23. NIEGRZECZNY SZEF

90 2 0
                                    

„Niegrzeczny szef" - powieść Whitney G

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

„Niegrzeczny szef" - powieść Whitney G. autorki bestsellerowej "Turbulencji" i serii Domniemanie niewinności, wydana 2020 rok.

Michael Leighton jest dyrektorem wydawnictwa i znany jest z tego, że spotyka się codziennie z inną kobietą, co nie wszystkim się podoba. Jednak to jest najmniejszy jego problem. Każda jego asystentka po kilku dniach/tygodniach góra 2 miesiącach została zwalniana. Głównie dlatego, że większość z nich nie zajmowała się pracą, a chciała zbliżyć do szefa i żadna nie potrafiła sprostać jego oczekiwaniom.

Mya zgłasza się na posadę asystentki, ale nie spodziewa się, że ta praca będzie, aż tak nieznośna przez Michaela. Pomijając fakt, że jest strasznie pociągający jest też strasznie wobec niej arogancki i jej nie docenia. Wszystko się zmienia gdy Mya wysyła przypadkowo do swojego szefa maila w którym go obraża, a miał być on do przyjaciółki. Oraz Pan zabójczo przystojny zmienia nastawienie co do swojej asystentki gdy dowiaduje się, że ta chce odejść z firmy. Nie pozwoli jej odejść...

Książka krótka, lekka i przyjemna w czytaniu, była pierwszą jaką przeczytałam na ebooku. Idealna na przeczytanie po ciężkiej lekturze. Gdy zaczęłam ją czytać przypomniałam sobie czasy kiedy czytałam opowiadania na wattpadzie, bardzo podobne. Bohaterzy przypadli mi do gustu a w pewnych momentach nawet się zaśmiałam 😁 Jedynym minusem był fragment w którym zachowanie bohaterki mi się nie spodobało, ale niestety nie mogę wam napisać bo to może być lekki spojler. Jeśli ktoś lubi takie tematy zachęcam, na luźny, nudny dzień można go sobie fajnie umilić tą książką.

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz