokážu i jemu. Otec hned vystřelil a hned byl pryč. Díky bohu.Zavřela jsem dveře a pořádně si oddychla, zapomněla jsem ale, že mi z paže teče vodopád krve, tak jsem rychle běžela do koupelny, abych krvácení zastavila. Při zastavování krvácení jsem se na sebe dívala do zrcadla a uviděla jsem, jak mám po obličeji rozmazanou řasenku. Taky jsem zjistila to, že když jsem se řízla, tak bolest celkem odešla pryč. ,,Nad čím to zas přemýšlíš Hope? Nebudeš se řezat, problémy jdou vyřešit i jinak" pomyslela jsem si a u toho zakroutila hlavou.
Začal mi v kapse zvonit telefon a já svýma zakrvácenýma rukama ten telefon zvedla. Volal mi Adam. ,,Kurva" řekla jsem vystresovaně.
,,Ahoj, co potřebuješ" snažila jsem se zachovat chladnou hlavu, aby vše vypadalo v pohodě. ,,Hope řekl jsem si, jestli bych za tebou dneska nemohl přijít?" řekl s nadšením.
,,J...jio...jo" řekla jsem nejistě a přitom se koukala na zakrvácenou koupelnu.
,,Super, hned jsem tam" zavěsil.Rychle jsem si dala na řezanec velkou náplast a začala rychle uklízet koupelnu a snažila si umýt krev z rukou.
,,Do prdele, tak se umej" řekla jsem s brekem a zjistila jsem, že si budu muset ještě umýt obličej a uklidit dole ty zvratky po tátovi.Po 5 minutách už tu byl Adam a já naštěstí vše stihla uklidit a dělat, jakože se nic nestalo.
,,Ahoj, lásko moje" objal mě a začal mě líbat. Vůbec se mi to nelíbilo, když jsem věděla o tom, co mi Finn řekl.
,,Tobě se to nelíbí?" zamračil se. ,,Ty si pil viď a nebo sis něco dal?" cítila jsem z něho neskutečně moc chlast a já hned věděla, že se Adam bude chovat jako kus kreténa.
,,Pil? Pffff, jenom malinko" škytnul si. ,,Malinko, jasně" falešně jsem se usmála a sedla si na gauč, na který si hned vedle mě sedl i on. Podívala jsem se mu do očí a uviděla, že má zorničky jako pěti koruny.,,Zašukáme?" usmál se na mě a já se na něho zamračila a řekla ,,ne". ,,Noták" udělal na mě psí oči, jako kdyby si myslel, že tohle na mě zabere.
,,Adame, řekla jsem ne" křikla jsem na něho a myslela si, že to u ožralýho Adama zabere. Očividně to "NE" bral jako "ANO".
Začal mě osahávat a sundávat ze mě oblečení. ,,Adame přestaň" křikla jsem, ale nepřestával. ,,Ticho" zařval a já začala brečet. ,,Kurva přestaň!" zakřičela jsem co nejvíc to šlo. ,,Řekl jsem, ať seš ticho!" dal mi ruku na pusu, abych nemohla mluvit. Snažila jsem se udělat cokoliv, ale měl 100x větší sílu než já. Hučela jsem a do toho brečela a věděla, že to budu muset přežít. Finn měl o něm pravdu a já ho poslala do prdele...
ČTEŠ
Řekni Mi, že Mě Nemiluješ
FanfictionMladá sedmnáctiletá studentka Hope se stará o svou rozpadlou rodinu. Její rodiče na tom nejsou zrovna nejlíp, táta silný alkoholik a máma na několik týdnů jen tak zmizí. Většinu času je doma sama se svou mladší sestrou o kterou se stará převážně ona...