POHLED HOPE:
Každý den si teď musíme společně užít! Nesmíme nic promarnit, protože bychom toho mohli pak litovat, což nikdo z nás nechce.
Jediná myšlenka, kterou teď v hlavě mám je ta, co bude semnou a Finnem, až odjede pryč. Mám z toho strašný strach, ale nechci to dát na sobě znát a pokazit tím náladu. Co když ale na mě Finn zapomene? Co když Finn zapomene na Matta?
—-
,,Mám nápad, co bychom dnes mohli dělat!" navrhl Finn. Já a Matt jsme si sedli na gauč a jedli snídani. ,,Co?" kousl si Matt do své snídaně, až mu to padalo všechno od pusy. ,,Mohli bychom jít nakupovat. Prostě koupit si něco hezkého" pokrčel ramenama a podíval se na nás dva. ,,Co kdybychom si navzájem něco koupili? Třeba jako nějakou vzpomínku, až odjedeš" dodala jsem a kluci s mým nápadem souhlasili.Hned jak jsme dosnídali jsme se všichni šli převléknout, teda aspoň já jsem šla. Finn a Matt se museli zase o něčem dohadovat, tak jsem se rozhodla, že půjdu k nim a zjistím, co ti dva zase řeší za hlouposti.
,,Ty jsou moje?" ukázal Finn na Mattovo spodní prádlo. Matt se zamračil, podíval se dolů a řekl ,,Ne, ty jsou moje". Finn se zamračil a podíval se na mě, což já sama nevěděla co se děje. ,,Matte, ty lháři! To jsou moje boxerky!" křikl Finn. ,,No nene" zasmál se Matt a Finn do něho ze srandy strčil. ,,Děláš, jako kdyby sis někdy nevzal někoho spodní prádlo" pokrčel Matt ramenama a oblékl si džíny. ,,M-Matte to fakt ne" udělal Finn zvuk, který každý při zvracení udělá. ,,A co ty Hope?" podíval se na mě Matt a dal si ruce v bok. ,,N-no na mě nekoukej a neptej se" zakroutila jsem se smíchem hlavou. ,,Vy lháři, oba dva jste to někdy udělali! Haha, já to věděl" šťouchl do nás.
————-
POHLED FINNA:
Chtěl bych koupit Mattovi a Hope něco, co budou mít vždy u sebe a budou si tím připomínat mě. Napadlo mě, že bychom si společně koupili náramky, které budeme mít na ruce a už je nikdy nesundáme. Díky tomu budeme totiž stále spolu, i když od nich budu daleko.
—-
Byli jsme v obchodě s oblečením a koukali jsme se, co by se nám mohlo líbit, když v tom Matt shodil na zem celý točící se věšák, který samozřejmě stáhl Matta sebou.,,Kde je Matt?" zeptala se mě Hope a já se začal rozhlížet, abych našel Matta. ,,Nevim" pokrčel jsem ramenama a dál se koukal po oblečení.
,,Pomoooc" zamumlal Matt na zemi. Hned jsme se otočili a začali se smát. Matt vypadal vážně vtipně a to jsme si museli samozřejmě okamžitě vyfotit! Hned jak jsme si ho vyfotili, jsme mu šli pomoct.
,,Matte, ty seš fakt pako" zasmál jsem se a zvedl jsem věšák, který nebyl úplně nejlehčí.Každý z nás si koupil něco na sebe a potom už jsme šli hledat náramky, které by nám perfektně seděly.
,,Tyhle jsou nádherný!" ukázala Hope na náramky, které byly tři dohromady a měly barvy akorát pro nás! Jeden náramek byl totiž černý, což je pro mě. Druhý byl bílý, což byl pro Hope a ten třetí byl červený, jako Mattovy vlasy! ,,Tak tyhle jsou naše!" vzal jsem je do ruky a hned je šel zaplatit.
Hned po zaplacení jsme si je dali na ruku a vyfotili si to. To bychom ale nebyli mi, kdybychom si to nedali na Instagram.
——
,,Není to Evie?" ukázal Matt tajně prstem na holku, která šla naproti nám. Hope a já jsme se zamračili, abychom ji lépe viděli, jelikož jsme oba dva úplně slepý!
,,Jo je" řekli jsme s Hope nastejno.,,Ahoj" pozdravili jsme se a z pozdravu se stala několika minutová konverzace. Evie se hodně změnila a dá se s ní bavit úplně o všem. Stačilo Evie jen více poznat abychom zjistili, že je hodná a vlastně strašně fajn holka.
,,Evie, nechtěla bys být dnes s námi? Že bychom zapomněli na všechnu minulost a užili si poslední den spolu?" navrhla Hope a Evie s nadšením souhlasila.POHLED HOPE:
Tenhle den byl strašně skvělej. Uvědomila jsem si, že mi bude naše parta vlastně strašně moc chybět. Kdyby Finn neodjel, tak jsme stále pohromadě a nemusíme nic řešit, ale byl to jeho sen a jsem ráda, že se mu splnil.Zjistila jsem, že Evie je strašně ale strašně super člověk a to i přesto, co vše mně a ostatním udělala. Podle mého si každý zaslouží druhou šanci, bohužel ne vždy se to vyplatí. No, u Evie se vyplatila, protože se změnila k nepoznání. Nevím, zda to teda říct můžu, ale chci se s Evie bavit víc, protože my dvě si vážně rozumíme!
Stále ale nemůžu dostat z hlavy to, že se naše parta prostě rozpadne a nebudeme se tak často vídat. Nahaní mi to hrůzu!
POHLED EVIE:
Hope je tak skvělá holka! Upřímně závidím tu jejich partu, protože tomuhle se říká pravé přátelství. Oni tři si pomáhají a navzájem se doplňují. Kdybych se dřív nechovala tak zle, tak třeba takové kamarády mám taky.Omlouvám se všem, kterým jsem kdy ublížila. Je mi to moc líto, snad mi to někdy odpustíte.
ČTEŠ
Řekni Mi, že Mě Nemiluješ
FanfictionMladá sedmnáctiletá studentka Hope se stará o svou rozpadlou rodinu. Její rodiče na tom nejsou zrovna nejlíp, táta silný alkoholik a máma na několik týdnů jen tak zmizí. Většinu času je doma sama se svou mladší sestrou o kterou se stará převážně ona...