„Nieczyste więzy" - K. N. Haner, wydana w 2019 roku.
Wydawnictwo : Znak Literanova🤍Claire od lat korzysta z pomocy terapeutów, jednak bez skutku.
Za namową rodziny postanawia ponownie spotkać się ze specjalistą. Dr Douglas na pozór psychiatra jakich wielu,jednak Claire dostrzega w jego spojrzeniu mrok,który kusi ją niemiłosiernie.
Lekarz zaczyna mieć ogromny wpływ na życie swojej pacjentki. Zaprasza ją na prywatne sesje.
Czy ta relacja może uchodzić za profesjonalną?✨Ciężko mi napisać po przeczytaniu co czuje. Oczekiwałam czegoś innego, dostałam kompletnie co innego. Zdecydowanie mogę zaliczyć tę książkę bardziej do romansów/erotyków. Podobała mi się, ale jednak, to co się w niej działo, wywołuje we mnie dziwne uczucia, czasem wręcz odpychające. Historia jest popaprana, ordynarna i bardzo psychicznie pogmatwana jak i tajemnicza.
✨Nie ulega wątpliwości, że "Nieczyste więzy" to mocna pozycja, która Przepełniona jest scenami seksu oprawionego obsesją, obłędem, psychozą. A do tego w komplecie otrzymujemy zupełnie pokręconych bohaterów - ona z problemami psychicznymi wymagająca terapii, on psychiatra z mrocznymi sekretami. Sceny seksu moim zdaniem pisane świetnie, ale pod koniec już mnie trochę nudziły, jakby było ich za dużo. Momentami nie mogłam wytrzymać z ciekawości jak skończy się ta książka, a momentami chciałam, żeby się już skończyła.
✨To była pierwsza książka tej autorki, chętnie sięgnę po inne mimo tego że ta nie zrobiła na mnie wielkiego wow.