Přišli jsme a já hned uviděla tři velké rozbité vázy. Byla na zemi voda a spousta květin, nevěděla jsem co dělat. Byla jsem tak strašně vyděšená, že se něco stalo Maddie.
Uslyšela jsem křicícího otce v druhém patře a už tam běžela, ale Finn mě chytl za ruku a řekl ,,Sama tam snad nepůjdeš ne? Půjdu s tebou". Oba dva jsme rychle běželi po schodech nahoru.Nikde jsem Maddie neviděla a vážně jsem se bála, že ji táta něco udělal. Když je nalitej, je schopnej všeho. ,,Jste chudý kurvy" zakřičel táta. ,,Hej! To by snad už stačilo ne?" zakřičela jsem na něj a šla přímo k němu. ,,Pozor, velká sestřička je tady, která spí s každým jen aby měla se svou sestrou na jídlo" zasmál se.
Neví, co mluví! Nic z toho není pravda, s nikým jsem ještě nikdy nespala. ,,Však nic z toho není pravda! Ty tady na nás sereš a ještě si bereš naše peníze, ale víš ty co? Žádný nikdy nedostaneš a víš proč? Protože ty jsi jen nalitej kokot, kterej se o svojí rodinu absolutně nezajímá!" zakřičela jsem. ,,Tyhle kecy si nech pro svojí matku, až přijede, teda jestli někdy přijde. Určitě si teď někde dala čáru" zamotala se mu hlava a narazil do zdi. ,,Máma se nám narozdíl od tebe ozve, ty ožralej zmrde" usmála jsem se jedním koutkem. Hněv se ve mě začal vařit a já myslela, že mu každou chvíli prostřelím brokovnicí, kterou má máma pod postelí hlavu.
,,Copak to máš za sebou za kluka? Další kluk se kterým se vyspíš a pak dostaneš peníze Hope?" ukázal prstem na Finna. ,,Nevíš o čem to mluvíš" hrnuli se mi do očí slzy. ,,Ty musíš bejt hodně protáhlá" zasmál se. Nevydržela jsem to a vrazila mu pěstí do oka, ale nevěděla jsem, že mi vrazí pěstí nazpátek. Bouchla jsem se ještě k tomu silně o zeď a spadla na zem. ,,Hej! To si říkáš táta? A teď tady nadáváš a mlátíš svoji vlastní dceru?" přistoupil k němu Finn. Rychle jsem se doplazila do máminý ložnice, mezitím co se tam hádali. ,,Hej" zakřičela jsem na tátu, který mi byl zády. ,,Pokud do pěti sekund nezmizíš z tohohle baráku, tak ti prostřelim tvoji zlitou hlavu, rozumíme si?" držela jsem v rukou brokovnici a viděla jak můj táta mizí z domu.
Nevím co to do mě vjelo.,,Maddie?!" zakřičela jsem. Nemohli jsme ji nikde najít, ale nakonec vylezla z máminý skříně. Rozeběhla jsem se za ní a silně ji objala. Byla celá ubrečená. ,,Udělal ti něco?" zeptala jsem se. Maddie zakroutila hlavou, že ne a mě se ulevilo. ,,Běž do pokoje a odpočiň si ano? Já to dole uklidím" usmála jsem se na ní.
Sedla jsem si v kuchyni na zem a sbírala střepy. Nevydržela jsem to a začala brečet. Nenávidím ho! Je to náš vlastní táta sakra!
,,Hope" objal mě ze zadu Finn. ,,Nenávidím ho! Nenávidím mámu!" brečela jsem. ,,Notak" snažil se mě uklidnit. ,,Naše rodina je úplně rozpadlá, zničili nám život. Co jsme tak špatného udělaly, že se nám z našeho života stalo tohle?! Můj vlastní otec o mě říká, že jsem kurva" slzy mi ztékaly po obličeji rychleji a rychleji. ,,Podívej se na mě" řekl Finn. Otočila jsem se na něho celá ubrečená. ,,Finne já už nemůžu. J...já...já jsem už úplně zničená" fňukala jsem. ,,Hope...Hope!" křikl, protože jsem ho nevnímala. ,,Jsem tady pro tebe a pomůžu ti s čímkoli budeš chtít ano?" držel mě za tváře a utíral mi slzy. Kývala jsem hlavou a slzy mi stále padaly z očí.
Začali jsme uklízet a já šla květiny vyhodit rovnou do popelnice. Stejně už byly staré, takže to bylo v podstatě jedno. Jemný vítr mi vlál ve vlasech a já se koukla na hvězdy. Zavřela jsem oči a přála si, aby tohle utrpení skončilo.
Cítila jsem, jak mi na ruku něco káplo, podívala jsem se a uviděla kapku krve.Rychle jsem vlezla do domu a běžela si pro kapesník, jelikož mi tekla krev z nosu. Nejspíš nebo určitě je to kvůli tomu, jak mi táta jednu vrazil. ,,Jsi v pohodě?" zeptal se vyděšeně Finn. ,,Jo, jen mi teče krev z nosu" řekla jsem se zakloněnou hlavou a kapesníkem na nose, ale naštěstí to přestalo.
,,Finne? Mohla bych tě o něco poprosit?" koukla jsem se na zdrceného Finna, který koukal do zdi. ,,Jo?" podíval se na mě. ,,Mohl bys tu dneska přespat, kdyby se náhodou vrátil? Prosím" řekla jsem s klepavým hlasem a slzy se mi opět nahrnuly do očí. ,,Jasně, klidně. Budu spát na gauči" usmál se. ,,C...cítila bych se víc v bezpečí, kdyby jsi spal v posteli semnou" řekla jsem rozklepaně. ,,Dobře, půjdeme už teď? Zítra je škola" ukázal Finn na schody, abychom šli do mého pokoje. ,,Hele asi jo, už je pozdě" povzdechla jsem.
Ještě než jsme si šli lehnout, jsem se šla zeptat Maddie, jestli nechce spát v posteli s náma, ale řekla, že je to v pohodě a bude spát u sebe v pokoji.
Řekli jsme si s Finnem "dobrou noc" ale ani jeden z nás nemohl spát. ,,Finne?" otočila jsem se bokem k němu. ,,Jo" otevřel oči a koukal na mě. ,,Děkuju" usmála jsem se na něho a on si mě přitáhl k sobě a společně jsme spolu usnuli.
ČTEŠ
Řekni Mi, že Mě Nemiluješ
FanfictionMladá sedmnáctiletá studentka Hope se stará o svou rozpadlou rodinu. Její rodiče na tom nejsou zrovna nejlíp, táta silný alkoholik a máma na několik týdnů jen tak zmizí. Většinu času je doma sama se svou mladší sestrou o kterou se stará převážně ona...