15.

385 29 4
                                    

POHLED HOPE:
Samozřejmě, že to nevypli. Nechali to video dojet až do konce. Finn na to video koukal se znechuceným obličejem.

,,Vidíš Hope? Jak jsi nechutná?" zasmála se Evie a s ní zbytek třídy, kromě Finna.

,,Však kdo by tě chtěl, jsi odporná" zatahal mě za vlasy Michal.

Položila jsem si hlavu na lavici, tak aby mi nebylo vidět do obličeje a silně se rozbrečela. Smáli se, bylo mi strašně. Chtěla jsem umřít, strašně moc. Byla jsem už tak na dně, že jsem neviděla jinou možnost, než se zabít.

,,Přestaňte kurva už!" bouchl rukama do lavice Finn a zařval.
Cítila jsem, jak se přibližuje ke mě.

,,Pro mě je to nejhezčí holka z týhle školy" stál vedle mě a koukal na mě.

Zvedla jsem hlavu z lavice a svýma ubrečenýma očima se na něho podívala. Nevypadalo to, že si dělá srandu, jako ostatní.

,,Finne, tys snad zapomněl, co o tobě řekla?" zasmála se Evie a chytla mě za vlasy silou.

,,Okamžitě ji pusť, nebo ti to udělám tobě a zůstaneš bez vlasů, ty svině" chytl ji Finn za zápěstí, aby pustila moje vlasy.

———————————————————————
Celý večer jsem ležela v posteli a přemýšela nad tím, co se stalo. Finn se mě zastal?

Finn💜: Zítra jdeš do školy semnou, vyzvednu tě.

Finn mi píše, že s ním jdu zítra do školy? Proč se mě najednou zastává a snaží se mě chránit? Není to snad už jedno? Stejně už tu bolest pomalu necítím.
———————————————————————-
Vážně sem přišel. On mě opravdu přišel vyzvednout. Nevím, jestli mám být ráda a nebo ne.

,,Finne, nemusíš to dělat" povzdechla jsem si, když jsme šli do školy.

,,Nelíbí se mi, jak se k tobě chovaj. Teď se tě budu snažit chránit, dobře?" chytl mě za ruku a já se sebou škubla. Moje hlava si myslela, že mi chce něco udělat.

Chytla jsem se jeho ruky a řekla ,,Ale však já jsem o tobě řekla, že..."

,,Zapomeň na to" stiskl mou ruku a přesně takhle jsme přišli do školy. Drželi jsme se za ruce a já se aspoň na chvíli cítila v bezpečí.

Všichni na nás koukali s otevřenou pusou. Nečekali to, kdo by to čekal že?

,,Hope, zůstaň tady u dveří, hned jsem zpátky, neboj se" šel Finn na záchod a nechal mě na něho čekat.

Nejspíš šel Finn vyřešit nějaký ten obchod, je mi to jasný.

,,Tak tys mi vzala už i jeho?" přišla ke mně Evie a dala mi facku, která byla snad slyšet v každém patře.

Spadla jsem na zem a chytla se za místo, kde mě udeřila. Strašně to pálilo.

,,Nech mě!" zakřičela jsem na Michala, který mě chytl za nohu a vytřel semnou podlahu.

Zvedla jsem se a chytla se okna, abych se mohla pořádně na nohy postavit.

,,Ty mi vezmeš kurva už vážně všechno!" zakřičela na mě Evie a já zrovna viděla Finna, který se za mnou rychle rozeběhl a natahoval ruce. Vůbec jsem netušila, proč ty ruce natahuje, ale pak mi to došlo. Bohužel už bylo pozdě.

,,Ne!!!!" zakřičel Finn na Michala, který mě prudce strčil až jsem proletěla oknem.

,,Cos to udělal do prdele!" zakřičel na Michala Finn a koukl se z okna, kam jsem spadla. Vlastně všichni, co byli na chodbě se šli podívat.

POHLED FINNA:
Hope proletěla oknem ze 4 patra. Není to zas tak velká výška, ale bojím se, že to nepřežila. A to už jen z toho důvodu, jak na tom byla doteď.

Rychle jsem běžel dolů za ní a třásl s ní, aby se probudila. Nic se ale nedělo.

,,Zavolejte někdo záchranku!" zakřičel jsem na lidi, kteří byli okolo mě.

,,Hope! Hope notak" dával jsem ji umělé dýchání, dokud se neprobrala.

,,Hope, jsi v pohodě? Bolí tě něco?" zeptal jsem se jí hned potom, co se probudila, ale odpověď, kterou mi řekla jsem nečekal.


,,Kdo jsi?"

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat