47.

229 19 3
                                    

POHLED HOPE:
,,Hope, je tu pro tebe pošta" zakřičel na mě táta z obýváku.
Rychle jsem seběhla schody a vyzvedla poštu. Mám pro Matta překvapení a doufám, že bude mít radost, protože já ji mám! Objednala jsem mu LGBTQ vlajku.

,,Cos objednala?" objal mě ze zadu Finn a já rychle zavřela obálku. Finn ještě neví, že je Matt gay. ,,Nic, je to překvapení" otočila jsem se na něho a dala mu pusu.

Přišla jsem do Mattova pokoje a sedla si na jeho postel. ,,Co je?" zeptal se mě. Podívala jsem se na něho a zamávala obálkou ,,Něco pro tebe mám" podala jsem mu ji. Matt si prohlédl obálku a potom se podíval, co je uvnitř.
,,Nene!" rozložil vlajku a celý se v ní s radostí omotal. Měl z ní velikou radost a díky tomu jsem měla radost i já. ,,Jsem ráda, že se ti líbí. Můžeš ji mít takhle okolo sebe, když bys to chtěl někdy říct Finnovi" poradila jsem.
,,To máš pravdu!" rozzářil se Matt.

Matt se moc těšil a zároveň se bál, až to řekne Finnovi. Od Finna nikdy nevím co čekat. Doufám ale, že bude ohledně téhle novinky tolerantní a v pohodě.

Lehla jsem si na záda u Matta v pokoji a podívala se na Instagram. Evie přidala příspěvek, kde se u ní dneska večer bude konat večírek. Rychle jsem se zvedla z postele a přečetla to Mattovi nahlas. ,,Tam bych to mohl říct Finnovi!" napadlo ho. Zamyslela jsem se a znělo mi to jako velice dobrý nápad! ,,Vem si sebou tu vlajku" objala jsem ho a odešla z pokoje pryč, říct Finnovi o večírku.

Nemáme rádi Evie, to snad ví každý, ale její večírky jsou občas super a neřešíme nějak extra, jestli se tam s někým máme rádi a nebo ne.
-
Finnovi se tam moc nechtělo, ale nakonec souhlasil, že tam spolu půjdeme. Koná se v 21:00 hodin, což je příjemný čas podle nás.

,,Hlavně na sebe dávejte pozor, nerad bych tady další úraz" napil se táta vody. Začali jsme se s Finnem smát a slíbili mu, že k žádnému úrazu nedojde.

,,Hope napadlo mě, že když máme teď odpoledne čas, tak bychom spolu mohli někam na procházku...jen my dva" usmál se na mě Finn. Vlastně já a Finn jsme spolu sami jen večer v ložnici, což spíme. Vždycky jsme všude i s Mattem a my dva spolu už nějakou dobu nebyli. ,,Moc ráda" vrátila jsem mu úsměv a šla se upravit.

Udělala jsem si vlnité vlasy a u toho si spálila prst. Ty jsi vážně šikovná Hope.
Udělala jsem si tlustší linky na očích a zobáčky v koutkách oka. Nechyběla samozřejmě tužka na oči a řasenka. Upravila jsem si ještě obočí a dala si průhledný lesk na rty.

,,Moc ti to sluší, Hope" prohlédl si mě Finn a táta s nim souhlasil. Matt běžel po schodech, až málem zakopl ,,Vau, takhle jsem tě ještě neviděl" řekl Matt překvapeně. ,,Děkuju" zasmála jsem se a odešla s Finnem ven.

MATTŮV POHLED:
Vážně vypadala Hope nádherně. Jsem rád, že s Finnem spolu někam šli, protože jsem většinu času s nimi a chápu, že nemají kvůli mě čas sami na sebe.

,,Koukám, že už je ti líp" usmál se na mě Cesar a položil si v obýváku nohy na stůl. ,,To je" sedl jsem si vedle něho s popcornem v misce a hodil si do pusy. ,,Matte, co ti vlastně celé ty dny bylo?" zeptal se mě. Na chvíli jsem přestal žvýkat popcorn, co jsem měl v puse a místo toho začal vymýšlet, co mu řeknu.

,,No, měl jsem prostě pocit, že mě nikdo z vás reálně rád nemá a jen to předstíráte" povzdychl jsem si. Větší lež jsem vymyslet nemohl, fakt.
,,To je mi líto, že sis tohle myslel...ale můžu tě ujistit, že to tak není a všichni tě máme moc rádi, Matte" poklepal mi rukou na brýle, které jsem měl na hlavě.

POHLED FINNA:
Nemohl jsem z Hope dát oči pryč, byla nádherná. Vlasy ji vlály a její oči zářily.
,,Já si nemůžu pomoct, ale ty jsi prostě strašně nádherná" povzdychl jsem si se smíchem.
Hope se na mě podívala s úsměvem na tváři a začínala se červenat. ,,Tohle už si mi dlouho neřekl, děkuju" chytila mě za ruku.

Navštívili jsme menší park, kde nikdo nebyl kromě nás. Z parku jsme měli výhled na vesničku, která byla hned kousek od našeho města. Chvíli jsme se kochali výhledem a potom si sedli na lavičku, která byla kousek dál.

POHLED HOPE:
,,Jsem za tebe ráda, nebo spíš takhle...jsem ráda, že jsi můj" hrála jsem s jeho vlasy a u toho si Finn užíval ty sladké slova, co jsem mu říkala. ,,To i já. Nikomu bych tě nedal" dal ruku okolo mého pasu a já si položila hlavu na jeho rameno.

Strašně rychle se na nebi zamračilo a mně spadla kapka vody na čelo. ,,Ale ne, začíná pršet" utřela jsem si ji z čela a podívala se na Finna, který se začal smát. ,,Na, dej si na hlavu moji mikinu, ať nemáš mokrý vlasy" sundal si ji ze sebe a dal mi ji na hlavu. Potom jsme se rychle zvedli z lavičky, chytili se za ruce a začali utíkat rychle domů.

,,Miluju tě Finne" zakřičela jsem, když jsme běželi domů.

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat