45.

285 19 7
                                    

O 2 týdny později...

MATTŮV POHLED:
Už jsem zase doma, konečně. Musím říct, že vypadám drsně, když mám na hrudi díru. Mám z toho sice špatné myšlenky a stavy furt, ale snažím se to překonat. Nemůžu slyšet tu hudbu, která hrála na tom školním večírku při tom, když jsem byl postřelen. Vážně, nemůžu ji prostě slyšet. Když ji hrají v rádiu nebo tak, tak to musíme hned přepnout, protože se začnu strašně moc klepat a potit. Všechno se mi díky té písničce vrací a to já nechci.

,,Matte, umíš někomu ostříhat vlasy?" zeptal se mě Finn. Nebudu lhát, nikdy jsem nikomu vlasy nestříhal, ale nemyslím si, že bych to neuměl. Nemůže to být zas tak těžké.
,,No, podle mě asi jo" pokrčel jsem ramenama. ,,Ok, pojď mě trošku ostříhat a nějak mi upravit vlasy" zvedl se Finn z gauče a tahal mě za ruku, abych s nim šel do koupelny. Zvedl jsem se a ještě pobral nůžky, abych mu ty vlasy mohl sestříhat.

Jestli to poseru, tak jsem v hajzlu. Vlastně oba jsme v hajzlu, protože Finn bude vypadat jako kretén a já budu mrtvej.

,,Kámo, jestli to posereš, tak si mě nepřej" pohrozil mi. A je to tady, poseru to. Je to jasný!!! ,,Žádný strach, to zvládnu ne" zasmál jsem se a začal mu stříhat jeho kudrnaté vlasy.
,,Ale tak vole, nevrť se furt nebo to fakt poseru celý" dal jsem Finnovi pohlavek. ,,Ty debile!" zasmál se. Za celou dobu jsem Finnovi nedovolil, aby se podíval do zrcadla. Chtěl jsem to pro něho jako překvapení, i když to asi úplně překvapení nebude. Sorráč Finne.

,,Tak, hotovo!" položil jsem nůžky na umyvadlo a oklepal Finna od ostříhaných vlasů.
,,Už se můžu podívat?" otočil se na mě Finn a já zakýval hlavou, aby se podíval.
,,VYPADÁM JAKO-"
,,Justin Bieber" skočil jsem Finnovi do řeči, když jsme oba čumeli na jeho účes do zrcadla. ,,No tak to vezmeš zpátky!" křikl a drkl do mě se smíchem. ,,Dobře no, vypadáš jako lepší Justin Bieber" zasmál jsem se. ,,Hope, Cesare! Panebože Hope, Cesare pojďte sem!" zavolal je Finn do koupelny. ,,Vypadám jako Justin Bieber?!" zeptal se jich a u toho udělal pózu jak kretén. Hope s Cesarem se na sebe podívali a začali se smát. ,,Jo, vypadáš"

,,No ale Matt by taky potřeboval sestříhat" zadívali se na mě všichni. ,,Ne, to ne!" držel jsem se. ,,No poojď" tahal mě Finn dokud jsem si nesedl na stoličku. Nechal jsem se teda přemluvit a ostříhat se. Naštěstí mi ale Finn dovolil se dívat do zrcadla.

,,A co kdybych ti oholil hlavu?!" napadlo ho. ,,No to zapomeň!" chytl jsem ho za ruku. Vážně jsem si myslel, že to udělá!! ,,Klid, to bych neudělal" utěšoval mě. Začal mi teda vlasy stříhat a já se koukal do zrcadla na Finna, který měl na obličeji ďábelský úsměv.
,,Panebože-" ,,Co je?" zeptal se mě. ,,Budu vypadat jako penis" dal jsem si před pusu ruku, když jsem viděl, jak mě Finn stříhá.
,,Budeš hezkej penis" zasmál se a dal mi pohlavek, jako já jemu.

Když dokončil stříhání, tak jsme si oba uvědomili, že vypadáme jak naprostý dementi. ,,Tohle jsme měli nechat radši na Hope" povzdechl jsem. ,,No, to jsme teda měli"

POHLED HOPE:
Dělala jsem s Cesarem oběd, když si kluci v koupelně navzájem stříhali vlasy.
,,Tati, chtěla bych ti poděkovat za to, jak si pro Matta tátou, moc si toho váží"
,,V pohodě, mám ho vážně rád. Beru ho jako svýho vlastního syna" dal do pánve nakrájenou cibuli a dal mi jemné objetí.

,,Panebože, co to máte na těch hlavách?!" zděsila jsem se, když jsem uviděla to, co si na těch hlavách udělali.
,,Já jsem Justin Bieber a Matt je penis" představil sebe a Matta. ,,C-co" vykulila jsem na kluky oči.
-
O 3 dny později...
Lucy mě, Finna a Matta pozvala k sobě domů. Nejdřív se nám nikam moc nechtělo, ale nakonec jsme souhlasili. Cesar navíc říkal ať jdeme, už jsme spolu my tři dlouho nikde nebyli. On zatím prý uklidí a něco uvaří, mezitím co budeme pryč.
-
Cestou k Lucy jsme se ještě stavili v menším krámku, kde jsme nakoupili nějaké pití, abychom nepřišli s prázdnou.

,,Třeba dneska dostaneš pusu, Matte" řekl Finn při cestě k Lucy. Já neříkala nic, jen jsem držela flašky a koukala na svoje boty. Upřímně, nemyslím si, že Lucy k Mattovi něco ještě furt cítí. Kdyby k Mattovi něco stále cítila, tak ho navštíví v nemocnici, ale nebyla ani tohohle schopná.
,,Uvidíme" povzdechl si Matt.

Pozdravili jsme Lucy, která nás ihned pozvala dovnitř a byla ráda za pití, které jsme přinesli.
Sedli jsme si na gauč a na křesla v obýváku, když nám Lucy podávala skleničky.

,,Tak tady a nalijte si co budete chtít, já jdu ještě pro občerstvení, který máme na balkóně" řekla a běžela po schodech do druhého patra.

Matt se zvedl a tajně si prohlížel její obývák.
,,Lidi, koukejte" šeptl. Podívali jsme se na něho a uviděli jsme, že drží mačetu jejího táty. ,,Rawrrr" udělal na nás Matt. ,,Dej to zpátky vole, ještě ti to spadne" šeptl Finn. Hned jak to Finn dořekl, tak mačeta spadla Mattovi na nohu. Naštěstí byla v ochranném pouzdru. ,,Jako kdybych to neřekl" zasmál se Finn. Matt to rychle vrátil zpátky tam, kde to bylo a sedl si zpátky na gauč, jako kdyby se nic právě nestalo.

Lucy to naštěstí asi neslyšela, protože nic neřekla.
,,Dáte si?" otevřela krabici, kde byl dort. Já s Finnem jsme moc nechtěli, byli jsme přežraní ještě z domova. ,,Já si dám" přihlásil se Matt k dortu. Jak jinak, Matt by jídlo neodmítl ani kdyby měl každou chvíli prasknout.
——
Vše bylo v pořádku a byla neskutečná sranda. Hráli jsme hry, popíjeli víno, povídali si o duchách a démonech, prostě jsme dělali cokoliv.

Matt a Lucy šli potom nahoru a nic nám neřekli, prostě odešli. ,,To jdou jako spolu-"
,,Doufám že ne" řekla jsem vyděšeně. ,,Aspoň by Matt nebyl furt panic" napil se Finn ze skleničky.
Málem jsem se udusila vínem, když to řekl. ,,Já myslela, že už dávno není"
,,Právě že je, ale kdyby o to přišel dneska, tak je to sice nechutný, když tu jsme i my, ale byl bych šťastnej" zasmál se.

MATTŮV POHLED:
Ocitnuli jsme se v Lucyniném pokoji. Hned, co jsme tam vešli, zamkla za sebou dveře.
Začalo mi bouchat srdce, nevěděl jsem co bude dál. Sedl jsem si na její postel a ona hned vedle mě.

,,Matte, chtěla bych se ti omluvit za to, jak jsem se k tobě chovala a že jsem za tebou ani nepřišla do nemocnice. Moc mě to mrzí" povzdechla si. Koukali jsme si upřeně do očí a moje srdce bilo víc a víc.
,,Nic se neděje Lucy, vážně nic se neděje" chytl jsem ji za ruku a usmál se na ni.

Mrzelo mě, že za mnou do nemocnice nepřišla, hodně mě to mrzelo...ale teď už mi to je jedno, chápu že to pro ni mohl být šok, a proto nepřišla.

,,Matte, já- já tě mám strašně moc ráda a ráda bych s tebou byla, ale já nejsem na vztahy." nahrnuly se ji slzy do očí. Stiskl jsem její ruku a utřel ji slzy. ,,Já tě mám taky strašně moc rád a chápu tě, nebudu tě do ničeho nutit. Možná bude i lepší, když budeme kamarádi a to i přesto, že toho druhého milujeme" pousmál jsem se na ni.
,,Děkuju Matte" usmála se na mě a potom mě hned silně objala. ,,Ale kdyby si chtěl, tak můžeme být kamarádi s výhodama, to jediný pro tebe můžu udělat" dala mi vlasy, které mi lezly do očí pryč. ,,Moc rád bych s tebou byl kamarád s výhodama. Lepší než nic, viď? Můžu ti dát pusu?" zeptal jsem se. Neodpověděla a hned mi ji dala. Nebyla to jen pusa, teda měla to být jen malá pusa, ale nakonec jsme se spolu vyspali.

Jsem rád, jak to teď mezi mnou a Lucy je. Jsem rád, že jsme si to mezi sebou vyřešili.

VESELÉ VELIKONOCE💗
Jakou postavu z příběhu máte nejradši? :)
Taky bych se vám tu chtěla malinko k něčemu přiznat, co se týče mých příběhů. V každém mém příběhu je něco, co se stalo mě samotné. Do každého příběhu zahrnuji i svůj život, takže něco, co v skoro každé kapitole můžete číst, je moje vzpomínka, co jsem zažila.

Řekni Mi, že Mě NemiluješKde žijí příběhy. Začni objevovat