38.

330 22 5
                                    

MATTŮV POHLED:
Nebudu lhát, myslel jsem si, že setkání s Lucy bude vypadat jinak. Byla sranda, rozuměli jsme si, měli jsme si co říct. Ale asi tam mezi námi nepřeskočila ta jiskra, nebo spíš u ní. Lucy se mi líbí a ano, něco k ní stále cítím.

,,Jsem doma" křikl jsem a uslyšel kroky, které šly po schodech dolů do kuchyně.

Z rohu vyšel Finn s Hope celý usměvavý.
,,wohohouu, tak počkat" zasmál jsem se.

Oba dva tomu druhému neřekli, ať si učeše vlasy a ještě k tomu měla Hope rozmazanou řasenku.

,,Vy jste spolu???" zamračil jsem se.

,,Taky tě rád vidim" zasmál se Finn a objal mě.

Bylo super vidět ty dva zase pohromadě, chybělo mi to, vážně. My tři k sobě prostě patříme a to mi nikdo nikdy nevezme. Bez nich bych byl na ulici.

,,Tak co Lucy? Povídej" chytla mě Hope za ruku a čekala s Finnem na to, až všechno vyklopím ven.

,,Bylo to super. Lucy je fakt skvělá holka, která to má v hlavě srovnaný. Bohužel to asi ale není vzájemný" povzdechl jsem si.

,,Notak, to neříkej. Dej ji čas a uvidíš" objala mě Hope.

Vážně bych si přál, aby to bylo vzájemné. Opravdu mam o Lucy zájem a byl bych schopný ji dát modré z nebe.

POHLED HOPE:
Je na Mattovi vidět, že mu na Lucy vážně záleží a myslí to s ní vážně. Nemyslím si, že by o něho ale Lucy zájem neměla, protože Matt je přesně její typ, spíš se jen Lucy stydí a úplně neví, co ještě chce.

,,Mě už neřešme, co vy? Očividně jste si užívali, když jsem byl pryč" bouchl Matt do Finna ramenem a zasmál se.

,,Cože? Ne? O čem to mluvíš?" zasmál se Finn a podíval se na mě.

Já se jen s rudým obličejem a úsměvem na obličeji koukala na Finna a Matta.

,,Hope má rozmazanou řasenku s linkama a oba dva máte rozcuchaný vlasy" pozvedl Matt obočím a smál se.

,,Nojo, dobře no" povzdechla jsem s úsměvem a Matt radostně vykřikl.

,,Konečně, jsem na to čekal tak dlouho! Ani nevíte, jak jsem si přál abyste už konečně byli spolu" zvedl se z gauče a začal radostně tancovat.

,,Ty seš blbeček" zasmál se Finn, podíval se na mě a dal mi pusu mezitím, co Matt tancoval.

Jsem ráda za to, jak to u nás je. Mám někoho, kdo je můj nejlepší kamarád a zároveň můj přítel. Matt je někdo, kdo vím že tu pro mě bude, ať se děje cokoliv. Nic si netajíme, naopak si vše říkáme narovinu, což je podle mě dobře. Oni dva mě zachránili, protože díky nim bych tu určitě už dávno nebyla. Z Matta by byl nejspíš bezdomovec, kterej by na ulici žebral o prachy, aby si místo jídla a pití mohl koupit cigarety. Z Finna by byl maminčin mázánek, kterej nikdy by neopustil domov, protože mu to máma zakázala. Všichni jsme se navzájem zachránili.

Strašně bych si přála, aby to Mattovi s Lucy vyšlo a byli spolu. Lucy je tvrdohlavá a nedokáže si přiznat své city. Věřím, že Lucy k Mattovi něco cítí, jen si to prostě nechce přiznat.

Matt nám řekl, že jsou domluveni na dalším setkání spolu, tak by to třeba vyjít mohlo? Bylo by to moc fajn. Kdyby Matt chtěl a Lucy taky, tak by tu s námi mohla bydlet, protože jeden pokoj je ještě volný a myslím si, že by bylo fajn tu nebýt jediná holka, i když s tím problém nemám. Co to plácám, však by určitě spala s Mattem v jednom pokoji, doufám.

Zítra má být teplo, tak mě napadlo se kluků a Lucy zeptat, jestli by nechtěli jet na výlet. Kousek od našeho města je nová a obrovská pouť a podle mě by byla sranda tam s nimi zajít. Je mi jasné, že tam bude přelidněno, ale to se dá přežít. Všechno se dá přežít, když máš po svém boku ty, které miluješ.
-
,,Kluci? Chtěla jsem se vás zeptat, jestli byste nechtěli jet zítra na pouť, která je kousek od města" sedla jsem si na křeslo a koukala na kluky, kteří byli zabraní do hraní playstationu.

,,To zní dobře" usmál se na mě Finn.

,,S vámi půjdu i na konec světa" usmál se na nás Matt.

,,Matty a napadlo mě, jestli bys nechtěl pozvat i Lucy. Podle mě je to totiž dobrá příležitost na to se sblížit" objala jsem ho zezadu okolo ramen.

,,Myslíte?" zeptal se Matt.

,,Jo, kámo. Zeptej se ji a podle mě půjde i ráda" drknul do Mattova ramena Finn.

Matt souhlasil a zavolal Lucy, která hovor hned přijala a taktéž i pozvání. Všichni tři jsme se radovali jako malí a objímali se. Tak moc to s Finnem Mattovi přejeme, protože on si zaslouží jen to nejlepší.
————————
Zítra:
,,Jste ready?" křikla jsem na kluky, kteří se stále upravovali v koupelně.

,,Však Lucy tu ještě není" křikl z koupelny Matt.

Lucy, která seděla u stolu a pila kafe se na mě s úsměvem podívala.
,,Si zvykneš" šeptla jsem se smíchem.

Kluci už šli po schodech k nám do kuchyně, konečně. Jsou horší než my holky, to fakt.

,,Ou, ty už jsi tady. Ahoj" objal Matt Lucy.

,,Čauves, Lucynooo" rozcuchal Finn Lucy vlasy, které si teda musela jít ještě učesat.
-
Jet s nima busem bylo o hubu, protože jsme byli slyšet přes celej bus, jen my! Seděli jsme úplně na konci, to je nejlepší. Nebo aspoň na základce se o to místo každej musel prát.
,,Čumte, co jsem si pro vás připravil!" křikl Matt při jízdě.

Všichni jsme se podívali na něho a čekali, co se stane.
Matt je občas fakt vynálezavej, až je to občas k neuvěření a ano, teď to k neuvěření bylo. Ten génius si dal do vlasů nějaký hadičky, ze kterých začala stříkat voda.

,,Ty debilku" zasmál se Finn, který měl od té vody mokrý klín.

,,Já naštěstí uhla" křikla Lucy se smíchem a koukala do Mattových vlasů, aby zjistila, jak na to přišel.

MATTŮV POHLED
Byli jsme na všech různých atrakcích a taky za ně utratili neskutečně moc peněz. Proč vždycky ty debilní atrakce stojí tak tolik? Nechápu.

,,Dáme zmrzku?" podívala se na mě Lucy.

,,Dobrej nápad" křikla Hope.

Vydali jsme se teda ke stánku, kde měli hrozně moc příchutí! Finn si dal citrónovou, Hope si dala mangovou, Lucy oreo a já si dal klasickou vanilku.

,,Schovej to. Já to zaplatím" položil jsem ruku na ty Lucyniny, aby si schovala peníze.

,,Matty, už si mi toho dneska zaplatil dost" povzdechla si s mírným úsměvem.

,,Ale notak, schovej ty peníze" štípl jsem ji ze srandy do tváře.

Teď to bude znít asi nechutně, nebo ne asi, ale určitě. Všichni jsme ochutnali zmrzlinu toho druhého. Jasný, jasný, jasný! Já vím, hygiena. ALE ti lidi jsou moje rodina, je mi to jedno.

Rozhodl jsem se s Lucy jít na kolotoč a podle mě tam bude super ji říct, co k ní cítím. Navíc, bude to podle mě dost romantický.
-
,,To je hezký viď?" chválila Lucy výhled z kolotoče.

,,Mno-j-jo" usmál jsem se nervózně.

,,Co se děje? Je ti špatně?" podívala se na mě starostlivě.

,,Lucy já-já jsem rád, že jsi tu s námi" usmál jsem se na ni.

Ty jsi fakt kus kreténa Matte. Tak super příležitost a ty to takhle celý poděláš. Styď se!

,,Já taky a moc" koukala mi do očí a na pusu.

Líbali jsme se! Líbali jsme se ve vzduchu na kolotoči! Moje srdce bilo jako o závod, ale byl jsem šťastnej.

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat