POHLED HOPE:
Dorazili jsme na večírek, kde opět byla skoro celá škola a lidi, které snad ani neznáme. Písničky hrály na celou ulici, kelímky byly všude po zemi a všechno možné.Zrovna hrála písnička od Britney Spears- Gimme More, kterou mám moc ráda, takže jsem klukům utekla a rozhodla se si zatancovat mezi lidmi sama. Kluci mezitím šli pro pití a hádám, že to bude vodka s džusem nebo rum s colou.
,,Nevěděl jsem, že umíš takhle tancovat" podal mi Finn můj kelímek s pitím, když písnička skončila a já dotancovala. ,,Talent" řekla jsem udýchaně a napila se.
,,Jsi v pohodě?" zeptala jsem se Matta, který asi nejspíš dostal vzpomínky z večírku, kde byl postřelen. ,,Jsem v pohodě" usmál se na mě a poklepal mi na hlavu.
Modlím se, aby nezačali hrát tu písničku u které se to stalo, to by pokazilo celou naši náladu.Nechtěla jsem se v Mattově náladě nějak šťourat, tak jsem mu to jen odkývala.
Byla vážně sranda, teda až na to, že někdo Evie pozvracel v obýváku zeď. No, vlastně i tohle bylo vtipný, však je to Evie! Ta si to zaslouží.Já a Matt jsme moc nepili, ale za to Finn ano. Nejdřív jsme mu to chtěli zakázat, ale vykašlali jsme se na to. Jen ať si dá, však jsme tu jednou za čas.
,,Pojďte tancovat" křikl Finn a tak jsme spolu všichni tři šli. Bylo to moc fajn a já se cítila vážně skvěle.
-
Stáli jsme u stolu s pitím a Finn si nalejval další kelímek. Přišlo nám jako dobrá příležitost mu to říct, teda Mattovi to přišlo jako dobrá příležitost.,,Finne, musím ti něco říct" křikl. Finn polkl pití a dal mu pokyn, aby začal Matt mluvit.
Matt vytáhl z kapsy složenou vlajku a dal si ji kolem sebe. ,,Proč máš tu vlajku, vole" zasmál se Finn. Oba dva jsme se s Mattem zamračili. To Finnovi není jasný? ,,Matte, sundej si tu vlajku vole, vypadáš jak šašek" drknul mu do ramene. ,,Jsem gay" povzdechl si Matt. ,,Sundej tu vlajku ze sebe" zamračil se Finn. ,,Co?" odpověděl Matt pokleslým hlasem a podíval se na mě.
,,Sundej ze sebe tu posranou vlajku, nebo sundám já tebe" křikl Finn naštvaně. ,,Ale Finne-" chtěla jsem na něho zakřičet, ale Matt mi skočil do řeči. ,,Ty bys mi vážně ublížil?" zeptal se ho Matt pokleslým hlasem.Co to do Finna proboha vjelo? On by vážně ublížil Mattovi kvůli tomu, jen protože je sám sebou? To nemyslí vážně.
,,Nesundávej si tu vlajku, Matte. Nech si ji na sobě" koukala jsem zamračeně na Finna, kterej koukal zamračeně na mě.
Matt si vlajku nesundal a stál si za svým, což se Finnovi nelíbilo a dal Mattovi pěstí. Všichni lidi se k nám seběhli a začali křičet. Evie byla vepředu a celé to sledovala.Matt spadl na zem a Finn mu vzal ruku tak, aby s ní Matt nemohl vůbec hýbat.
,,Hope!" zakřičel Matt. Chtěla jsem mu pomoct, strašně moc jsem chtěla, ale nešlo to. Skácela jsem se na zem hned vedle stolu s pitím a začala se klepat a brečet. Nešlo se mi vůbec pohnout a jen jsem sledovala, jak ubližuje Mattovi.,,Finne stop, prosím!" křičel bolestí Matt. Finn mu začal lámat ruku a Matt křičel víc a víc bolestí. ,,Já z tebe toho buzeranta vymlátim" křičel Finn, když kopal do Matta. ,,Finne to bolí!" křičel Matt, když ho Finn kopl do zad.
,,Dokonči to Finne!" zakřičela Evie a spolu s ní i ostatní lidi. Finn mu tak protočil rukou, až mu ji zlomil. ,,Ahhh" zakřičel Matt bolestí. ,,Jo!" zakřičeli lidi. ,,Dobrá práce Finne" usmála se na něho Evie a on na ni.
Potom se otočil na Matta, který ležel na zemi a brečel.Flashback:
,,Finne, pujčíš mi tu hračku?" zeptal se Matt, když si spolu o přestávce ve škole hráli. ,,Jo, tady máš" podal mu ji a začal si hrát s jinou hračkou. ,,Mám tě moc rád, budeme nejlepší kamarádi?" usmál se na Matta Finn. ,,Já tebe taky a moc rád bych byl s tebou nejlepší kamarád"Konec flashbacku.
Hned, co jsem se mohla zase hýbat jsem běžela za Mattem. ,,Matte, Matte" brečela jsem a sebrala jeho pošlapanou vlajku. ,,Nemůžu hejbat s rukou" brečel. Pomalu jsem ho zvedla a zavolala taxíka, aby nás hodil do nemocnice.
V nemocnici naštěstí nikdo nebyl a Matta vzali hned. Dostal sádru a prášky na bolest, které mu hned zabraly.
,,Matte promiň, že jsem ti nepomohla, nemohla jsem se pohnout..navíc celý tohle je moje chyba" rozbrečela jsem se. Matt se na mě podíval a objal mě. ,,Není to tvoje chyba, prostě Finn byl ožralej, ale nečekal jsem, že mi tohle udělá" povzdechl si.
-
Přišli jsme domů a táta se hned vyděšeně zeptal, co se sakra stalo. Všechno jsme mu do podrobna vysvětlili a hned nás objal.
,,Matte nezáleží na tom, jestli se ti líbí holky nebo kluci, hlavní je, že máš dobré srdce" chytil ho táta za tváře a utřel Mattovi slzy.
,,Hope, není to tvoje chyba a ani Mattova, jasný?!" řekl táta a oba dva nás chytl za ruce.Nikdo z nás na Finna nečekal, prostě jsme si šli lehnout a až přijde, tak přijde.
ČTEŠ
Řekni Mi, že Mě Nemiluješ
FanfictionMladá sedmnáctiletá studentka Hope se stará o svou rozpadlou rodinu. Její rodiče na tom nejsou zrovna nejlíp, táta silný alkoholik a máma na několik týdnů jen tak zmizí. Většinu času je doma sama se svou mladší sestrou o kterou se stará převážně ona...